Jin skata punkts.
Kookie ir pamodies, bet esmu nesaprašanā. Viņš ir citāds, viņš vairs nav kā iepriekš.
Izeju no telpas kopā ar Kookie. Visi sēž viesistabā. ''Paskatieties kas mums pamodies!'' Jin priecīgi paziņo. Visi strauji pagriežas pie mums.Jimin skata punkts.
Es pagriežos un ieplešu acis.''Kāpēc viņš izskatās tik.. cilvēcisks?''
Yoongi skata punkts.
Pēc Jimin teiktā teleportējos pie Kookie.''Tev viss kārtībā?'' satraucies par viņu jautāju. Viņš sarkastiski iesmejas.''Vai izskatās, ka ir? Es vairs neesmu vampīrs!''viņš nicīgi secina. ''Piedod Kookie centos tevi izārstēt, bet...'' viņš pienāk man klāt. ''Ir jau labi, vismaz esmu pie jums.''es viņam uzmundrinoši pasmaidu.
Esmu aizgājis uz savu kabinetu. Ko lai dara? Kookie viens no viss spēcīgajiem vampīriem ir cilvēks. Viņam tāpat jāpaliek mītnē, jo tagad gan viņš ir apdraudēts, gan mēs. Izeju no kabineta un pie durvīm saskrienos ar J-Hope. '' Vari visus sasaukt uz sanāksmi manā kabinetā?''J-Hope pamāj ar galvu.'' Tūlīt iešu.'' es pateicīgi pasmaidu. Ieeju atpakaļ kabinetā un apsēžos pie sava rakstām galda. Puiši sanāk kabinetā un apsēžas uz dīvāniem.''Par ko gribēji runāt Yoongi?''Jin jautā.'' Kā jau redzat Kookie ir pamodies, bet tam ir arī mīnus, viņš ir cilvēks tas nozīmē kādam būs viņš jāsargā kurš vēlas tas būt?''jautāju visiem.''Es tas varu būt!'' Tae piesakās. Kookie neizskatās laimīgs ar par šo visu.''Jūs pat nevarat iedomāties cik ir briesmīgi būt cilvēkam! Paldies Tae, ka pieteicis vismaz varēšu ar tevi pavadīt vairāk laika kopā.'' Tae uzsmaida viņam.
Leksijas skata punkts.
Man gribās ļoti aiziet ciemos pie Yoongi un pie reizes apskatīties kā klājas Kookie.
Esmu atbraukusi ar taksi pie viņu mītnes. Ieeju iekšā klusums. aiziešu uz viņa kabinetu. Ieeju iekšā kur viņi runā. Visi uz reiz paskatās pie manis. Yoongi teleportējas pie manis un ar vienu roku apķer manu vidukli. ''Ko viņa te dara?''jautā Kookie.''Viņa man palīdzēja tevi izārstēt.'' Yoongi vedot mani līdzi pie sava galda saka.''Nevar būt ,kā, Jin?''kookie nepārliecināts jautā. ''Taisnība, viņa palīdzēja kopā ar Yoongi.'' Jin apstiprina. Kookie paskatās uz mani.''Lai nu kā paldies!''es pamāju ar galvu. Yoongi nosēdina mani savā krēslā pie galda, bet pats stāv man klāt.''Vienīgi ir mīnus.''Jin saka. ''Viņš vairs nav vampīrs!''es ieplešu acis.''Bet kā?''Jin parausta plecus. Es to labošu! Yoongi pieiet man priekšā.''Un kā to taisies darīt?'' viņš ieinteresēts jautā. ''Neteikšu!'parādu mēli un eju uz durvju pusi.
YOU ARE READING
Bailes no nezināmā (2)
Fantasy♥️ Mani sauc Leksija man ir 16 gadi. Man ir mamma, bet tētis mūs pameta. "Mana dzīve mainījās ienākot klasē pievilcīgam puisim vārdā Min Yoongi."