IX rész

84 8 1
                                    

-Uh! Mekkora balek vagyok, el felejtetem be mutatkozni. Az én nevem Hiri Peri, 17 éves vagyok és ez a lúzer itt a legjobb barátom.- boxolt bele Roland válába.

- Engem Farkas Lettinek

- Én Ricshár vagyok, Hoffman Ricshárd

-Bikfalvi Osztkár

- Fábián Anita, ő pedig itt melletem a legjobb barátnőm Kovács Emese.- mutatot a Bence melleti lányra

-Engem már nagyjábol ismersz!- bökött a feljével felém Roland

-Asszem!- nevettem fel akaratlanul.

- Asszem hogy nagyjábból engem is ismersz!- karolta át a nyakamat Bence és húzott maga felé, amit én egy harapásal jutalmaztam.

-Igy jár az aki a nyakamhoz ér.- nevetem fel a testvérem nyávogásán. Amugy tényleg a nyakamhoz nem szeretem ha érnek, sőt rühellem. Az a gyengepontom, de senki sem tudja.

-Mostár be mutatkoztak a tőbbiek, nekem is el ált a fájdalom, kezdhetnénk e már a játékot?-Szólalt ismét meg Bence

-Oké! Játszunk!- mondta Osztkár.- Én pörgetek  először. -Az üveg a mellete ülö lányon ált meg- Felelsz vagy mersz Ani?

-Asszem felelek!

-Na és mit gondolsz Bencéröl, jóképü el szerinted?- húzta el a száját Osztkár a kérdésen. Látszott rajta hogy a mosolyával küzd ne hogy meg törje a szigoruan komoly arckifejezését.

-Hát...azt be kel valjam jóképü, mármint... oh Istenem! - temedte arcát a kezébe olyan zavarban volt szegény amit én át is érzek mivel ma én is csávába húztam magam. Na mind egy is.-hogy is mondjam... nem csúnya na!

-Uh itt már lessz valami!- szólt be most Richárd, ezzel szegény lányt még jóbban zavarba hozva. Most Letti pörgetett és Rolandnál ált meg az üveg.

-Na Rolikám Felelsz vagy mersz?

-Merek- jelentette ki az elhammarkodott válaszát a fiú.

- Na ha ilyen meszész vagy akkor egy teljes hétig kell hogy járjatok Bettivel. És nem mondhatok egyikőtök sem nemet. Jah majd el felejtettem. Bettinek kedvezve mához egy hétre a suliban kel dobjon mindenki szeme látára Rolikám!- nevetett fel mindenki, csak az emlitett fiú és az én kivételemmel. Bisztosan nincs benne ebben a nagyon nagy marhaságban úgysem. Szóval nincs miröl aggodjak. Gondoltam magamban. De Roli válaszára bizony nem vártam!

- Ha Betti is besegit ebbe a feladatba akkor nagyon szivesen!- nézet rám a társaság a válaszomra várva
-Hát nem is tudom. Nem tudom... ebböl jó nem sülhet ki!

-Miért ne? Nem lehet tudni mit hoz a jővö, amugy is egy hétről volna szó az meg nem a világ vége, és gondolj bele a suli egyik menő srácát az egész suli előtt dobod. Ezt nem teheti meg bárki, de ezt most te meg teheted tesokám!-kacsintott rám Bence a beszéde végeztével. De bizony ezen el gondolkodtam igaza van a gyereknek, ezt nem teheti meg bári de most én igen még ha poénbol is. Egye fene egy hét tényleg nem a világvége.

- Úgy kel viselkednünk mint egy igazi pár?- tettem fel a kérdést Lettinek.

-Igen, teljes mértékben úgy kel viselkednetek. Még mi is el kel higyük hogy egy párt alkottok.

-Rendben, hát akkor csapasuk- néztem Roland szemébe egy mosoly kiséretében

-Nagyszerű!- Csapta össze kezeit Roland!- akkor most én jővök. - meg pörgedte az üveget és hát persze miért is ne, pont elöttem ált meg.

- Na szépségem, felelsz vagy mersz?- húzta perverz mosolyra a száját.

- Merek!- jelentettem ki meggondolatlanul a válaszom

-Ügyes kislány! Gyere és csókolj meg!- kacsintott rám. Peti meg egy vál veregetéssel jutalmazta meg ügyes barátját. Nem volt mit tenni már ugy is minden mindegy.

Seggfejel az élen!Where stories live. Discover now