...GOT7...

40 8 0
                                    

Yoongi skata punkts.

Paskatos uz RM viņš sačukstas ar J-Hope. ''Tātad, Jimin bija atnācis pie manis un pastāstīja par jūsu ideju, satikt man līdzīgo. Taču man interesē kā, lai ar viņu sazināmies?'' Jautāju visiem. Uz brīdi iestājas klusums. J-Hope sakustās. ''Mums vajadzētu cilvēku kurš ir ar viņu ticies un noskaidrot par viņa atrašanās vietu. ''Tae paceļ uzaci. ''Kādam no mums taču ir sakari ar kādu klanu?'' Tae jautā uz mums skatoties. ''Kā būtu Yoongi, ja tu paprasītu savam skolas vecajam ienaidniekam?'' Jin jautā. Es ieplešu acis, kā es varu viņam kaut ko  jautāt. ''Izskatās kādam bailes no savas pagātnes!'' Es pagriežos pret runātāju RM. ''Yoongi nav bailes tu idiot!'' brālis mani aizstāv. RM sakustās. ''Ko tu teci?'' RM ejot klāt Tae jautā nikni blenzdams. ''Beidzat jūs abi, mums daudz laika nav. RM tu taču gribi glābt savu draugu? Ja gribi, tad beidzat viens otru uzkurināt. ''Jin saka. Es viņam pateicīgi pamāju ar galvu.'' Kā būtu, ja tu pajautātu GOT7?'' RM nikni skatoties uz Tae jautā man. ''Labi es aizbraukšu pie viņiem, bet dažiem būs jādodas līdz nevar zināt kā viņi reaģēs uz pēkšņu ierašanos.'' Cerams nebūs starpgadījumu. '' Es ņemšu līdzi RM, Jimin un Tae. Jin tu paliec pie Kookie, ja kaut kas strauji mainās tad ziņo man.'' Jin piekrīt.

Visi nosauktie tagad izkāp no mašīnas pie GOT7 mājas. Māja ir liela, bet ne lielāka kā mūsu kopējā mītne.''Cerams mums nebūs jācīnās.'' Jimin klusu nočukst pie sevis. Pēkšņi no mājas iznāk GOT7 banda, laikam saoduši mūs. "Kas jūs esat?'' jautā viens no puišiem. ''Esam BTS, vēlos runāt ar jūsu līderi.'' pēkšņi pašķiras banda un dod ceļu līderim. ''Esmu šeit, ko gribat?'' iznāk pagarš puisis ar mazliet saceltiem matiem. ''Esmu Yoongi, BTS grupas līderis un man ir jautājums Tev, ja ir iespējams, vai varam kaut kur divatā aprunāties?'' skatos uz viņu un vēroju viņa biedrus. ''Kā tad ar mums ?'' jautā RM. ''Jums jāpaliek!''

Līderis ieaicināja savā kabinetā. ''Sēdies.'' apsēžos ādas dīvānā. ''Tātad neesmu sevi vēl iepazīstinājis. Esmu JB GOT7 līderis. Kāpēc man ir sajūta kad tevi pazīstu ?'' viņš jautā piešķiebis galvu. Uz brīdi iestājas klusums. ''Atceros tevi skolā, bet kur tas laiks tu nekad man nepakļāvies un tagad pats ar savu bandu, aizraujoši.''es tikai paraustu plecus un pasmīnu. ''Laiki mainās, bet tev ir zināms kaut kas par augstās aprindas vampīriem? "piesardzīgi jautāju. Viņš satrauc pieri." Kāpēc jautā? "Viņš ieinteresēts jautā." Gribu zināt par viņu indi. "saku." Zinu to, ka tādu vampīru daudz nav, vai drīzāk nemaz tāds ir tikai viens pa šo pasauli. Viņa inde ir indīga priekš mums parastajiem. "Viņš stāsta." Cik ilgs laiks paiet, kamēr vampīrs nomirst?"man ir jānoskaidro savādāk nespēšu izglābt Kookie." Inde pa ķermeni izplešas apmēram nedēļas laikā. Varbūt pat ātrāk, ja vampīrs nav tik spēcīgs. Bet ir pretinde."es paceļu uzaci."Kur to var atrast vai dabūt?" Viņš paskatās uz mani." Tev ir jādabū augstmaņa asins un jāsajauc ar meitenes asinīm kura mīl viņu." es saraucu pieri un kur, lai to meiteni atrod?"es nesaprašanā skatos." Tur jau tas āķis to nevar zināt. Tas nozīmē kad viņš jānovēro ko viņš dara ar kuru viss vairāk sazinās. "ak dievs tas būs sarežģīti. "Paldies par tavu informāciju!" Viņš pamāj ar galvu.
Iznākam no kabineta un puiši izskatās sadraudzējušies. "Paldies vēlreiz!" es pakalnos. Viņš atkārto to pašu. "Puiši laiks doties." Tae uz reiz atnāk. "Kā gāja brāli?" es uzsmaidu viņam. "Labi!" Viņš man uzsit pa plecu un ar Jimin dodas uz mašīnu.
Esam mītnē, dodos uz reiz pie Jin.

Bailes no nezināmā (2)Where stories live. Discover now