Uběhlo teprve dva týdny a už je to strašný. S nimi se prostě v jednom baráku nedá žít. Za ty dva týdny mi stihli skoro podpálit barák a už u nás byla dvakrát policie a nimi elis a whitney. No prostě skvělí. Ale co se nezměnilo je já a jimin, i když whitny na něj furt hází ty zamilovaný pohledy. Asi ji brzy vyškubu vlasy. Rozhodla jsem se že elis a whitney představím klukům. Napsala jsem jim ať přijdou ve dvě ale holkám jsem nic neříkala. Ve dvě už tady byli kluci. Všichni jsme si sedli na gauč a povídali si. Teď došlo na to seznamování " tak kluci když už tu jste chtěla bych vám někoho představit " řekla jsem a holky vešli do místnosti. Dělali že jsou úplný slušňačky ale všichni dobře víme že nejsou. No holky se s nima seznámili a začali si povídat. Odešla jsem do kuchyně a připravovala jsem večeři. Po chvíli tam vešel jimin a objal mě kolem pasu. " Co pak je zlato ? " " nic co by bylo? " řekla jsem mu " hele Jessy asi sis všimla tich pohledů co ? " " ano " řekla jsem smutně. Jimin si mě otočil osoba a dal mi pusu " neboj já tě někomu nedám a ani neviměním " pošeptal mi do ucha. Do kuchyně pak přišli ty dvě zmije " ehm nechcete si to nechat na potom " ozvala se elis. S jiminem jsme se od sebe odtrhli a odešel. " Hele chci se tě zeptat jestli bychom někam nevyrazili jenom mi dvě " zeptala se mě elis " no mohly bychom a kam a kdy ? " " no zítra večer šlo by to ? " " jo " bylo mi to divné proč s nami nepůjde i whitney ale nechala jsem to být. Když už jsem se připravovala jít spát našla jsem jimina nahýho na my posteli. Musela jsem se zasmát a pak jsem šla k němu. " Hm zlato co kdybychom jsme dokončili to co máme načatý? " zeptal se mě " no mohli bychom to dokončit " mlsně jsem si olízla rty. Jimin si mě svalil pod sebe a začala mě líbat na krku a přitom mě svlíkal. Když už jsem byla nahá líbal mě u mého bodu a pak se posunul niz až se dostal do mého klína. Něžně mě líbal na mém klíně a já jsem začala vzdichat. Po chvíli do mě vnikl a já vykřikla úžasem. Jimin začal přirážet a vzdychal spolu semnou. Když jsme oba vyvrcholili jimin se svalil vedle mě a začal zhluboka odychovat. " To bylo úžasný " řekl mi " né ty jsi byl úžasnej " dala jsem mu pusu na čelo a usla. Ráno jsem se vzbudila a vzpomněla jsem si na to co mi včera elis řekla. No hodila jsem to za hlavu a šla do koupelny. Po mé ranní rutině jsem šla do kuchyně. Připravila jsem nám snídani a šla si zaběhat. Když jsem se vracela zpět stavila jsem se ještě u kluků. Šla jsem za nima jestli neviděli verču. Už nebyla doma hodně dlouho a nebo se vracela domů hodně pozdě. No kluci mi řekli " asi nebudeš chtít vědět kde je " " a proč? " " tak se jdi podívat nahoru měli by tam být " být? jak jako oni. No vyrazila jsem tedy nahoru a už v půlce jsem se zastavila protože jsem už dal nechtěla jít. Šla jsem zase dolů " nechci tam jít ale už chápu proč jste všichni dole " řekla jsem jim.
Verol pohled:
O tý doby co jsou u nás ty krávy hodím za hobim. No začalo to tak že jsem se domluvila s hobim další schůzku. No a od ty doby jsem pořád sním. Jsme zatím jen kamarádi s výhodami no co.Jessy pohled :
Po odchodu jsem přišla domů. Viděla jsem jimina v kuchyni a hned jsem k němu přešla a políbila ho. " Mám pro tebe novinu " " no povidej to by mě zajímalo jakou ? " " verol a j-hope spolu spí " " co ? To si děláš srandu " řekl překvapeně jimin. Jimin mi udělal snídani a pak do kuchyně přišli holky. " Doufám že se těšíš na večer " mrkla na mě elis.Elis pohled:
Měla jsem vymyšlený skvělí plán. Měla jsem v plánu zničit pár jimina a Jessy a proč? protože ji nesnášíme. Vždy byla lepší jak mi a přebírala nám kluky. V plánu bylo to že pozvu Jessy na večeři a whitney nechám doma samotnou s jiminem. Ta ho bude mít za úkol opít a vyspat se s ním. Až se to stane da mi signál a já přivedu domů Jessy. Už se nemůžu dočkat až uvidím její výraz. Já vím jsem svině 😏Jessy pohled :
Už je večer a já se připravuji na večer s elis. Jdeme do nějaké restaurace ale není naštěstí moc daleko takže jdeme pěcha. Vzala jsem si krátké černé šaty s černými sandálky a vlasy jsem si dala do volného drdolu. Když jsme byli připravené tak jsme vyrazili.Whitney pohled :
Jakmile se za holkama zavřeli dveře začala jsem se svojí části v plánu. Nejdřív opít jimina a pak se s ním vyspat jak lehké že? Donesla jsem tedy pití a začala se s jiminem bavit. Bavili jsme se o všem různém a vypili jsme u toho celí víno. Když už jimin vypadal že je hotovej sedla jsem si na jeho klín. " Co to delaš slet že mě " řekl mi jimin ale já se víc zavrtěla a začala ho líbat. Jimin se hned zapojil a já se usmála. Jimin mě hladil na zadku a já mu sundala tričko. Jimin mě chytl a odnesl nahoru. V pokoji jsem elis dala signál ve tvaru esemesky. Svalil mě na postel a lehce se na mě přilehl. Líbal mě s velkou vášní a začal se slíkat. Když jsme byli oba nazí jimin mi dal hlavu mezi moje nohy a sjel jazykem k mému bodu. Vykřikla jsem úžasem a jeho hlavu jsem dala pryč a přešla k němu. Uchopila jsem jeho mužstní do ruky a vložila ho do úst. Vzdychal a pak mě uchopil a vnikl rychle do mě. Byl úžasný. Po chvíli jsme slyšeli osobi jak jdou po schodech a já hlasitě začala vzdychat a do pokoje vešla Jessy.Jessy pohled :
S elis jsme se vraceli domů a když jsem vešla dovnitř našla jsem v obýváku tričko jimina. Tak počkat tady něco nehraje ? Šla jsem se tedy podívat nahoru a uslyšela jsem vzdechy hodně hlasitý. Zabrala jsem za kliku dveří pokoje a otevřela jsem je. V pokoji byl jimin a whitney a užívali si to. Když si mě jimin všiml začal se oblékat a pak šel ke mě " Jessy vše ti vysvětlím " řekl mi a šlo poznat že je opilý ale ne až moc nato aby nevěděl co dělá. Sebrala jsem se se slzami v oči a utekla pryč. Bouchla jsem dveřmi a utíkala ke klukům. Bušila jsem do dveří a když se konečně otevřeli stal tam jin. Hned jsem se mu vrhla kolem ramen a začala plakat. Jin mě chytl do náruče a odnesl do jeho pokoje. Položil mě na postel a opatrně si ke mě sednul. " Co se stalo proboha ? " zeptal se smutně a podíval se na mě " on...on mi zase...zase ubl...ížíl " řekla jsme a objala ho " neboj vše bude v poho Jessy " řekl mi a pohladil mě po tváři. " Děkuju jine zato co pro mě děláš " řekla jsem mu a podívali jsme se na sebe. Jin se začal přibližovat a já k němu až nakonec jsme spojili naše rty. Nevím co teťka dělám nebo udělám ale vím že to bude stát zato. Nepřestávali jsme se líbat ale jin se pak odtáhl ale sundal si tričko a zase mě políbil. Udělala jsem to samé ale jin mi pomohl. Rozepnul mi šaty a nechal je sklouznout na zem. Začali jsme se líbat vášněji až jsme se nakonec spolu vyspali. Možná to byla chyba ale stála za to. Pak jsem usla na jinově hrudi.