- Bence azt a feladatot adta Oszkárnak hogy hivja fel rejtve Peti csaját és közölje vele hogy amiota meg látta öt a suli kapujába folyton rá gondol, nem tudja ki verni a fejéböl. Még ilyet nem érzett soha de azt hiszi hogy szerelmes. És még találkát is kért a lánytol, holnap suli után várni fogja a csajt a suli kapujában.- magyarázta el két szúsz között az egészet nekünk Emese. Mi Rolanddal egymásrá néztünk és el fogott mind kettönket a röhögögörcs.
- Oszkár hogy te mekkora telefonbetyár vagy barátom!- dicsérte meg barátyát a melletem állo fiú.
- És mi lessz?? El mész a randevúra holnap, vagy csak hüjited a csajt?
- Ha nem sértem meg vele cimborámat, élnék a lehetöséggel- nézet egyböl Petire, türelmesen várva válaszát.
- Pajtás, a csaj már le járt lemez számomra, felölem viheted.- válaszolta válát megvonva nem törödöm stilusban Peti
- Bence nem gondolod hogy elég hoszu volt ez a nap, és én már fáradt is vagyok. Mennünk kéne. Mig gyalog hazaérünk elég késö lessz és holnap suli. Mennünk kéne!Kivételesen igazad van!- hellyeselte ötletemet.
El köszöntünk mindenkitől és mikor ki léptünk a házból Roland jött útánunk.
-Haza viszlek! Ott az auto pattanjatok be.
Be száltunk az autoba és mikor a házunk elé értünk Bence ki pattant a hátsó üllésről és a házunk ajtatát vette irányba, igy kettesben maradtunk Rolanddal. És mielött be ált volna a kinos csent meg szólaltam.
-Köszi mindent!- kapcsoltam ki az övet.
-Nem, én köszönöm hogy ott a konyhában meg halgattál, hogy egy hétig a barátnőm leszel, a csókot, hogy meg ismerhettelek és hogy most haza hozhatalak!- mikor be fejezte mondatát a számhoz hajolt és heves csókolozába kezdtünk. Mikor el váltunk egymástol elköszöntünk majd el hajtott elöttem. Ép nyitottam volna a lépcsőház ajtaját mikor az ajtó űvegjén meg láttam a hátamm mögött egy alakot. Hirtelen meg ilyedtem és a kulcsom a földön landolt. Nyultam volna a kulcsért mikor az a valaki is le hajolt hogy segitsen és a kezünk össze ért. Fel néztem az arcára és a tanár úr volt az. Hirtelen meg lepődtem, hogy mit csinál itt ilyen későn. Felkaptam a kulcsot és ismét idétlenkedtem vele mivel most sem találtam el az ajtohoz megfelelőt.
- Várj segitek!- ajánlotta fel.
- Köszönöm nem kel, megy egyedül is.
- Amugy... gratulálok
- Köszönöm! De mihez is ha szabad tudnom?
- Te jól befogtál, egy nap alatt 3 csók, mind a három más fiútol. Ezt nevezem.
- Jah, hogy az! Amugy a tanár úr honnan tuja hogy volt harmadik csók?
- Láttam hogy faltátok egymást a kocsiban!
- Vagy úgy! Amugy ő a PASIM és igen, faltuk egymást, és nagyon jól csókol. Aszt hiszem kezdek bele esni!- Játszottam el a naiv lány szerepét és hergeltem fel ezzel Mr. Seggfejkét, ami látszatra nagyon jól sikerült.
- Áh vagy úgy. Szóval ö a ,,pasid" és ö az aki jól csókol, az meg lehet, de az ö csókja közben is az én csókom jár a fejedben mert tudod, hogy azt egy igazi férfitöl kaptad, vagyis töllem!- mi ez? Talán egy gondolat olvaso vagy mi!? De mondjuk tényleg mind a két fiú csókja közben az övére gondoltam. Ezélt utáltam is magamat érte. De mit tehettem volna, ezért ő volt a bűnös, ha akkor nap a bűfében nem smátol le vagy költözéskor nem találkozunk akkor most minden másképpen alakult volna.
- Honnan veszi ezt a nagy marhaságot?- tettem keresztbe a karom a mellem alatt és vágtam ártatlan képet mintha nem tudnám miről is beszél.
- Ne játszd meg magadat, tanár vagyok nem hüje.- mosolygott rám kedvesen ami tölle nagy ritkaságnak számit ez a tett.
- Figyeljen... maga tanár én a diákja. Igazán megvalva fogalmam sincs hogy mit akar ezzel el érni. Azt meg nem hiszen hogy egy diákjával akarna kikezdeni. Meg amugy is tanár úrnak nem ál jól a rosszfiús stilus!- kacsintottam rá, és végre meg találtam a megfelelő kulcsot és faképnél hagytam Kriszt!