Yoongi skata punkts.
"Sveiks vai ko uzzināji?" Viņš pienākdams klāt jautā. "Uzzināju gan. Es viņam neteicu, ka esmu augstās aprindas vampīrs. Viņš teica, ka jāsajauc asinis ar meitenes kuru mīl!" es neapmierinās izstāstu. "Tas nozīmē kāda tev jāmīl!?" Viņš pārsteigts secina. Vai dīvaināk vairs nevar būt.?
JB skata punkts.
Viņi ir aizbraukuši. Interesanti pa šiem gadiem satikt kādu pazīstamu. Kurš būtu domājis, ka Yoongi tiks tik tālu. ''JB mēs kaut ko interesantu uzzināju.'' viņš mazliet satraukts saka. ''Tas ir sakarā ar BTS bandu vai drīzāk līderi.'' es esmu ieinteresēts. ''Ko jūs uzzinājāt?'' visi izskatās tik saspringti. ''Yoongi ir augstās aprindas vampīrs!'' es saraucu uzacis. ''Ko tu āksties Jackson!'' uz reiz iejaucas Mark.''Tev ir mums jātic Jackson saka taisnību, to mums pateica RM jeb Rap Monster. Neizskatījās, ka viņam patiktu Yoongi, viņš bija tāds ass kad izteica viņa vārdu.'' viņi ir pārāk nopietni, lai jokotu. ''Par ko tad jūs JB runājāt?''es pielieku rokas sejai. Kas to būtu domājis, mazais Yoongi ir augstmanis. ''Viņš man jautāja par indi, kā to var dabūt laukā no organisma.''visi pārsteigti skatās uz mani. ''Ko mēs darīsim? Tas mūs neapdraud?'' jautā Yugyeom. ''Nezinu, Yoongi pret mums neizrāda nekādus draudus, drīzāk viņš likās tāds satraukts, bet viņš diezgan labi to slēpa. Sarunas beigās pamanīju to viņā.''Tagad kad zinām, ka Yoongi ir augstmanis esam mazliet piesardzīgi, jo viņš ir indīgs. ''Diviem būs mazliet jāuzmana Yoongi.'' Jackson un Mark uz reiz piesakās.
Leksijas skata punkts.
Ir pagājis laiks, bet Yoongi vēl nav mājās. Parasti ap šo laiku viņš ar Tae ir atpakaļ. Došos pie viņiem.
Esmu pie viņu galvenās mītnes. Ieeju iekšā un visi sēž virtuvē tikai kāda trūkst. "Ko tu te dari?" RM mani ieraugot nicīgi jautā. Es saraustos. Pie manis pienāk Tae. "Čau, kāpēc esi šeit." Tae apskaujot mani jautā. "Es atnācu pie tevis un Yoongi." Viņš pasmaida un noglauda manu galvu. Tagad Yoongi pagriežas pret mani. Viņš iepleš acis un teleportējas pie manis. Es ieplešu acis. "K..kā tu to izdarīji?"es vienu soli atkāpjos no viņa. Viņš iepleš acis apzinoties ko ir izdarījis." Zinu kad tevi pārsteidzu, bet tagad es tev visu izstāstīšu. Mēs visi esam Vampīri. Tev nav jābaidās no mums."es ieplešu acis, bet tad pārsteidzu viņu. Es viņu apskauju, viņš apskauj pretī." Tas ir pretīgi!" RM dusmīgi aiziet uz citu istabu. Es uz reiz atraujos, bet suga sagrābj mani un atkal apskuj. Tad viņš mani atlaiž un aizved uz viesistabu. "Kas ir viņi?" norādīdama ar plaukstu uz viņiem jautāju. Yoongi pasmaida. "Tumšmatis ir J-Hope." Viņš maigi paņemdams manu plaukstu ar to norāda uz viņu. "Čau esmu J-Hope vai vienkārši Hobie."Viņš smaidīdams iepazīstas. "Blondais ir Jimin." Viņš turpina norādīdams ar manu roku. "Sveika esmu Jimin jeb īsāk Chim-chim." es viņam uzsmaidu. Viņš ir tik mīlīgs.
"Tā nesaki!" viņa smaidam mazliet samazinoties. Es paceļu acis uz viņu. "Ko?" es apjukusi jautāju.
"Viņš dzird tavas domas, viņam vienīgajam tādas spējas." Jin laipni ierunājas.."Un tas ir Jin, bez viņa mēs nebūtu cilvēcīgi viņš gādā par mūsu veselību. " es pasmaidu. "Tu lasi domas? Tas nav forši!" es tikai pasmīnu. "Vai tad jūs neesat septiņi?" Yoongi sastingst un Jin sejas izteiksme aptumšojas.
BINABASA MO ANG
Bailes no nezināmā (2)
Fantasy♥️ Mani sauc Leksija man ir 16 gadi. Man ir mamma, bet tētis mūs pameta. "Mana dzīve mainījās ienākot klasē pievilcīgam puisim vārdā Min Yoongi."