Yoongi skata punkts.
Ieeju Kookie istabā viņš guļ, bet izskatās slikti. Āda palikusi pelēka, asinsvadi melni un strauji pulsē. "Ko lai dara?" Jautā Jin pārbaudot Kookie elpošanas ritmu."Tas būtu tev jāzina!" es nemierīgi uz Kookie saku. "Ir lietas ko neprotu izskaidrot." Viņš noliecot galvu saka. "Jin tā nav tava vaina, bet gan manējā!" mierinu uzliekot roku uz Jin pleca. "Tu vismaz zini kādas iespējas ir Kookie dzīvot?" jautāju paskatoties uz guļošo Kookie. "Tā inde priekš mums parastajiem ir nāvējoša!" Es smagi nopūšos. Tae būs dusmīgs, viņš mani ienīdīs. Man viss jāvērš pa labu. Izeju no telpas un aizeju uz virtuvi pie Tae. "Vari iet." Tae sajūsmā aizskrien, bet ilgi viņš nepriecāsies. Aizeju uz savu kabinetu kas ierīkots kā vadonim. Aizveru durvis un aizslēdzu tās. Apsēžos un ieslēdzu datoru. Ierakstu Google, inde kas liek mirt vampīriem. Uzrāda simtiem citu adrešu, neviena neatbilst manam meklētajam. "Nolādēts!" un uzsitu ar dūri pa galdu. Es te sēdēšu tik ilgi kamēr atradīšu veidu kā izārstēt Kookie.
Jimin skata punkts.
Mēs pieci sapulcējāmies istabā un domājām variantus. Diemžēl Yoongi nav ar mums. "Kāpēc viņš koda?" RM nosodoši mums jautā. Es nikni paskatos uz viņu. "Es nezinu, mēs jau nevaram izsekot uzbrukuma laikā katru kustību!" J-hope saka. "pareizi teikts J-hope! Kā jau mēs zinām Yoongi ir augstākās pakāpes vampīrs. Tur jau skaidrs, ka viņš ir indīgs. Viņu ir tikai divi tas nozīmē, ka mums būtu jāmeklē pirmais."Jin skatoties te uz mani un pārējiem skaidro."Diezgan sakarīgi, bet mums nav vairs daudz laika kā noprotu."beidzot secinu to sāpīgāko.
Mēs stāvam un pēkšņi dzirdam lielu troksni." Kas pie velna tas bija? " jautā RM." Izklausījās pēc Yoongi! " Tae saka noraizējies." Varbūt kādam jāaiziet pie viņa? " Jin nepārliecināts ierosina."Es aiziešu!" Saku, zinu ka Yoongi es īsti nepatīku, bet varbūt es kaut kā varu palīdzēt. "Labi, bet es uzmanīgs viņš var nebūt savā ādā."Es pamāju Tae un eju pie Yoongi. Pieeju pie durvīm un klauvēju, neatbild." Yoongi? "cerams viņš neizrādīs dusmas uz mani." Kas ir? "Viņš dusmīgs jautā." Man vajag ar tevi apspriesties. "piesardzīgi sāku. " Man nav laika ar tevi pļāpāt! "Viņš dusmīgi atbild. Es neatkāpšos ne soli. "Iesaku atkāpties gan!" Viņš brīdina. Bļāviens viņš tak lasa domas! "Nevar būt!" tikai dzirdu. "Tas ir sakarā ar Kookie."dzirdu atslēdzamies durvīm. Yoongi paiet malā no durvīm un gaida kad iešu viņa kabinetā. Eju pie viņa galda dzirdu viņu man ejot aiz muguras." Ko tu gribēji teikt sakarā ar Kookie? "Viņš paņemot pildspalvu rokā un sāk to kustināt." Mēs runājām par tevi.."es mazliet bailīgi iesāku. " Jūs ko,un ko jūs runājāt? "Viņš beidz kustināt piederumu." Par to, ka tev vajadzētu satikt sev līdzīgo! "es apskatot telpu saku." Taisnība, bet kur lai to čaļi atrod? "Yoongi sagrozoties krēslā jautā." Nezinu gan."skatoties uz Yoongi saku." Jimin kāpēc nāci tieši tu ar mani runāt? "
Yoongi skata punkts.
Jautāju aiz ziņkārības. Laikam RM un pārējie īsti vēl nevar pieņemt mani par galveno.''Viņi izskatījās mazliet sabijušies dēļ tā ko dzirdēja no tava kabineta tāpēc viņiem teicu, ka iešu es!''Hmm diezgan drosmīgi no Jimin. Es tikai pamāju ar galvu.''Bet arī tāpēc, jo vēlos tavu uzticību. Esmu pamanījis, ka es tev nepatīku un esmu gatavs darīt visu, lai nopelnītu to.''Tagad saprotu kāpēc viņš. ''Pie vainas tu neesi Jimin!'' Jimin pasmaida, pieceļas kājās iziet no kabineta. Jāaiziet pie Kookie. Izeju no kabineta un aizslēdzu to. ieeju istabā kur visi sarunājas. ''Sveiks, Yoongi.''Jin uzsmaidot pasveicina. Paskatos uz RM viņš sačukstas ar J-Hope.
YOU ARE READING
Bailes no nezināmā (2)
Fantasy♥️ Mani sauc Leksija man ir 16 gadi. Man ir mamma, bet tētis mūs pameta. "Mana dzīve mainījās ienākot klasē pievilcīgam puisim vārdā Min Yoongi."