"Né"řekla mi máma, když jsem jí říkala novinku, kterou jsem pro ni měla nachystanou. "Ale mami už je mi dvacet tak proč né" odsekla jsem jí. " Ale Jessy já vím ale mám o tebe strach, vždyť to tam ani neznáš" řekla mi se slzami v očích. No ale abych ujasnila o jakou novinku šlo, dostala jsme nabídku v Koreji, že bych mohla dělat choreografku pro různé skupiny, které tam mají. "Promiň mami ale už jsem rozhodnutá, že tam pojedu už mám pronajatý i dům" řekla jsem mámě. " Tak dobře užij jsi to zlatíčko a hodně štěstí a hlavně volej jasný" řekla když už jsem nastupovala do taxíku před domem. Už jsem se nemohla dočkat, až tam přiletím a nastěhuji se do svého krásného malého domečku.
V Koreji v bytě:
Tak na stěhováno už mám jen musím ještě do Bighitu podepsat smlouvu. Když jsem přišla do Bighitu tak jsem koukala spusou do kořán jak je to velký, ty vole budu si muset asi koupit mapu nebo tak něco jinak bych se asi ztratila. Když už jsem stala vevnitř a koukala jako idiot zezadu na rameno mi poklepala něčí ruka. Málem jsem se posrala jak jsem se lekla " ježíš promiň že jsem tě vyděsil to jsem nechtěl" řekl kluk s blonďatýma vlasama a krásným úsměvem. "To je v pořádku jen můžu se zeptat , kde tady najdu ředitele ?" řekla jsem tomu klukovi. Kluk se ma mě podíval s krásným úsměvem a řekl " Jo jasně zavedu tě tam" řekl a vykročil v před.Cestou jsme si povídali o tom jak jsem se dostala jsem do Koreje. "No už jsme tu a můžu se te zeptat na jméno když už jsme se tak potkali" řekl " jo jasně jmenuji se Jessyka a ty" usmála jsem se na něj " já se jmenuji Park Jimin ale stačí když mi budeš říkat Jimin" usmál se pro změnu on na mě. Cítila jsem jak se červenám a rozloučili se. Vkročila a jsem do místnosti kde seděl malý muž v obleku a krásně se na mě podíval. "Vy musíte být Jessyka že" řekl a já kyvla. "Dobře dáme se do práce, nejdřív vám to tady trošku ukážu a pak řeknu co a jak platí ?" řekl a kývla jsem. Vyrazili jsem kupředu, ukazoval mi každou místnost abych věděla kde co je, ale stejně budu potřebovat tu mapu😂. Pak mi ukázal seznam všech skupin co tady jsou ale musela jsem si vybrat jen jednu skupinu kterou budu učit. Vybrala jsem si skupinu s názvem BTS tak nějak mi vpadla do oka. Pak jsem se ředitelem vyšla do místnosti kde by se měli nacházet. Byla jsem nervózní jak svině a pak vkročila za ním. "Tak kluci představují vám vaši novou lektorku tance bude vás učit nové choreografie". Koukala jsem po místnosti a spatřila jsem jimina, byla jsem překvapená že patří do téhle skupiny a že ho budu učit tancovat. Ale v místnosti nebyl jen jimin ale dalších šest kluků. Koukala jsem překvapeně ale pak ke mě přišel jeden z nich a představil se mi " ahoj já se jmenuji Namjoon ale stačí když mi budeš říkat rap monstere nebo namme" dokončil a usmál se na mě. Pak se mi představili všichni a nejvíc jsem si asi rozuměla s j-hope byl takový veselí a střelecký jako já 😅 ale jediný kdo se mi nepředstavil byl jimin, kluci se ho ptali proč se se mnou taky na seznámí ale on řekl že už se známe a pak odešel. Byla jsem trochu smutná ale jinak jsem si s toho nic nedělala. Jediný kdo byl takový nepříjemný byl suga ale kluci pak řekli že on je už takovej. Když už jsem konečně odcházela domů po cestě mě někdo zastavil byl to jimin. Byla jsem docela překvapená co chce a tak jsem se na něj otočila. Po chvilce si odkašlal a řekl " promiň že jsem odešel ale byl jsem tak trošku zaskočený že ty budeš naše lektorka" byla jsem tak trochu překvapená to co řekl a pak jsem se zeptala " co tím jako myslíš že zrovna já budu vaše lektorka vadí nebo co?" "Ale né ale byl jsem prostě překvapený ale jsem docela rád že to jsi ty" dořekl a já se trošku začervenala. Pak se mi nabídl že mě doprovodí domů naštěstí jsem nebydlela moc daleko od Bighitu. Bydlela jsem v dormu a pak se jimin zastavil a řekl " ty bydlíš tady?"" jo proč vadí?"byla jsem zvědavá co tím myslí a pak mi řekl " no já s klukama bydlíme o dva baráky dál" řekl a zasmál se " no vidíš tak budem skoro sousedi" řekla jsem a taky se zasmála. Pak jsme se rozloučili a já vyšla do svého domečku a svalila jsem se v obýváku na gauč a pak si šla udělat večeři, udělala jsem si něco jednoduchého a šla si lehnout a ještě jsem si nastavila budík a šla po dlouhém dni konečně spinkat.