Doğan-Merve özel bölüm

236 11 2
                                    

                           |Doğan|

Kafede oturmuş Merve'yi bekliyordum. Diyeceklerini az çok tahmin etsemde yinede ondan duymam iyi olacaktı benim için. Merve görüş alanıma girdiğinde ayağa kalktım aniden kollarını boynuma doladığında kasıldım bunu fark etmiş olacak ki hızlıca ayrıldı. Gülümsemeye çalışarak ona baktım Merve gergin görünüyordu "Nasılsın Merve ?" Zoraki gülümsedi "İyi olmaya çalışıyorum işte." Konu burada bitmişti garson siparişlerimizi alana kadar konuşmamıştık. "Doğan bak bu senin için kabullenmesi zor bir durum anlıyorum ama ben seni gerçekten çok seviyorum."  Masadaki kürdanlardan ev yaparken ona bakmıyordum bile. Elini elimin üstüne koydu "Doğan lütfen bana bir şans ver lütfen."  Gözlerimi Merve'ye çevirdim gözleri dolu doluydu "Merve eğer ağlayacaksan gideceğim ağlamandan nefret ettiğimi biliyorsun." Akan gözyaşlarını sildi "Doğan gerçekten çok zor bir durum bu benim için." Elimin üstündeki elini sıktım "Düşüneceğim sadece bana biraz zaman ver." Gülümsedi "Sonunda bana geleceksen istediğin kadar zamana sahipsin." Kahvelerimiz geldiğinde eski havamıza dönmüştük bile sanki Merve bana hiç aşk itirafı yapmamıştı eskisi gibiydik ve şu an en çok ihtiyacım olan şey buydu. "9. sınıfta Gizem vardı hatırlıyor musun topunuzu kesti diye çantasına balık atmıştınız." Kahkaha attım "O unutulur mu be kız sonra Berkay'ın içine balığın bağırsaklarını atmıştı da müdürlük olmuştuk." Merve kahkaha attı "10. Sınıftada Tuna okula baksırla gelmiştide sen pantolonunu ona vermiştin." Suratım kızardı "O günü hatırlatma lütfen tüm okul dalga geçmişti bizimle." Merve gülmemek için kendini sıkıyordu "Gülebilirsin." Bunu dediğim an kafeyi inletecek derecede bir kahkaha attı "Biyoloji hocası diğer dersinde konuyu senin üzerinden uygulamalı anlatmıştı hatta." Suratım daha da kızardı beni kurtaran telefonumun zil sesi oldu. Ekrana baktığımda Berkay'ın aradığını gördüm kalbim istemsiz hızlanırken Merve'ye baktım "Berkay arıyor hemen geliyorum." Masadan kalkıp dışarı çıktım "Alo Berkay birşey mi oldu ?" Berkay ses vermiyordu "Berkay gecenin bir yarısı arayıp nefesini dinleten eski sevgililer gibisin yeter ama amk." Berkay arada telefonu kendinden uzaklaştırıp gülüyordu ama o kadar şiddetli gülüyorduki sesi duyuluyordu. "Berkay mal mısın ?" Omzumda bir el hissetiğimde arkamı döndüm Merve arkamdaydı telefonu kulağımdan çekip ona döndüm "Gidiyor musun ?" Gülümsedi "Gitmem gerek annem aradı sana veda etmeye geldim." Ben daha idrak edemeden Merve dudağıma bir öpücük kondurdu ve koşarak uzaklaştı. O anın şokuyla telefonu tekrar kulağıma götürüp "Merve beni öptü." karşı taraftan gelen gülme sesi kesildi ve telefon kapandı sanırım yine pot kırmıştım...

İstigram şeysi

cerenkayıkcıı: Sadece bir gezinti @mmelihyanar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

cerenkayıkcıı: Sadece bir gezinti @mmelihyanar

4678 Beğeni 856 Yorum

korkmaztuuna: Araba güzelmiş

ggüneykaracaa: Yine çok güzelsin

berkayyyorummsuz: Tunaaaaaaaa

korkmaztuuna: Güney ağzına sıçayım şipimiz burda bitti #donttuney

Holy/Texting|BoyxBoy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin