Ceren-Merve özel bölüm

257 14 3
                                    


Ceren: Ne konuşacaksın ?

Merve: Doğan'ın yorumlarında söylediklerin hayırdır ?

Ceren: Merve şaka falan yapıyorsun değil mi o sevgilinin en yakın arkadaşı.

Merve: Eski sevgilimin en yakın arkadaşı.

Ceren: Doğan seninle çıkmaz boşa kürek çekiyorsun.

Merve: Ceren Doğan'dan uzak dur sonu kötü olur.

Ceren: Ne yapacaksın Merve ?

Merve: Onu o zaman görürsün 😏

Ceren: Elinden geleni ardına koyma Merve durmayacağım uzak falan.

Merve: O zaman olacaklara hazır ol.

                           |Ceren|

"Merve sürtüğünün  yaptıklarını duydunuz mu ?" Ufak bir dedikoduyla Merve'nin Berkay'a yaptığı herşeyi yaymıştım şimdi o düşünsün rezil olmayı "Evet duydum nasıl yapmış bunu ya Berkay'a ?"Melek güldü "Şaşırmadım Semih'e de aynısını yaptı ama bu sefer Doğan'a takmış diyolar." Karşıdan gelen Güney ve diğerlerini görünce Melek'e sus işareti yaptım. Tuna bana tiksinerek bakarken Güney yine şevkat dolu bakıyordu. Aslında Tuna'ya bazen hak veriyordum sevdiğim çocuğa bir başkası yavşasa ağzına sıçardım. "Selam." Tuna'dan laf yemeye hazırlanırken tuhaf bir şekilde bana gülümsedi "Naber Ceren hala ölmemişsin bakıyorumda." Güney Tuna'nın karnına dirseğini geçirirken Tuna inledi onu takmayarak Güney'e döndüm. Gözlüklerini aşağı indirirken güldü "Şunu yapmandan nefret ediyorum." Gözlüklerini tekrar yukarı kaldırırken ne kadar yakışıklı olduğunu düşündüm ama şimdi Güney'e değil Doğan'a yakın davranmam gerekiyordu. "Doğan çok sessizsin birşey mi oldu ?" Yanına yaklaşıp kolumu omzuna koydum. İlerden gelen Merve kudururken gülmeden edemedim. Yanıma yaklaşıp kulağıma eğildi "O kolu indir kırılmasın." Doğan Merve'ye ters ters bakarken Merve gülümsedi gerçekten nefret ediyorum bu kızdan ! "Doğan çıkışta benimle bir yere gelir misin birşey konuşmamız gerek." (YN:Bundan sonra Doğan-Merve özel bölüm atcam)  Doğan sıkıntıyla ofladı "Düşünürüm." Elini saçına atıp oynamaya başladı sürtük "Hadi ama lütfen." Doğan bıkkınca "Tamam çıkışta görüşürüz." Merve gülümsedi bana kötü kötü bakıp yanımızdan ayrıldı. "Doğan başına yeni bir bela aldın hayırlı olsun." Doğan bu dediğime güldü "Zaten eksik olmuyorlarki."

İnstagram şeysi (her attığım bölümde yapcam bunu zevkli oluyo)

İnstagram şeysi (her attığım bölümde yapcam bunu zevkli oluyo)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

cerenkayıkcıı: Savaşa hazırım

4500 Beğeni 600 Yorum

merveedas: Dikkat et kendi silahınla kendini vurma

cerenkayıkcıı: Merak etme canım namlunun ucundaki belli

kormaztuuna: Uuu kavga Ceren'in tarafındayım valla ben en azından o kardeşime ihanet etmedi

Holy/Texting|BoyxBoy (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin