20 თავი

427 44 8
                                    

- იუნგი ცოცხალია. ეს გავიგე თუ არა ტელეფონი ხელიდან გამივარდა.
- ეს როგორ? ის ხომ.... ჯანდაბაა დავიწყე ყველაფრის დალეწვა.( დალეწვის ექსპერტია 😂😂)გაცოფებული ვიყავი.
- მე თქვენ გიჩვენებთ სეირს, ჩემთან თამაში გადაწყვიტეთ? კარგი ასეთი იყოს, სათითაოდ ბოლოს მოგიღებთ გაგანადგურებთ. ამ თამაშში მე გავიმარჯვებ. ( ფრთხილად მარცხი არ მოგივიდეს 😂😂)
( ჯინი)
ღმერთო როგორი საყვარელი გოგოა ლისა. ძალიან ლამაზია. ვერც კი ვიგრძენი როგორ შემოაღწია ჩემში და გული დაიპყრო. ვუთხრა რომ მიყვარს? არა იქნებ მას არ ვუყვარვარ? თუმცა ვის არ შეუყვარდებოდა ჩემისთანა სიმპატიური ბიჭი. მაგრამ ჩემზე სიმპატიური არავინაა. ფიქრებიდან ლისას საეჭვო მოქმედებამ გამომიყვანა.
- ლისა რას აკეთებ? შევნიშნე როგორ შეეშინდა. ხელს უკან რაღაცას მალავდა. ჯანდაბა ტელეფონი, ჩემს ჯიბეებს ვამოწმებ და ტელეფონი თავის ადგილზე არ დევს.
- ლისა ტელეფონი მომეცი. ლისა ყოყმანობდა მაგრამ ისე გავბრაზდი რომ ხელიდან გამოვგლიჯე. ტელეფონი ჩავრთე და ვნახე როგორ მიწერა ლისამ უცხო ნომერს რომ იუნგი ცოცხალი იყო. ამაზე კიდევ უფრო გავბრაზდი
- ლისა რა გააკეთე, ნუთუ მოიტყუე. მე მეგონა კარგი ადამიანი იყავი.
- ხო როგორც ხედავ მოღალატე ვარ. მივხვდი რომ ჩემით მოხიბლული იყავი ამიტომ გამოგიყენე და შენი დაჰიპნოზება ვცადე. ჩემს მაინც მივაღწიე. მე შენ არ მიყვარხარ ჯინ გაიგე ეს. შენისთანა მახინჯს ვერასდროს შევიყავრებ. მისი სიტყვები გულში დანასავით ჩამესო. გული საშინლად მეტკინა, თვალები ამიცრემლიანდა მაგრამ ვცდილობდი რომ ეს ლისას არ დაენახა.
- ოუ ვიღაცას გული ვატკინე? რას ვიზამთ ასეთი ეგოისტი ვარ. ვუყურებდი მის ქმედებას და არაფერს ვამბობდი.
- ახლა ყველაფერი დასრულდა ნამჯუნი გაიმარჯვებს და ყველას ბოლო მოგეღებათ.
- ამას რატომ აკეთებ? ვინ არის ნამჯუნი შენთვის? მიპასუხე, როგორ შეგიძლია მკვლელთან ურთიერთობა დაიჭირო. ვუღრილაე ლისას და სკამზე დავაბი რომ არ გაქცეულიყო.
( ავტორი)
ამ დღეს თეჰიონი, იუნგი, ჯონქუქი და ჯიმინი, გეგმებს განიხილავდნენ
- ხალხო ერთი კითხვა მაქვს. წამოიყვირა ჯიმინმა. ყველამ ყურები დაცქვიტა.
- იქნებ ნამჯუნმა იცის რომ იუნგი ცოცხალია და ჩვენ მას ვატყუებთ. რატომღაც საეჭვოა რომ ნამჯუნმა მოულოდნელად დაურეკა თეჰიონს. თან იცის რომ ის პოლიციელია.
- მართალი ხარ თეჰიონ ფრთხილად უნდა ვიმოქმედოთ. გამაფრთხილებლად უთხრა ჯონქუქმა. რაზეც ყველა დაეთანხმა. ამ დროს ჯინმა დარეკა
- გისმენ ჯინ
- იუნგი ნამჯუნმა ყველაფერი გაიგო
- ეს როგორ
- ლისამ როგორღაც მოახერხა და ვიღაცას მიწერა რომ შენ ცოცხალი იყავი.
ძმაო ბოდიში ვერ შევძელი რომ დაგხმარებოდი. ახლა იუნგი მხოლოდ ანოზე ფიქრობდა
- ანოს იმედია საიმედო დაცვა მიუჩინეთ. ამაზე ყველამ სახეზე ფერი დაკარგა. ჯონქუქმა ტელეფონი ამოიღო და ანოს ნომერი აკრიფა ზარი გავიდა მაგრამ ანო ტელეფონს არ პასუხობდა.
- ჯანდაბა სწრაფად ანო უნდა ვნახოთ. ბიჭები გაცვივდნენ შენობიდან და ანოს სახლისკენ აიღო გეზი მაგრამ ანო შიგნით არ დახვდათ. სახლი მთლიანად არეული იყო, ანოს ყველგან ეძებდნენ მაგრამ ვერ ნახეს.
- ჯანდაბა ნამჯუნმა ანო გაიტაცა.
( ანო)
- სამსახურიდან სახლში წავედი და ფილმს ჩავჯექი. უცებ კარზე კაკუნის ხმა გაისმა.
- ვინ უნდა იყოს ამ დროს. ზოზინით ვდგები და კარებს ვაღებ, წინ კი ვიღაც შავებში ჩაცმულები დამხვდნენ. ჩემი იარაღის ასაღებად გავიქეცი როდესაც ისინიც გამომეკდინენ ღმერთს მადლობას ვუხდიდი რომ დიდი სახლი მქონდა. იარაღს ხელი ვსტაცე და ერთ ერთს დავუმიზნე, გასროლას ვაპირებდი როდესაც პირზე ნაჭერი დამადეს და მეც გონება დავკარგე.
გონს როდესაც მოვედი მანქანის საბარგულში ვიყავი, ვცდილობდი ხელები გამეხსნა და გავხსენი, საბარგული ოდნავ ღია იყო გავაღე და მანქანიდან გადავხტი. სიბნელე იყო და ვერაფერს ვხედავდი ტყისკენ გავიქეცი. შევამჩნიე რომ უკან მომსდევდნენ მთელი ძალით მივრბოდი და ფეხი რაღაცას წამოვკარი დაღმართზე გადავბეუნდი. ფარანის სინათლე ნელ ნელა ახლოვდებოდა მე კი ვეცადე გავქცეულიყავი, მთელი ძალით მივრბოდი და ბოლოს ძალა გამომეცალა. მეგონა რომ ჩამოვიტოვე მაგრამ შევცდი. ხეების უკან დავიმალე და ვცდილობდი ჩემი სუნთქვა დამეგულირებინა.
- სად წავიდაო კომისარის პეინცესაო? ამას მგონი შიგ აქვს. გავიფიქრე და სწორედ ამ დროს ჩამავლეს თმებში ხელი.
- აქ ყოფილააა. მე წამოვხტი და იმ კაცს სიმდიდრეში ვუთავაზე რაზეც ჩაიკეცა და მეც გავიქეცი. მაგრამ მხარში ტყვია მომხვდა. სისხლი საშინლად მსდიოდა. მაისურის ქვედა მხარე ჩამოვიხიე და ვეცადე შემეხვია რომ სისხლის დენა შემეჩერებინა. ამ დროს კი თავში მაგარი ტკივილი ვიგრძენი და გავითიშე.
(იუნგი)
- თქვი სად არის ნამჯუნი. ვეუბნები ლისას და სახეში ვურტყამ. ის კი გიჟივით იცინის
- თქვენ მას მხოლოდ საიქიოში ნახავთ
- ჭკუიდან ნუ გადაგყავარ ლისა ამოღერღე... ჯანდაბა რატომ ხდება ეს ჩვენს თავს.
- იუნგი დამშვიდდი ანოს ვიპოვით, მეც ისევე ვნერვიულობ როგორც შენ. მითხრა ჯონქუქმა და სიბრაზემ კიდევ უფრო იმატა.
- როგორ შეგიძლია ასე მშვიდად იყო მიპასუხე. ვუღრიალებ ჯონქუქს რაზეც მგონი თვითონაც ბრაზდება.
- ასე საქმეს როგორ მოაგვარებ? მიპასუხე.

სიყვარული კრიმინალის სანაცვლოდ (დასრულებული)  Onde histórias criam vida. Descubra agora