Leksijas skata punkts.
"Vai tad jūs neesat septiņi?" Yoongi sastingst un Jin sejas izteiksme aptumšojas. "Esam, viņš ir cietis starpgadījumā ar Yoongi." Viņš nolaižot galvu īsi izstāsta. Es paskatos uz Yoongi. "Tu tagad mani ienīsti, esmu monstrs!" es ieplešu acis. "Suga es tā par tevi nedomāju, tiešām, tu neesi monstrs."Viņa paņem manu roku un pieliek sev pie vaiga." Vai es drīkstu viņu apskatīt? "maigi uz Yoongi skatoties jautāju. Yoongi paskatās uz Jin un viņš apstiprinoši pamāj.
Esam iegājuši istabā, jeb mājas palātā kur pie sistēmas guļ puisis kurš mani skolā aizskāra." Tas ir viņš? Amm.. Kookie? "es mazliet šauboties jautāju. Jin pamāj ar galvu. Kookie izskatās ļoti bāls, viņam ļoti labi var redzēt pulsējošas zilas vēnas." Kas viņam īsti notika? "es līdzjūtīgi jautāju." Es viņam iekodu, negribēja man pakļauties, pieņemt par līderi."es tikai pamāju ar galvu, ka esmu sapratusi. " To var izārstēt? "pieliekot roku pie Kookie pieres jautāju." To var tikai augstmaņi kā Yoongi, viņam ir jāsajauc asinis ar meiteni kuru mīl." saka Jin, es paskatos uz Yoongi. "Leksija vai tu mani mīli?" Yoongi mazliet nepārliecināti jautā. Es viņam uzsmaidu. "Yoongi kādu laiku jau!" es nosarkstot atzīstu un novēršu acu skatienu no viņa. Viņš viegli paceļ manu zodu "Nekautrējies." Viņš maigi uzsmaida un tad viņš mani noskūpsta. Es ieplešu acis un sastingstu. Viņa lūpas ir tik maigas kā dūnu spilveni, viegli un neuzbāzīgi. Viņš atvieno mūsu lūpas un uzsmaida.
Yoongi skata punkts.
"Vēlies izglābt kāda dzīvību?"es jautāju. Leksija tikai pamāj ar galvu. Palātā ienāk Jin." Cik dzirdēju Leksija palīdzēs? "Jin nepārliecinoši jautā. Yoongi pamāj ar galvu.Jin nosēdina Leksiju uz krēsla. Viņš dezinficē vietu kur paņems viņas asinis." Tev ir bail? "klusumu izjauc Jin jautājums. " Mazliet no tā, ka sāpēs."Viņš viņai uzmundrinoši uzsmaida." Nebūs tik sāpīgi kā liekas."tad viņš viņai iedur un noņem mazliet asiņu. Leksija tikai mazliet saviebjas. Jin izvelk adatu." Nu re esi brīva." Tad pienāk mana kārta. Viņš iedur to pašu adatu un paņem no manis arī asinis." Tagad iedosim Kookie asinis! "Viņš smaidot saka. Jin iedur Kookie vēnā un ielaiž mūsu asinis." Tagad abi varat doties es pieskatīšu Kookie kamēr viņš atlabs.
"Kā gāja?" jautā Tae ar Jimin vienbalsīgi. Es iesmejos. "Ir labi, Jin palika pie Kookie, lai uzraudzītu viņa atlabšanu." Tae ar Jimin sasit plaukstas. "Kā būtu, ja mēs nosvinētu viņa pamošanos?" ierosina Leksija. Visi sajūsmā piekrīt viņas piedāvājumam.
YOU ARE READING
Bailes no nezināmā (2)
Fantasy♥️ Mani sauc Leksija man ir 16 gadi. Man ir mamma, bet tētis mūs pameta. "Mana dzīve mainījās ienākot klasē pievilcīgam puisim vārdā Min Yoongi."