Večeře probíhala docela dobře až na to jak se nám furt holly chlubila. Moc jsem na ně nereagovala. Nemohla jsem se na ně ani podívat. Když se tam začali cucat zvedla jsem se od stolu a omluvila jsem se a odešla si odskočit na toalety. Když jsem dorazila na toalety začala jsem se upravovat a ubírat oči od slz. ,, Nebreč krávo on ti ublížil, nevšímej ho ingnoroj ho ,, řeklo mi mé podvědomí. Po chvíli se otevřeli dveře a v nich stala holly. No tak ta mi tu fakt chyběla. " Ále copak Jessy ty plaveš a proč? Oh já vím protože já mám jimina a ty né. Ha máš hold smůlu " zaťala jsem ruce v pěst a rozmýšlela jsem jestli ji mám jednu vrazit nebo budu ta rozumná. Nakonec jsem zvolila tu druhou věc a odešla jsem ji. Pak jsem se ale zastavila " a výš co polibsi, strč si třeba do prdele. Ani mi nechybí jen ti říkám že toho budeš litovat že si ho vezmeš nato vsadím vše " dořekla jsem jí v klidu a odešla. Po cestě jsem narazila na jimina. Chtěla jsem ho obejít ale jimin mě chytl za zápěstí " Jessy počkej potřebuju si stebou promluvit ale ne tady " jimin mě zatáhl někam dál ven před restauraci " no tak povídej co chceš? " zeptala jsem se ho " musím ti říct pravdu už to nemůžu tajit...já totiž holly nemiluju miluju tebe jen tebe nikdy jsem takhle nikoho nemiloval. Já vím posral jsem to já vím..." Chtěla jsem jimina zarazit ale ten se nedal " požádal jsem jí o ruku jen proto že jsem chtěl aby jsi žárlila ale pak to zašlo moc daleko " místo odpovědi jsem mu jednu vrazila " jdi doprdele jimine ! Já se tu kvůli tobě trápil a ty mi tetka řekneš tohle, že to byla jenom hra abych se cítila špatně a pak ti padla k nohám. Tak to ses spletl hošánku protože to ty jsi ten co by by měl mě padnout k nohám. Ale víš co to já nechci nejsem taková svině jimine, klidně si tu holly vezmi mě už je to jedno už všechno. A laskavě už si dej konečně pokoj ! " křičela jsem tam na něj a pak jsem utekla prič. Proč to muselo skončit takhle ? Proč mám furt jen smůlu? Šla jsem někam kde to vůbec neznám ale vlastně mi bylo jedno kam jdu. Nakonec jsem se ocitla před mým domem. Zabochla jsem ráda že jsem doma. Zašla jsem si do koupelny se osprchovat. Ve sprše jsem tak stala a nechala vodu text po mém těle. Začala jsem přemýšlet co všechno se změnilo od té doby co jsem poznala jimina. Změnilo se docela hodně věcí. Byli tam i hezké věci ale taky tam byli i ty zlé. Moje tělo se sjeli po zdi dolů a já jsem propukla v pláč. Začala jsem přemýšlet nad mým životem a zjistila jsem že je pěkně na hovno. Popadla jsem tedy holítko a jemně jsem ostřejší stranou přejela po mém krku. Dělala jsem to tak dlouho dokud jsem necítila jak mi teče po krku krev. Docela jsem si tuhle chvilku užívala. Pak jsem z krku zamířila na mé zápěstí. Na zápěstí jsem přidala na síle a řízla jsem docela hluboko. Z ruky mi začali téct proudy krve a já jsem pak propukla ve velký smích. Ani nevím čemu se směji ale užívám si to. Ale po chvíli smích vyměnil pláč. Řízla jsem se stejně hluboko i na druhé ruce a pak i na krku. Seděla jsem ve vaně plné krve a pomalu jsem přestávala vnímat. Pak jsem upadla do temnoty.
Jin pohled:
Když se Jessy vytratila z restaurace bylo mi to trochu divné ale nechal jsem to být. Když jsme odcházeli z restaurace domů zamířil jsem k Jessy domů. V domě se svítilo. Přešel jsem tedy ke dveřím a zazvonil jsem. Zvonil jsem docela dlouho ale nikdo mi neotviral. Bylo mi to trochu divné. Bál jsem se že si Jessy něco udělala a tak jsem vyrazil dveře. V domě bylo ticho jen že zítra asi z koupelny se ozýval zvuk sprchy. Vyběhl jsem tedy schody do patra a běžel do koupelny. Když jsem otevřel dveře uviděl jsem Jessy jak leží ve vaně a teče zní proudy krve. Propukl jsem v paniku a padl nějaký hadr abych zastavil krvácení. Když se mi to nějak podařilo zavolal jsem sanitku. Po chvíli sanitka přijela a Jessy si odvezli sebou. Sanitkou jsem nejel protože mě zastavil jimin " proboha co se stalo ! " začal jimin v panice " Jessy se pořezala a ztratila docela hodně krve " řekl jsem mu a propukla jsem v pláč. Mám o ní strach ale vím že Jessy je silná žena, ona to zvládne.Jimin pohled:
Když jsem z okna uviděl neděl sanitku u Jessy vyběhl jsem ven. Uviděl jsem tam jina a Jessy jak ji zakládají do sanitky. " Proboha co se stalo ! " začal jsem křičet na jina, ten se na mě otočil a řekl mi " Jessy se pořezala a ztratila docela hodně krve " a pak mě objal a propukl v pláč. " To bude dobrý jine uvidíš " řekl jsem mu a uviděl jsem jak ostatní stojí venku a dívají se na sanitku která odjíždí. " Co se stalo ? " přiběhla ke mě verol se slzami v očích " Jessy je v nemocnici a pořezala se a ztratila mnoho krve " jakmile jsem to řekl verol začala hodně brečet. J-hope k ní přiběhl a silně ji objal " to bude dobrý uvidíš " řekl ji smutně. S klukama jsme na nic nečekali a nasedli do auta. Jela s náma i holly docela mě překvapila že má o Jessy strach. Když jsme přijeli do nemocnice začal jsem hledat doktora. Po dlouhé době jsem ho našel a zeptal jsem se ho na Jessy. Doktor se jen smutně zatvářil ale já už jsem poznal že to nevypadá dobře. " Ztratila spoustu krve a je bezvědomí, jediný co ji teťka drží při životu jsou jen přístroje. Dáváme ji tak dva měsíce ale víc né. Dokud se neprobudí budeme nuceni ji odpojit " při poslední věta jsem se zhroutil na křeslo. Po chvíli si ke mě přisedla holly " to bude dobrý lásko všechno bude v pořádku " řekla mi a pohladila mě po tváři " nic nebude dobrý všechno je jen kvůli tobě. Kdyby si se fury domů nenavážela nic takovýho by se nestalo. Můžu za to i já a to proto že jsem tě požádal o ruku. Ani nevím proč jsem to udělal když jsem měl celou dobu svou životní lásku před sebou ale ty jsi to stoprocentně nebyla byla to Jessy ale ta tetka možná umře. Umře kvůli mě zato jaký jsem debil ! " začal jsem na ní křičet a ona se rozplakala a utekla. Pak jsem se zeptal doktora jestli bych ji mohl vidět. Doktor mi vyhověl a zavedl mě kni do pokoje. Když jsem vešel do pokoje uviděl jsem Jessy napojenou na několik přístrojů, které ji teďka drží při životu. Bezmocně jsem se svalil na židli vedle její postele a koukal jsem na ní. Koukal jsem na ni hodně dlouho dokud jsem neusl.