Six

312 17 11
                                    

Medya Ceren
İnstagram: tuney.forever takip edin

                                |Tuna|

Güney'le konuşalı 2 gün geçmişti ve hala hiçbir şey söylemiyordu. Benim yaptığım tek şey ise ağlayıp çikolata yemek. 2 gündür telefonumu açmıyordum bizimkiler saçma sapan sorular sorup sinirimi bozacaklardı çünkü. Burnumu sildiğim peçeteyi yatağa attım ve bir çikolata daha açtım. "Tuna annecim yeter ama." Ağlamaktan kızarmış gözlerle anneme baktım "Yetmez anne yetmez 2 gündür okula gitmiyorum ne arayan var ne soran." Bir çikolata daha attım ağzıma "Oğlum telefonun kapalı o yüzden aramıyor olabilirler mi ?" Burnumu sildim "Anne git daha fazla depresyona sokma beni." Annem göz devirip odadan çıktı ilk gay olduğumu anladığımda direk anneme söylemiştim annem ilk başta inanmasa da sonradan bana destek çıkmıştı Güney gibi yapmamıştı yani. Kafamı yastığa gömüp çığlık attım gelmiyordu işte onun önemseyişi bu kadar. Kapının aralandığını hissettim kafamı yastıktan kaldırmadan "Anne git burdan." Diye bağırdım ama ses annemin olamayacak kadar kalındı "Sana çikolata getirdik." Kafamı kaldırdım Berkay,Doğan ve Merve mal gibi kapıda dikiliyordu "Çikolatayı bırakın ve sessizce dışarı çıkın." Hayvanın biri yatağa atladı "Tuna yeter ama bu kadar konuş Güney'le bitsin gitsin işte öldürecek hali yok ya." Doğan'a baktım umutsuzca Berkay ve Merve'ye bakıyordu. "Berkay sen ilk başta gözünün önündekini gör sonra bana tavsiye ver." Berkay şaşırdı "Ne diyorsun lan ?" Doğan'a baktım "Doğ-" Doğan elindeki çikolata kutusundan bir avuç alıp ağzıma soktu "Doğa diyor sana aşıkmış." Doğan bana kötü bakışlar atarken ağzımdakini  yuttum "Evet Doğa aşıkmış sana N li Doğa." Berkay iyice şaşırdı "Oğlum Doğa da N mi var aq." Doğan bir avuç çikolatayı daha ağzıma sokunca sustum. Merve Berkay'a sinirli sinirli bakıyordu. Bu sırada gözüm kapı kenarında bizi izleyen Güney'e takıldı. Herkes bir anda benim baktığım yere döndü Doğan boğazını temizleyerek "Berkay kanka hadi biz gidelim daha pes atacağız." Berkay ilk başta anlamadı sonra gözü Güney'e kayınca "Kanka gitmeyelim çok merak ediyorum ne konuşacaklarını." Berkay'a 'siktir git' temalı bakışlar atınca zoraki ayağa kalktı. Kapıdan çıktıklarında Güney yanıma gelip yatağa oturdu. Kafamı yatağa eğip sümüklü peçetelerimi saymaya başladım. " 2 gündür okula gelmiyorsun seni merak ettik." Cevap vermeden peçeteleri saymaya devam ettim "Cevap vermeyecek misin ?" Sinirli gözlerle ona döndüm "Güney ne dememi bekliyorsun sana aşığım dedim senin yaptığın şey 'Çişim var sonra konuşalım.' diyip gitmek oldu." Güney elini ensesine attı "Ne yapabilirim hergün kardeşim dediğim insanlardan aşk itirafı almıyorum özellikle erkeklerden." Kafamı tekrar peçetelere döndürdüm keşke söylemeseydim. "Özür dilerim sana aşık olmak istemezdim." Güney elini koluma koydu "Bu senin suçun değil kendini suçlama hem artık kalk şu yataktan çok yakışıksızsın." Güldüm "Şimdi ne olacağız peki biz ?" Güney sırıttı "Fuck buddy."

AKDKAJDOSKDPAKDLKRSKJFOSJFPSDOEJFŞSMFPSKFLSKNGLFJLFJFKDKDPRKKDKFLSJFPDJFPSKGPEKFPSKKDLFMPSKD  pörfek son

                            

Holy/Texting|BoyxBoy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin