3. Fejezet

73 6 0
                                    

-Én...ohm... Nem is tudom mit mondjak uram. Ez nagyon meg tisztelő, köszönöm. És élnék a lehetőséggel.
- Rendben, akkor ezennel ön is a férfi futball csapatunk tagja. Gratulálok, most pedig menjen órára. Itt az igazolás, hogy velem beszélt, adja oda a tanárának. Viszlát Miss. Kennedy.
- Még egyszer köszönöm Mr. Watt. Viszont látásra. - egy hollywoodi mosollyal az arcomon léptem ki az irodából és mentem végig a folyosón, egészen a fizika teremig. Kopogtam majd beléptem.
- Úgy látom Hope kisasszony is megtalálta az órát. Köszönöm, hogy meg tisztel jelenlétével az utolsó 10 perce. Üljön le! - hát igen. Mr.Scott enyhén szólva nem bír. Mióta felgyújtottam a haját. Hupsz.
- Jó reggelt Mr.Scott. Elnézést kérek, hogy késtem, de az igazgató úrral kellett beszélnem, itt az igazolás.
- Lám, lám. Magának mindig mindenre van indoka és magyarázata. Köszönöm, üljön le és figyeljen. - ezután helyet foglaltam Will mellett.
- Jól vagy Hope? Egész éjjel kerestelek, de nem válaszoltál.
- Igen már jól vagyok, szünetben mindent elmesélek. És sajnálom csak egy kicsit ki borultam.
- Rendben kislány, látszik is, hogy jobban vagy. Kíváncsi vagyok mi történt. - 10perc múlva ki is csengettek. És Will úgy húzott ki a teremből mintha felgyulladt volna a terem. Pedig most nem is égettünk semmit.
- Na mesélj!
- Jó, de ezt nem tudhatja meg senki, egészen ma délutánig. Szeretném addig titokban tartani, jó?
- Persze, de nyögd már ki, majd meg esz a kíváncsiság.
- Jó hát az történt, hogy az igazgató beszélni akart velem. És azt mondta, hogy mivel látja, hogy nekem futball mennyire fontos, és azt is látja mennyire jól játszom, jobban, mint pár srác. Most az egyszer kivételt tesz, és lehet egy lány is a fiú csapatban.
- Úristen!!! Hope, ez csodálatos! -mondta majd meg ölelt.
- Csak félek, hogy a srácok mit fognak szólni.
- Nyugi, szerintem minden okés lesz. Bírnak téged a srácok, nem lesz itt semmi gond. - Ooo hát igen. Ekkor még el is hittem.

*Tanítás után, az edzésen*

Jószokásokhoz híven, most is később végeztem, mintmindenki más. Így hát gyorsan futottam ki a pályára. A srácok és az edzőMr.Brown már ott voltak. És éppen most mondta nekik az edző, hogylesz egy új csapattag. Így volt meg beszélve. Nem mondja el, hogyki, és hogy lány vagyok. Ez az én dolgom lesz, hurrá.
- Szóval szeretném bemutatni az új csapattagot. Akinagyon ügyes, elhivatott és sokat segíthet nektek is. - és ekkor már itt álltamsisakban és teljes fel szerelésben az edző mellett. A hajam fel volt fogva egy copfba ésígy könnyedén be tudtam tűrni a sisakom alá. Elkezdtem beszélni miközben vettemle a fejemről asisakot.
- Sziasztok srácok! Valószínűleg sokat rá jöttetek a hangomból ki vagyok. Akinem annak tessék. - és itt levettem a sisakom. És egy csapat döbbent sráccalnéztem szembe. Egyedül Will nem volt meg lepve, ő tudta. - Hope Grace Kennedy.Az új csapattag. - és ekkor szinte mindenki egyszerre kezdett el hol az edzővelhol velem üvölteni.

TouchdownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu