IV Rész

207 14 0
                                    

-Sz.-Szia! -Dadogtam. Betti szedd össze magad, csak nem dadoghatsz minden srác előtt. Össze szedtem az erőmet és felsoroltam a rendelésem! 

-2 Chirsburger, 2 adag szalmakrumpli és 2 kólát kérek széppen.
-Kérésed számomra parancs!- Kacsintót rám egy mosoly kíséretével és  adta tovább a rendelésem.

-És te új vagy itt a kőrnyéken? Ez elött még nem láttam erre felé ezt a  gyönyörű mosolyt!-Ettől a mondattól a paradicsom irigykedhetett volna rám olyan piros lett az  arcom.

-Igen! Most költöztünk a tegnap be a lakásunkba az öcsémmel. És köszi a bókot!  Ha ilyen jól ismered a környéket akkor te már régóta dolgozhatsz itt!
-Nyári munkán vagyok már 2 éve. Meg suli közben is be segitek ha szükség van rám!- Kacsintott megint rám.

-És meik suliba jársz?- Kérdeztem Marcitol. Akinek idő közben megtudtam a nevét is.
-A Madáchi Állami Gimnáziumba és te?
-Nem fogod elhinni, de én is abba fogok!
-Hanyadik osztály?

-Végzős A-osztály!
-Na ne... akkor mi osztály társak leszünk.- Kicsit meglepődtem rajta de egyben borzasztoan örültem is neki.
-Az szuper már szereztem is egy

 barátot, pedig még csak második napja vagyok itt!- Most én kacsintottam rá amit ö egy mosollyal dijazott.
-Haladjon a sor, más éhes nem mint eggyesek!- Hallottam meg egy nagyon ismerős de egyben nagyon idegesitö hangot.

-Mindenki várja ki a sorjár!- Mondtam nyugodtam, és nem néztem hátra. Reméltem hogy nem szól vissza mert nem akartam Marci előtt jelenetet rendezni, mit szólt volna hozzá!?

-Ha nem vetted volna észre ez nem egy randi központ hanem egy büfé! És senki sem kiváncsi hogy egy magad fajta lány hogy cserkészi be a fiukat.- Na itt már nagyon ideges lettem, már nem számitott senki véleménye rollam, muszáj volt ezt most elintéznem!

-Na ide figyelj kisapám!-Ekkor hátra fordultam hogy szembe álhassak vele!-
1. Ha nem tetszik, hogy a sorodat ki kel várni akkor rendeld meg az ételt és kopjál le!

2. Velem te ne beszélj igy, mivek nem vagy az apám, sem pedig a barátom, mert nem tudod hogy mire vagyok képes.- A mutató újjamat fölemelve mondtam és léptem közelebb hozzá, és egyre távolodtunk elfelé a büfés pulttol egy eldugottab részhez.

3. Ne foglalkozz azzal hogy kit akarok felszedni vagy sem mert nem vagy az apám!- Léptem egy lépésel közelebb felé.
-Ezt én is elmondhatnám. Ne beszélj igy velem mert nem tudod hogy én kivagyok és hogy mire vagyok képes kislány!

-Ch még hogy kislány.... tudod ki a kislany!! Miért ki vagy te? Jaj bocsájts meg, elfeledtem hogy te vagy a Mr. Seggfej. És hogy mire vagy képes, miért mire vagy talán befogod a számat és elhalgattatol?- Fontam keresztbe a karom.

-Tudod... most először mondtál valami jó dolgot, ez nagyon jó ötlet, igen el halgattatlak!- Lépet egy útólsot felém , egyik kezébe az arcom teritette a másikkal pedig a derekam megragadta és megcsókólt! Ledöbentem de mikor észhez tértem a mellkasát ütlegelni keztem hogy eresszen el.  Egy pár másidpercig nem enygedet a szóritásbol, aztán eleresztet.

-Te teljesen kattant vagy!- Pofon vágtam aztán el fútottam. Visszamentem Marcihoz, kifizettem a rendelést és mentem Stevenhez.
Még mindig a teloját nyomkodta de mikor hozzá értrm, mondtam hogy majd othol ebédelünk. Nem szerettem volna még több időt tölteni a büfébe.
 Steven bolintot egyet és már mentünk is haza. El akartam felejteni ami itt történt.

Mikor haza értünk meg ebédeltünk aztán , kiraktam a ruhákat amiket vettem, mire kipakoltam akkor vettem csak igazán észre hogy rengeteg darabot vettem!

 Aztán még telefonoztam egy kicsit és mikor az órára néztem már 3 óra is volt. Szoltan Steven-nek hogy megyek le, mivel mindjár itt kel legyen az autom.
Ö csak bolintott egyet én pedig már rohantam is lefelé.

És igazam volt, az autom ott ált a ház előtt. Aláirtam néhány papért és csodáltam az én drágaságomat.

 Tettem vele egy kört aztán le parkoltam és mentem is Seven-hez. Ez a nap gyorsa el telt.

Ledeküdtem és csak reggel 6 órakkor keltem fel.
A tegnapi nap nagyon fáraszto volt számomra, ezért aludtam ugy mint a tej!

Föl keltem az ágybol kinéztem az ablakon és hallotam az eresz alatt, hogy milyen széppen dalolnak a madarak

Seggfejel az élen!Where stories live. Discover now