1

7K 309 47
                                    

Sayın Bay Wang,
Bizden sürekli güncel gelişmeler beklediğinizin farkındayız. Ekibimiz yeni şeyler bulabilmek için durmaksızın çalışıyor. En sonunda varlıklarda alfa ve omega ayrımının hakim olduğu yeni canlılar da olduğunu doğruladık. Hepsi insan dışı varlıklar. Biliyorsunuz ki alfalar için omegalar, omegalar için de alfalar yaratıldı. Ayırt edilebilmeleri için her birinin tenine farklı bir esans konuldu. Alfaların baskılayıcı ve güçlü bir kokuya, omegaların ise alfalar üzerinde hafif sersemletici etkisi olan ve tatlımsı bir kokuya sahip olduğunu tespit ettik. Eşlerini koruyabilmeleri için alfalar güçlü, vahşi ve dominant, birlikteliği sonsuza kadar koruyabilmek için omegalar da doğurgan, narin ve zeki yaratıldı. Doğurganlık özelliği her tür ve her cinsiyetteki omegada mümkün hale geldi. Görünüş ve yaşamsal sistemlerindeki en ufak ayrıntılar bile rastgele olmadı, her bir alfa her bir omega onlara uygun ve dikkatle yaratıldı. Hiçbiri sıradan veya birbirinin aynısı değil. Hepsi birbirinden farklı özelliklere sahip insanüstü varlıklar. İnsanlardan ayrı tutulabilmeleri için her biri özel yeteneklerle donatıldı. Biz bile henüz hepsini keşfedebilmiş değiliz. Hepsi çok farklı. Bazıları tehlikeli bazıları ise büyüleyici. Ama size garanti veririm ki bir gün hepsini keşfedeceğiz.

Jeon Jungkook
Bölüm Başkanı

𝐀𝐌𝐁𝐈𝐓𝐈𝐎𝐍 - Jjk+MygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin