Prolog

28 5 1
                                    

Mroźnej nocy pod osłoną gwiazd dwoje kotów prowadziło poważną rozmowę.

-Ona boi się nawet zadać ataku !- powiedział zirytowany kocur.

-Spokojnie Lwi pazurze - spokojnie powiedziała szara kotka- ja również uczyłam się opornie na pe-...

-Ale ty nie miałaś tak idealnego mentora, Mglista Gwiazdo!- przerywając Lwi pazur.

-Uspokuj się ty kupo futra!- fukneła przywudczyni.- Zapomniałeś z kim rozmawiasz!?

-Dobrze Mglista Gwiazdo, po prostu denerwuje mnie to ,że taki silny kot ma szansę ,a taki tchórzliwy.- powiedział lekko poddenerwowany Lwi pazur.

-Daj jej trochę czasu , na pewno da sobie radę i stanie się najlepszą wojowniczką, wierzę w nią- powiedziała spokojnie Mglista Gwiazda- to moja mała kulka futra. A jak uczy się Lwia łapa ?

-Dobrze- powiedział zadowolony- Tygrysi pazur zameldował że za parę zmieszchów zostanie wojownikiem.

-To świetnie!-Powiedziała kotka- lepiej idź już spać, ja jeszcze tu chwilę posiedzę jutro wcześnie macie patrol graniczny.

-Dobrze Mglista Gwiazdo- powiedział i lizną ją po pysku i odszedł

Mglista Gwiazda siedziała na mrocznym głazie i rozmawiała w tajemnicy z swoimi przodkami.Modlitwę przerwała jej wizja którą dostała :

KSIĘŻYC ZOSTANIE ZNISZCZONY A TYGRYS ZNISZCZY TO CO BYŁO DLA NIEJ  WAŻNE.

Mglista Gwiazda była oszołomiona i zarazem zagubiona. Księżyc i Tygrys ? O co chodzi? Czy to jest związane z Księżycową łapą?

□Wojownicy□krew borsuka□Księżyc | ZAMKNIĘTE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz