II rész

264 11 0
                                    

- Nem dehogy, te vagy a világ legjóbb nővére és amiétt magaddal hoztál csak rásegit arra hogy mégjobban szereselek.-mondta a lehetö legg komolyabb képet vágva!

-Na jolvan inykább pakoljunk ki, mielött még hinnék neked öcsi!😉 - borzoltam őssze a haját!

-Nincs valami tul sok pakolni valo.- vakargata meg tarkoját.
-Legalább lesznek új ruháim! Holnap vásárlás öcsi!-kacsintodtam Stevenre
-Remek!-mondta közönbös hangon.
-Tudom. Te nem szeretsz shoppyngolni de most beláthatnád, hogy nincs semmi ruhánk itt, és két nap mulva suli.- tettem a kezem a válára.

-Mindegy, kibirok egy napot valahogy de ami a legjobb az egészben, hogy azt csinálunk amit akarunk mivel szűlömentesek vagyúnk! Júhéééé!!- táncikált körbe-körbe örömében.
-Naná öcsi!- nevedtem rajta, hogy 17 éves révén olyan gyerekesen viselkedik.- Mig te itt táncikálsz addig én megyek és vesszek valami kaját.

-Oké de nem tévedsz el egyedül? - mondta gúnyós mosólyan a képpén!
-Én meg az eltévedés! Chhh. Két külön világban élúnk, vagy nem ismersz még?- tettem csipömre a kezemés kérdöen néztem rá!!

-Éppen azért félek!-tovább folytadta szivatását.-Tul jól ismerlek ahoz, hogy tudjam bisztosan elfogsz tévedni- kacsintot nevetés közben.

-Na várj csak, majd meglátjúk, hogy ki nevet a végén!- kacsintodtam vissza szerettet őcsémre- Na de mostmár megyek a végén kaja nélkül maradunk, és én már most éjhes vagyok- simitodtam végig a kórgo gyomromon!
-Jó! De ne lègy sokáig és vigyázz magadra.

-Oké öcsi! No de te meg ne fograsd fel a lakást mig haza érek!- fenyegedtem meg mutato újjómmal!

-Oké csak menyj már teee!!
-Jó jó már itt sem vagyok!- ezzel ki is léptem az ajton és a lépcsőház felé vedtem az irányt!

Mivel az autom még nem érkezet meg ezért kénytelen voltam taxit fogni.
Mikor megvedtem minden szükséges dolgot ismét taxit kellet fognom!

Mikor leintedtem egyet éppen a csogagokért nyultam mikor egy férfi bepattant a járműbe.
Ezt nem hagyhadtam szó nélkül, odamentem az autohoz és az ablakon ahol a férfi ült bekopogtadtam!

-Elnézést de...- mikor megládtam hogy ki az azt hittem hogy leesik az állam a helyéröl!-Már megint te? Ez nem lehet igaz, miért ver veled az ég?
-Hidd el ezzel én is igy vagyok! Amugy meg te követsz enygem?-ráncolta meg homlokát!

Seggfejel az élen!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora