O rok později:
Bože už je to rok co jsou pryč a já jsem sama. S jiminem a s ostatními vůbec nejsem v kontaktu. Ta pipina jim vyměnila telefon i čísla aby si semnou nemohli povídat.Jednou když jsem se koukala na správy tak tam stalo že tu budou mít koncert. Hned jak jsem to uslyšela tak jsem zapla počítač. U počítače jsem si oddechla protože dobrý mista ve předu u pódia ještě tam byli volná místa na fanmetting . Koncert už se bude konat příští měsíc v koncertním sále tady. Bože už se nemůžu dočkat až je zase uvidím.
Jimin pohled:
Bože tolik mi Jessy chybí. S tou Lee to není vůbec dobrý. Každý den po mě něco chce a nebo mi začne jen tak nadávat. Dokonce nám chtěla zakázat mít koncert v Americe. Ale s tím už nic nenadělá. Doufám že o tom Jessy ví a půjde se tam podívat už se moooc těším až ji uvidím a taky doufám že se Lee zbavim.Den koncertu:
Bože už je to tady. Nevím co si mám vzít když půjdu na ten fanmetting. No nakonec jsem si vzala černé šaty s nadychanou sukní a k tomu boty na nízkém klínku. Ano sice vypadám jako kdybych šla na nějaké rande ale bohužel jdu jen na koncert. Už připravena jsem vyšla na koncert. Už se těším jimine až tě uvidím a možná obejmu.Nejdřív byl koncert a pak fanmetting. Stoupla jsem si úplně až k pódiu. Ještě hoťku a všechno to vypukne bože už se těším.
Po hodině uz byl sál úplně plný a světla zhasla. Pak na pódium vyběhli kluci a začali nás všechny zdravit. Na všechny jsem koukala ale oči mi jen mířili na toho jednoho. Na jimina
Jimin pohled:
" Tak kluci je to tady né že to někdo zkazí jasný... jo a koukejte se hodně do obecenstva a kdyby někdo narazil nebo ji uviděl tak zatleskejte to bude znamení. Když jsme vyběhli na pódium všichni už nám začali tleskat a křičet. Koukal jsem do obecenstva a uviděl jsme ji. Začal jsem hodně tleskat a dívat se na kluky. Kluci jen začali taky tleskat a nechápali co se děje. Pak jsem se jen podíval na moona a ten už pochopil o co jde. Hned jsem mu očima ukázal na místo kde je a on se tam taky podíval. Celí koncert jsem se na ni díval a ona se díval a na mě. V té době jsem byl nejšťastnější mužem na světě. Když už se schylovalo ke konci kluci to nechali na mě. Začal jsem zpívat písničku serendypiti a kráčel k okraji pódia. Kluci věděli co chci udělat. Začali se tam vrtět do rytmu a já seskočil z pódia. Mířil jsem si to rovnou k Jessy. Bylo mi jedno co se stane s tou krávou. Když jsem byl u ní řekl jsem do mikrofonu " sarrangeyo " ( sorry jestli se to píše jinak ). A pak jsem se jí vrhl kolem krku. Objetí mi opětovala a já ji vzel do náručí a vzal ji na pódium. " Milí ARMY , chtěl bych vám něco říct. Tahle dívka je mím vším a mojí největší láskou na světě. Chtěl bych po vás aby jste ji přijali mezi sebe a ... " něco řekl jsem to protože se ozvalo " STOP ! " byla to samozřejmě Lee. Na tu jsem úplně zapoměl " a co já já jsem co jimine. To bolí a tebe to bude taky bolet. Na jednou vytáhla zbraň a zamířila ji na Jessy která stala vedle mě. Najednou všichni začali utíkat a někteří nás šli zachránit. Nějaké faninky se hned vrhli na Lee a ona se svalila k zemi. Než se ale stačila zřítit k zemi tak vystřelila. Kulka trefila Jessy do břicha a ta jen zavravolala a také spadla k zemi. Hned jsem k ní přiběhl a chytl ji aby nespadla. Nakonec už tu byla policie a tak si tu zmiji odvezli. Přijela také sanitka a ta hned naložila Jessy na nositka. Jel jsem s nimi do nemocnice. " Promiň to se nemělo stát. Prosím nezavírej oči but tu semnou. Nemůžu te stratit " říkal jsem ji to a držím ji při tom ruku. Jakmile jsem přijeli do nemocnice jela hned na sál. Čekal jsem tam na výsledky co se stane až najednou přišel doktor. Doktor se tvářil šťastně. " Mám dobré správy pane Parku. Jessyka žije a je při vědomí, jestli chcete tak za ní můžete jít " řekl mi laskavě doktor. Na nic jsem nečekal a šel za ní. Když jsem dorazil do jejího pokoje viděl jsem ji jak leží na nemocničním lůžku. Hned jsem si kni sedl a začal jsem kni promlouvat. Někdy mě chtěla zarazit ale já se nenechal. " Jessy chci ti už moc dlouho něco říct. Já...já ti chci říct se te moc miluju a že jsme toho spolu zažili hodně. Jak dobré tak špatné chvíle. Ale vidíš nic nás prostě nedokáže rozdělit. A tak se tě chci zeptat... vezmeš si mě? " řekl jsem ji a vytáhl z kapsi krabičku s prstíkem. " No víš už jsem tě chtěl zeptat na koncertecale to nevyšlo " řekl jsem smutně ale najednou si mě Jessy přitáhl a k sobě a dlouze mě políbila " to výš že si tě vezmu ! " řekla mi a začala plakat. Vzal jsem prstíkem do ruky a nasadil jsem ji ho na ruku. Najednou se rozrazili dveře a tam stáli kluci a verol s kočárkem. " Už se nemůžeme dočkat až bude svatba! " zakřičel hobi a verol ho praštila silně do paže "buď sticha nebo ji vzbudíš " začala po něm šeptem křičet. Hobi ji jen vzal kolem ramen a dlouze ji políbil. Už se těším až budem takový mi s Jessy.