JB skata punkts.
Medmāsa ir pielikusi Leksiju pie sistēmas, bet modusies viņa vēl nav. Atstāšu Leksijai zīmīti.
Sveika Leksija
Es atstāju pie tevis melnu Nike somu.
Kad pamosties pārvelc drēbes, domāju
ka esošajās nav diezko ērti.
JB
Veseļojies!
Jimin skata punkts.
Cerams Yoongi neuzzinās kad Leksija ir devusies pie GOT7. Esmu mazliet satraucies, jo viņš spēj lasīt domas tas nozīmē kad man jāpiesargās. Pēkšņi jūtu kādu sev aiz muguras.Pagriežos un nobīstos.''Nebaidi tā Kooki gandrīz sirdstrieku dabūju!''viņš iesmejas.''Domāju, ka dzirdēji mani. Es jau vairs nemāku pielavīties kā jūs. Ko tu tāds bailīgs?'' viņš smejoties ielec dīvānā. ''Ja tu būtu vampīrs par šito tu norautos. Gandrīz dabūju sirds trieku.''ielejot asinis glāzē draudu.''Tu gribēdams sirdstrieku nedabūsi.''Kookie pārmet. Viņš pārmet, jo gribētu būt vampīrs.''Labi, labi nedusmojies.''saku. ''Buuu.''Tad es iekliedzos. Kookie ar Tae sāk smieties. Tae teleportējas pie Kookie.''Kas jums šodien abiem!'' nikni skatoties uz viņiem jautāju.''Tas ir smieklīgi. Sen tādas jautrības nav bijis.''Tae saka.
Yoongi skata punkts.
Kabinetā esmu jau kādu laiku. Parakstu papīrus, bet tad mani iztrūcina kliedziens. Izklausās pēc Jimin. Pielieku rokas priekšā sejai. Bērni! Tad es dzirdu Kookie un Tae smejoties. Izeju no kabineta un dodos uz virtuvi. Ieeju virtuvē un paņemu glāzi. Glāzi nolieku uz galda paņemu krūku ar asinīm un ieleju glāzē. Apsēžos viesistabā pie trokšņotājiem.''Izklausās, ka jums jautri.''secinu.Viņi paskatās uz mani.''Yoongi tici man, bet tas bija smieklīgi kā Jimin iekliedzās.''Tae smieklos stāsta.''Es ļoti labi dzirdēju.'' Paskatos un Jimin. Viņš izskatās sabijies. Iesmejos. Jimin uz mani paskatās dusmīgi. Kāpēc Yoongi atnāca viņš man liek Domāt...
''Ko es tev lieku domāt?'' viņš iepleš acis. Telpā iestājās klusums. Kookie ar Tae pievēršas sarunai.''Neko.'' Es paceļu uzaci. ''Izskatās, ka kaut ko slēp. Vai tad tu negribēji, lai es tev uzticos?'' nopietni uz Jimin skatos.''Es gribu, lai uzticies.''viņš nolaizdams galvu saka. ''Tad izstāsti, ja nē...''Jimin mani pārtrauc.
Leksijas skata punkts.
Atveru acis. Spoža gaisma man iespīd acīs. Aizveru acis un atkal atver tās. Gaisma dedzina un tad man nobirst asaras. Ir sajūta kad ilgi neesmu redzējusi gaismu un tā manām acīm liekas sveša. Tagad kad mans skatiens ir noskaidrojies secinu kad esmu gaišā telpā. Lēnām cenšos piecelties sēdus. Galva sareibst, bet tas mani neapstādina apsēsties. Ieraugu sev uzklātu mīkstu segu tā noteikti nav slimnīcas. Aplūkoju telpu. Vēl viena gulta telpā par laimi neviens tajā neguļ. Tad es pamanu mazu skapīti uz kura atrodas zīmīte. Pasniedzos pēc tās.
Sveika Leksija
Es atstāju pie tevis melnu Nike somu.
Kad pamosties pārvelc drēbes, domāju
ka esošajās nav diezko ērti.
JB
Veseļojies!
Izlasot zīmīti pasmaidu. Tad es pamanu gultas galā raksturoto somu. Atveru somu un no tās izņemu baltu kreklu un treniņbikses. Atvienoju sistēmu un paņemu drēbes līdzi atveru durvis. Aiz tām atrodas duša, kas man tagad ļoti noderētu. Ieeju iekšā noģērbjos. iznāku laukā no dušas un saģērbjos dotajās drēbē. Viņam taisnība tā ir ērtāk.
Yoongi skata punkts.
''Es gribu, lai uzticies.''viņš nolaizdams galvu saka. ''Tad izstāsti, ja nē...''Jimin mani pārtrauc.''Viņa man prasīja par indi, kur mēs ieguvām atbildes.''es pamāju, lai turpina. ''Es viņai pat..''Jimin pārtrauc stāstīt, jo zvana telefons. Izņemu telefonu no bikšu kabatas un atbildu.''Leksija?''viņa iesmejas.''Un ko tad tu gaidīji?''es iesmejos.''Tevi,tevi.''vērojot Jimin saku.''Vari atbraukt pakaļ uz slimnīcu?'' straiji pieceļos kājās.''Ko tu tur dari?''pārsteigts jautāju.'''Vienkārši atbrauc pakaļ!''viņa nopietni saka.''Labi dodos.''Leksija noliek klausuli.''Kas noticis?''jautā Tae. ''Leksija ir slimnīcā." Tae iepleš acis.''Viņai kaut kas noticis?'' es paraustu plecus.''Varu braukt līdzi?'' Kookie jautā. Tae pārsteigts paskatās uz viņu. ''Ja gribi!'' saku.''Es arī drīkstu?''jautā nepārliecināti Jimin. Paskatos uz viņu un apstiprinoši pamāju ar galvu.''Varat visi braukt, bet es eju uz mašīnu.''
Jimin, Tae un Kookie brauc man līdzi. Viņi visi sēž aizmugurē, jo es teicu kad Leksija sēdēs priekšā. Piebraucām pie slimnīcas un visi izkāpjam. Ieejam iekšā. Pieeju pie reģistratūras.''Kurā palātā ir Leksija Thompson?''
Ieejam visi četri iekšā. Leksija stāv ar muguru pret mums. Viņa pagriežas pret mums.''Sveiki, tad beidzot es jau domāju cik ilgi es te palikšu.''viņa uzsmaida, bet tad paliek nopietna.''Kāpēc jūs esat tik daudz?''viņa nesaprašanā skatās uz mums.''Mēs gribējām zināt kas tev noticis."Tae saka.''Man viss labi.''uzsmaidīdama mums saka.''Kas tev mugurā?''Jimin pārsteigts skatās. Viņa iepleš acis. Paskatos uz viņās drēbēm. Tās ir puiša drēbes.''Drēbes, tās man iedeva paziņa.''viņa paņemdama mugursomu un somiņu saka. Es apjucis paskatos uz viņu. Viņa man uzsmaida un apskauj aplieku savas rokas viņai apkārt.''Dodamies?''jautā Kookie.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bailes no nezināmā (2)
Fantasia♥️ Mani sauc Leksija man ir 16 gadi. Man ir mamma, bet tētis mūs pameta. "Mana dzīve mainījās ienākot klasē pievilcīgam puisim vārdā Min Yoongi."