EightTeen

162 8 3
                                    

Medya Lil Happy Lil Sad- Smile
Orman çocu Berkay

                 Orospu Çocu Tuna

Ceren: Berkay Doğan bugün kilisede olcakmış

Berkay: Ramazan ayındayız amk

Güney: Tuna'da geliyomuymuş ?

Ceren: Merve,Tuna,Doğan,Bulut ve Merve'nin abisi

Berkay: Güney koş amk koş koş

Güney: Ne giysem ki

Melek: Abi iyice ilk buluşmaya hazırlanan kızlara döndünüz

Ceren: Güney biliyorsun ki Merve'nin abisi seni pek sevmiyor hem Bulut'ta orda yani yanlarına yaklaşma ihtimaliniz biraz düşük

Güney: Sikerim Bulut'uda Merve'nin abisinide amk

Melek: Güney büyük konuşma bence

Güney: Berkay kanka ne yapcaz ?

Berkay: Kanka benim Doğan'la konuşmam lazım gerekirse kavga edeceğiz

Güney: Tamam 5 dakika sonra sizin evin önünde tamam mı ?

Berkay: Okay

                          |Güney|

Berkay ile birlikte kilisenin girişinde duruyorduk. Mübarek ramazanda kilisede olmak ayrı bi ironi. Tuna'ların bu tarafa doğru yaklaştığını görünce çalılara saklandık. En önde Tuna ve Doğan yürüyordu arkalarında sırasıyla Bulut,Merve ve Merve'nin abisi geliyordu. Tuna'lar kiliseye girdiklerinde peşi sıra bizde girdik. Berkay elini açmış dua ediyordu "Allahım sen affet mübarek ramazan günü kiliseye geldiğimiz için." Etrafa göz gezdirdim. Genellikle kahve ve siyah tonları hakimdi kilisenin orta kısmı boştu yanlarında ise sıralar vardı. Ortada papazın duracağı yerler ve mum dikilen bir yer vardı. Kenarda akan çeşmelerden kırmızı su akıyordu. Berkay sırıtarak "Kanka gel şu çeşmelerde abdest alınıyor galiba." Beni çekiştirirken arkadan gelen sesle duraksadı "O çeşmelerden şarap akıyor yanlız." Merve'nin abisine alayla gülümsedim "Sizim gibi kafir olmadığımız için bilmiyoruz kusura bakma." Sırıtışı genişledi "Kilisede bunu söylemen çok saçma değil mi ?" Gözlüklerimi sinirle geriye itekledim "Bak Merve'nin abisi veya adın her neyse seninle bir derdim yok Tuna ile konuşmaya geldim." Ellerini göğüsünde birleştirdi "Adım Çakıl ve Tuna'nın yanına 1 metreden fazla yaklaşırsan o çeşmeye kafanı sokarım." Sırıttım "Göreceğiz."

Ramazandan karakterlerini kiliseye gönderen koca yürekli yazar

Çakıl

Çakıl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Holy/Texting|BoyxBoy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin