12.kapitola ❤

162 12 0
                                    

Jimin se, se soobinem začali prát, byla jsem se do toho zapojovat a zavolala policii. Když přijela sebou si odvezla jimina a i soobina. Hned jak odjeli šla jsem za kluky co se stalo. " Kde že je co se stalo !? " křik na mě odedveřích jin. S kluky jsme nasedli do auta a vyrazili na policejní stanici. Jin zaplatil kauci a jimin jel domů. Když jsme přijeli jimin šel semnou ke mě. Začala jsem jiminovy všechno vysvětlovat ale on se nedal " drž hubu Jessyko my dva jsme spolu skončili. Já debil ti ještě pomáhal se tě zbavit suhy a víš co bylo dobré že tě prováděl protože jsi jen obyčejná děvka nic jiného! ". Když to dokončil svalila jsem se k zemi a začala hodně brečet. Jiminovy bylo jedno jak se cítím, vím já ho podrazila jako mě suha. Jimin se chystal k odchodu ale ho jít nechtěla. Stoupla jsem si a utíkala k němu ale zakopal jsem a praštila jsem se hodně o rám stolu a skacela se k zemi. Jimin hned přiběhl ke mě a jediný co jsem mu stihla říct bylo " miluju tě jimine " a pak jsem upadla do bezvědomí.

Jimin pohled:
Když jsem se chystal odejít slyšel jsem za sebou velkou ránu, otočil jsem se tedy a viděl jessyku jak ležela bezvládně na zemi. Přiběhl jsem okamžitě za ní a zkoušel jsem sní třás. Jessy byla ještě chvilku při sobě tak jsem ji chytl a utíkal jsem sní do nemocnice. Cestou do nemocnice mi řekla " miluju tě jimine " a pak upadla do bezvědomí. Přidal jsem tedy do kroku a vrazil jsem sní do nemocnice. Tam už si ju sestřičky přebrali. Sedl jsem si a čekal na doktora. Doktor vyšel z pokoje kde je Jessy a já jsem si stoupl a hned jsem se ho zeptal jak na tom je. " No nevypadá do moc dobře, vaše přítelkyně je v kómatu a utrpěla velký náraz do hlavy. Měla silné krvácení do mozku které jsme naštěstí zastavili. Dobra zpráva ale je to to přežila jen musíme čekat než se probere " řekl mi sklesle doktor. Nemohl jsem tomu uvěřit " mohu ji aspoň vidět? " zeptal jsem se. Doktor mě vedl do pokoje kde je Jessy. Jakmile jsem ji viděl úplně jsem se zhroutil, skácel jsem se vedle ní a začal jsem brečet. Chytl jsem ji za ruku a promluvil na ní " je mi to moc líto, všechno jsem to posral. Kdybych nebyl takový vůl a nekřičel na tebe tohle by se nestalo. Miluju tě Jessy nespouštěj mě " dořekl jsem. Musel jsem už jít protože jessy potřebovala klid.

O dva měsíce později:
Seděl jsem vedle Jessy a držel ji za ruku. Každý den jsem tady u ní seděl a už to jsou dva měsíce co je v tom posraná kómatu. Byl bych radši kdyby jsme byly spolu někde hodně daleko. Začal jsem Jessy zpívat písničku serendypiti. Jakmile sem dozpíval tak se ozvalo " krásná písnička " podíval jsem se na postel na jess, ale ta už se na mě usmívala. Upadla mi slza štěstí ona už je vzhůru konečně! Hned jsem ji musel obejmout. Do pokoje přišel doktor " vítejte zpět slečno " usmál se na ni doktor. Asi po týdnu co se probrala jsme šli domů. Doktor mi poručil abych se o ní staral. Když jsme přišli domů hned jsme musel Jessy políbit Jessy se ode mně ale odtrhla " promiň odpusť mi " řekla mi ale já si ji přitáhl k sobě " já už sem ti dávno odpustil " řekl jsem jí a vášnivě ji políbil. Když si Jessy vybavila věci šli jsme ke klukům

Jessy pohled :
Jakmile jsme se od sebe odtrhli jimin mě hned vedl ke klukům. Když se otevřeli dveře hned se mi kluci vrhli kolem krku. Nejvíc kdo mě objal byl j - hope. Byla jsme moc ráda že je zase vidím. Jinovy dokonce vtrhly do očí slzy. Přešla jsem k němu a pevně ho objala. S klukama jsme si začali povídat a pak šla domů. Když jsem vešla do pokoje kde na mě čekala moje pohodlná postílka vyrušila mě zvonek. Šla jsem tedy otevřít a před dveřmi stál soobin s kytici růží " jsem rád že už tě pustili " řekl mi a objal mě kolem pasu. Hned jsem se ale odtáhla " vypadni " řekla jsem mu potichu " co že! " " řekla jsem ať vypadneš " řekla jsem už hlasitěji. Soobin se otočil a odešel. Jakmile jsem vešla domů kytku jsem vyhodila do koše. Se soobinem jsme sice byli kamarádi ale to co udělal už mu nikdy neodpustím. Po dlouhé době jsem ležela ve své posteli ale zase mě vyrušil zvonek. Seběhla jsem schody a utíkala otevřít. Díky bohu stal ta jimin. Pustila jsem ho tedy dovnitř ale jimin mě hned vzal do náručí a odnesl mě do pokoje. V pokoji mě položil na mou měkkoučkou postílku a začal mě líbat. To co odehrávala potom už říkat radši nebudu. Ráno jsem se vzbudila vedle roztomilé ho jimina " dobře ráno zlato " řekl mi. Rychle jsem zaskočila protože jsem nevěděla že ví že se na něj koukám. S jiminem jsem vyrazila dělat snídani. Po snídani jsme spolu šli do Bighitu. V Bighitu na nás čekali kluci. Trénovali jsme na písničku DNA, klukům to šlo skvěle. Po tréninku jsem s jiminem vyrazila dom. Když jsme v šli jednou uličkou tak jsem ji uviděla " Verol !? ".

life for BTS Kde žijí příběhy. Začni objevovat