Eight

298 15 5
                                    

                          |Güney|

"Tuna hadi artık amk barışalım." Tuna Ceren ile onun deyimiyle 'flörtleştiğim' için bana sabahtan beri trip atıyordu ve ne desem barışmıyor piç. "Lan daha 2 gün önce fuck buddy olalım diyen sensin ben sana yetmiyor muyum Güney ?" diye bağırınca tüm sınıf buraya döndü tabi "Azıcık sessiz olsan hani  seni 4 çocukla sokak ortasında bırakmadım Tuna abartma." Tuna elindeki peçeteyle burnunu sildi "Anladım ben anlayacağımı Güney git kendine başka fuck buddy bul." Ellerimi havaya açıp ya sabır çektim "Tuna bebeğim özür dilerim tamam hata ettim." O sırada sınıfa iki tane iri yarı çocuk girdi "Tuna Korkmaz hanginiz lan ?" Tuna biraz tırsmışa benziyordu ayağa kalktım ben kalkınca Doğanlarda ayaklandı "Niye sordun birader bir sorun mu var ?" Adamın bakışlarından bugün yine müdürlük olacağımızı anladım "Çağır lan o ibneyi." Tuna yavaşça ayağa kalktı "İbne anandır orospu çocuğu." Adam kahkaha attı "Pekte sevimli birşeymiş o sevimli suratına yazık olacak." Adam -pardon adam demişim- orospu çocuğu Tuna'nın suratına yumruğu çaktı Tuna sendeleyip yere düşerken orospu çocuğu üstüne doğru yürüyordu. Orospu çocuğuna yumruk atacağım sırada Doğan beni tuttu "Şimdi değil çıkışta." Orospu çocuğu Tuna'yı işaret ederek "Bu gördüğünüz puşt ibneymiş." Orospu çocuğu tiksinerek Tuna'ya baktı "Ya kaydını aldırır siktirir gidersin şurdan yada hergün dayağa razı olursun." Doğan'ı ittirip orospu çocuğunun karşısına dikildim "Ona bir yaklaş gör bakalım ebeyi." Arkadan ince bir kız sesi yükseldi "Çağrı kes şunu !" Tüm kafalar Merve'ye dönerken Berkay dönüp bakmadı bile. Merve Çağrı denen orospu çocuğunun yanına gelip kolundan tuttu "O benim arkadaşım söylediğime pişman etme." Herkes şok Berkay sinirle Merve'ye döndü "Demek bu kaşarlığıda yaptın." Çağrı orospu çocuğusu Berkay'a döndü "Doğru konuş lan kızla piç !" Sonra zaten şalter attı Berkay'ın ailevi sorunları yüzünden ona piç dendiği zaman kafayı yiyordu. Berkay Çağrı orospu çocuğusunun suratına öyle bir yumruk indirdi ki dağ gibim orospu çocuğu yıkıldı. Merve ve diğer kızlar hep bir ağızdan çığlık atarken topluca diğerlerine daldık.Orospu çocuğu 2 yidöverken Tuna omzumu dürttü. Elindeki  -nerden buldu bilmiyorum.- sopayı bana uzattı onu reddedip işime geri döndüm. Müdür gelip bizi ayırana kadar orospu çocuklarını evire çevire dövdük şimdi ise azar yiyoruz. "Lan bir yumruk attı diye adamı haşat etmişsiniz hele sen Yorumsuz çocuğun suratı görünmüyor kandan." Tuna orda gülmemeye çalışıyordu "Hele sen Korkmaz bu bu sene kaçıncı mukaatın ?" Tuna'ya ibne diyen onlar azarı yiyen biziz o ne ala memleket. "Bana bakın veletler eğer bir daha bir mukaatınızı görürsem atarım okuldan." Müdür hepimizi gözden geçirdi "Korkmaz sen hariç herkes çıksın." İtiraz edeceğim sırada müdür susturdu "Hemen çıkmazsanız uzaklaştırma yersiniz." Koşarak odadan çıktık. Kapının önünde beklerken Berkay'ın suratı 5 karıştı "Oğlum üzülme lan bir kaşar için değmez." Berkay yere bakan gözlerini bana çevirdi "Oğlum nasıl üzülmeyeyim ya 3 senemi verdiğim kız yüzünden arkadaşım dayak yedi." Doğan boğazını temizledi "Berkay peki ben gay olsam ve biri beni dövse sen ne yaparsın ?" Doğan bu sıralar bu tarz soruları çok soruyor kesin bundada birşey var amk. "Ağzına sıçardım sen benim kardeşimsin sonuçta." Doğan'ın hafif bozulduğu dikkatimi çekti kesin bişey var amk. Tuna 5 dakika sonra odadan çıktı hepimiz soran gözlerle ona  bakarken sırıttı "Müdürün oğluda eş cinselmiş eğer okulda bir daha bana bulaşan olursa okuldan atılacakmış." Herkes ellerini yumruk yapıp birbirine tokuşturdu "Şimdi sıçtı o orospu çocuğu Çağrı."

İnstagram şeysi:

İnstagram şeysi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Holy/Texting|BoyxBoy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin