V Rész

204 13 0
                                    


Figyelj ma 3 kór az osztály összegyül beszélgetni kajálni, el meséljük mi történt velünk a vakacio alatt satöbbi..na szóval volna kedved el jönni?

Domonál lessz. Na mit szólaz hozzá?- A kisfiús mosolyának nem tudtam volna semmi pénzért nemet mondani.
- Na jó legyen de csak is azért mert te is jössz.- Amig beszélgettünk addig a kocsihoz is értünk.

- Na nee! Ez nem lehet a te autod. Nem ilyennek kébzeltem el a kocsidat.- Sokkolta le Marcit az autom látványan.
- Már pedig az enyém és ezzel foglak ma fuvarozni.- Dobtam felé egy mosolyt.

- Még csak 11 óra, mit csináljunk 3-ig?
- Ha van kedved gyere el nálam, nézünk egy filmet aztán hazaviszlek és majd érted is megyek.
- Ezt a remek ajánlatot semmi pénzért ki nem hagynám.- Kacsintott rám perverz mosollyal.

- Akkor szálj be te kis perverz!- Mosolyodtam el amitöl a hajába turt és beszált a jármübe. Hammar hazaértünk kábé tizen öt percnyi kocsikázás után haza is értünk.
- Rendeljek Pizzát?- Kérdezte Marci.

- Igen. Én meg addig intézem a popkornt meg az édességet.- Miután elintéztem minden teendö dolgot adigra meg érkezett a Pizza is. Föl mentünk a szobámba én hammar be szaladtam a fürdőbe le cseréltem a ruhát és be fedüdtem Marci mellé az ágyba.

- Na, találtál már valamit?
- Ami azt illeti igen de nem tudom, hogy azt te jónak tartanád!
- Meik film az?- Vettem a kezembe a gépet.

- Ez volna az.- Mutatott az Apáca cimű horror filmre. Én rá kattintottam az inditás gombra és a film kezdetét vette.
Bevallom hogy nem vagyok a horror filmekhez szókva ezért volt nagyon sok olyan rész ahol szőrnyen meg ilyedtem de olyankor hozzá bujtam Marcihoz, aztán eltávolodtam.

Mikor vége lett a filmnek hazavittem Marcit és én is elkezdtem készülödni.
Mikor fel öltöztem füstösre meg csináltam a szemem, és fel kötöttem cofba a hajam. Mig én készülödtem meg érkezett Bence is, akit haza dobta az egyik haverja azért nem hivót engem. Mondtam, hogy megyek egy osztálytalálkozora mire ö csak bolintot egyet.

Fél háromkor elindultam Marciért.
Mikor megérkeztünk Domonál azt hittem, hogy mik vagyúnk az utolsok de rá egy tiz percre megérkezett még valaki. A drága látos Osztály főnökünk.

- Ez mit keres itt?- Böktem a fejemmel a tanár felé.
- Ennél az osztálynál az a szokás, hogy minden évnyito után össze gyül az osztály és meghivjuk az Osztályfőnököt is.- Válaszolta Marci monoton hangon.

- Áh értem! - Nem akartam feltünést kelteni ezért én is vissza köszöntem az én drága ,,Seggfejemnek!"- Érzitek az iróniát?
- Ki szeretne felelsg vagy merszezni?- Tette fel a kérdést Dolli. Én személy szerint nemet mondtam a csábitó ajánlatra mivel én nem szeretem az ilyesfajta játékokat.

Ebből a játékbol sosem lehet jól kijönni, de mivel a többség dönt ez ellen nincs mit tenni!
- Na! Ki kezd?- Jött az újabb kérdés most Dénestöl.
- Majd én!- Rögtön vágta rá Réka . Meg pörgedte az üveget és az üveg Marcira szegezödve ált meg.

- Na drága Marcikám! Felelsz vagy mersz?- Egy perverz mosolyra húzta a szályát a lány mire Marci a hajába túrt.
- Felelek!- Magabisztos mosolyal ajándékozta meg Rékat.

- Bejön neked a melleted üllö bizonyos Angyal Bettina?- Ere a kérdésre nem számitotam. Meg akadt a nyál a torkomon de e mellet nagyon kiváncsi voltam Marci válaszára is, mivel valjuk be  vonzo srác a Marci gyerek!
- Öhm... hogy is mondjam...- Vakarta meg kinosan tarkoját.- Mit is mondjak... hát figyelj, nem csúnya... vagyis igen is nagyon szép...vagyis jajjj, igen is nagyon bejön Betti.- Látszott rajta hogy zavarban van de én sem voltam különb.

Az arcom égett a pirtol. E mellet Marci még egy kacsintásal és egy kaján mosolyal is megdobott, erre nem tudtam mit tenni, szégyenlösen le hajtotam a fejem és halgadtam az ,,Uhh" és ,, Ebböl házasáh lessz" beszólásokat.

Mikor fel pillantottam a tanár úr össze fútott az enyémmel. Homloka összerándult és le vette a tekintetét rollam. Egyáltanán nem értettem ezt a tettét. Mig belsö monologoztam egy darabig csak arra lettem figyelmes, hogy engem szólogatnak.

- Bocsánat! Kicsit elbambultam.- Néztem körbe a társaságon.
- Semmi baj. Ezt nálad már megszóktuk.- Nevetett fel Krisz. Nem értettem hogy hogy érti ,, ezt nálad már megszóktuk!" hiszen nem is ismer jóformán. De mind egy is ezen az estén sok mindent nem értettem.
- Felelsz vagy mersz Betti?- Kérdezte Domó egy kaján mosolyal.

- Öhh...- Ha felelek biszton megkérdezi hogy nemem tetszik e Marci. Áh inkább merek.- Merek!- Perverz mosolyra húzta a száját és én már meg is bántam hogy eljöttem Marcival erre a hüje találkozora.

- Ha ilyen bátor vagy akkor hogy MERSZ akkor csokold meg azt a fiút aki legjóbban bejön neled!- Erre mindenki ,, Uhh"- ni kezdett.
Köpni nyelni nem tudtam amikor meg hallotam a feladatom. Na most vagyok bajban. Kit ia válasszak hiszen alig ismerek itt valakit Marcin kivül. Ohh hát persze Marci, Marci a megfelelő választás.

Fől áltam a helyemröl középre mentem és hogy drámaias legyen az egész körbe néztem de akaratlanul is a Seggfejen meg akadt a tekintetem engem bamult egy perverz de egyben egy magabisztos mosoly viritott az arcán.

És ekkor be villant valami az agyamba. Kicsit meg szivatom Kriszt. Egy smekkel mosolyal jutalmaztam az övét és egyet léptem felé. Na várj csak most meg kapod a magadért még egyet léptem felé mire ő megtorpant és lement a mosoly a képéröl. Én meg áltam, szinte előtte és meg szólaltam.
- Nem is tudom kit válasszak hiszen nagy a választék szákomra. Dee... itt a szobában van számomra egy különös személy, aki mit is mondjak, hát bejön nekem.- Elindultam Marci felé. Ahogy lépkedtem majd ki ugrott a szivem a helyéröl de azonban egy pillantás nagyon égedte a hátam, nem törödtem vele, meg áltam Marci előtt le hajoltam hozzá, ö bolintott egyet és én meg csókóltam.

Be kel hogy valjam, nagyon jól csókól, ha elötte Krisz nem csókólt volna meg azt mondanám hogy életem legjóbb csókja volt. Levegő hiány miatt elváltúnk egymástol és le ültem vissza a helyemre ami Marci mellet volt.

- Hú, ez volt életem legjóbb csókja.- És most felém fodult- Te lány tudtad hogy nagyon jól csókólsz?- Húzta fel a szemöldökét Marci. Erre inkább nem válaszoltam.

Seggfejel az élen!Where stories live. Discover now