..9..

31 7 0
                                    

Leksijas skata punkts.

Viņš mani ielaiž iekšā un durvis aizver.

Pie galda kāds sēž. Viņš laikam ir JB cik esmu dzirdējusi. "Tev gan ir drosme ienākt vampīru midzenī, lai gan tev tas nav jaunums." JB pagriežoties pret mani ar krēslu saka. "To es tikai uzzināju no Bambam kad jau biju ienākusi." Viņš iesmejas un ar roku norāda uz krēslu. Pieeju pie tā un apsēžos. "Esat jau iepazinušies cik dzirdu." apstiprinoši pamāju ar galvu. "Man vajaga ko zināt!"steidzīgi iesāku. Viņš pakrata galvu." Un kas tas būtu?" jautā." Tas ir saistīts ar indi." Viņš sarauj uzacis." Ko tu gribi zināt? "Viņš vērodams man prasa."Ja sajauc augstmaņa asinis ar meitenes ir iespējams vampīram pamosties kā cilvēkam?" Viņš paskatās uz mani un pasmaida. "Ir gan!" esmu apjukusi. "Tas nozīmē kad tu zināji un to teici Yoongi, jo.." Viņš iesmejas pārtraucot mani. "Tu domāji, ka es gribēju viņam ieriebt?" Viņš pieceļas kājās un lēnām tuvojas man. "Es nezinu ko citu tad domāt, varbūt tu varētu paskaidrot, lai nepārprotu?"Viņš apstājas man pretī un atstutē rokas tā, ka mūsu sejas atrodas vismaz 20 cm attālumā.  " Tas bija vienīgais ceļš, lai izdzīvotu."Viņš nopietni saka." Bet vai ir iespējams atgūt savu vampīra formu? "Viņš paceļ uzaci." Gudri jautājumi, bet to ir par daudz, vienīgi tu vari man samaksāt. "es sarauju pieri." Man nav daudz naudas. "ar nožēlu atzīstu. Viņš iesmejas un nolaiž galvu, bet tad viņš paceļ to atkal. Viņam ir sarkanas acis. Es sabīstos." Man nevajaga naudu, bet gan mazliet nobaudīt tavas asinis." es sastingstu." M..manas a.asinis? "Viņš pamāj ar galvu. Laikam būs tas jādara, man ir jāuzina viss." L.labi."Viņš noglauda manu vaigu.       "Nebaidies es tevi nenogalināšu."JB mierina. Viņš pieliek savu galvu man pie kakla un paosta. "Tevi neviens vēl nav aizticis!?" Viņš pārsteigts secina.   "Nu nekas būšu pirmais." Viņš taisās man kost, bet es uzlieku rokas un viņa aukšdelmiem."Tas sāpes?" Viņš apstājas un paskatās uz mani. "Sāpēs, bet vari pieturēties pie manis, ja tā būs labāk."es apstiprinoši pamāju. Tad viņš man iekož kaklā un sūc. Tas sāpēja, bet nebija tik traki. Viņš sūc un man mazliet sāk sāpēt galva no asins zaudēšanas. Pēkšņi atveras durvis." JB ko tu tur dari?" pārsteigts jautā Yugyeom. JB lēnām atraujas no manis un paskatās uz mani." Tev viss kārtībā?" Viņš mazliet uztraucies jautā." Viss labi tikai mazliet galva sāp." Viņš paskatās uz kaklu, ar pirkstu noslauka tekošās asinis no kakla un nolaiza pirkstu." Tev ir gardas asinis, brīnos kad tevi tur neapēd." iesmejos sēžot."Yoongi piedraudēja pārējiem."parastu plecus beigās. Viņš atkal paskatās uz kaklu.
"Yugyeom paņem no plaukta aptieciņu." Viņš paņem un noliek to blakus JB, JB to attaisa un no tā izņem palielu plāksteri un uzlīmē to man uz kakla." Neiesaku tev rādīties kādu laiku viņiem acīs." es pamāju ar galvu kad esmu sapratusi."Ir iespējams atkal būt par vampīru. Tev ir jābūt uz miršanas robežas, vampīram jāiekož sev rokā un jāpieliek cilvēkam pie lūpām roku. Jāļauj viņam tās iedzert un tad jānogalina."es ieplešu acis.         " Jānogalina, un pēc cik ilga laika pamodīsies?"JB paskatās uz Yugyeom." Apmēram diena vai divas." Viņš skatoties uz Yugyeom saka.           " Paldies, ļoti novērtēju tavu atvēlēto laiku man. "Viņš pamāj ar galvu."Paldies!" pakalnos, JB atkārto.

Bailes no nezināmā (2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora