29·

351 26 43
                                    

Fefes'ten

"Açın amına koyayım şu kapıyı sikecem belanızı!"

Şuan Tahir bizim kapının önüne gelmiş kapıyı yumruklayıp açmamızı bekliyordu. Zeynep ise korkuyordu. Hala beni tam affetmiş değildi ama herşeyi sonra anlatacaktım. Neyse.

"Tahir sakin olana kadar açmayacağım." dedim sinirden köpürdü bence.

"Tamam Nefes sakinim"

"İnanayım mı?"

"İnan" sesi çok masum gelmişti ve kapıyı açma kararı aldım. Ve açtım.

"Nerde o?"

"Tahir sakin dedik" kafasını sallayıp içeri geçti.

Annem ve babam yurtdışına çıktıkları için çok şanslıydım yoksa annem türlü türlü soru sorardı. Yaşasın iş!

"Çağır Zeynep'i"

"Tah-"

"Çağır dedim!" çok sinirlenmişti. Sebebini gerçekten anlamıyordum. Hatta hiç anlamıyordum.

"Zeynep hadi gel. Abin çağırıyor" kafasını sallayıp odadan çıktı arkamdan ilerleyerek odadan çıktı ve birlikte salona girdik. Kapının çalmasıyla Zeynep hemen kapıya koştu ve kapıyı açtı.

Tahir ise bi yandan sinirli bir yandan sakince bekliyordu. Korkuyorum. Çağan ile Zeynep'in içeri girmesiyle Tahir hemen ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.

"Lan piç siktir git şu evden bak asabımı bozma benim"

"Tahir!"dedim uyarıcı bir ses tonuyla. Zeynep ise tekrar arkama geçip beklemeye başladı.

Tahir ,Çağan'ın yanına hızla varıp suratına bir yumruk geçirdi.

Ben ise hemen Tahir'i tuttum.Zeynep'de Çağan'ın yanına gidip yüzüne bakmaya başladı.

"Tahir napıyorsun?"dedim bağırarak bu yaptığına gerçekten sinirlenmiştim.

"Kendinde misin sen?"

"Kendimdeyim. Hemde baya" hemen Zeynep ile Çağan'a dönüp konuşmaya başladım.

"Zeynep siz dışarı çıkın sonra gelirisiniz"

"Hayır"diye sertçe bir çıkışta bulundu Tahir. "Hiçbir yere gidemezler"

"Giderler. Hadi" diyip onları yönlendirdim ve gittiler.

Tahir'i oturtup mutfağa su almaya gittim. Dönüp Tahir'e verdim ve bi dikişte içti.

"Tahir sakince anlatır mısın? Lütfen" kafasını olumlu anlamda sallayıp arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı.

"Bak Nefes verdiğim tepki biraz fazla biliyorum ama korkuyorum. Zeynep'in saçının teline zarar gelmesinden korkuyorum. Berk'in ne kapar şerefsiz olduğunu hatırlıyorsun"

"Ama iyi de Çağan öyle biri değil"

"Biliyorum Çağan çok iyi biri ama güvenemiyorum. Korkuyorum. Zeynep'e birşey olmasından çok korkuyorum Nefes çok" hemen ayağa kalkıp yanına oturup sıkı sıkı sarıldım.

"Hiç birşey olmayacak. Bi şans verelim lütfen"

"Of tamam ama sadece bir kere"kafamı olumlu anlamda sallayıp. Omzuna kafamı yasladım şuan baya mutluydum.

________________________________
İlk kez bu kadar uzun oldu beğ
Vote verin ballı maymunlarım💘

·KILIG·textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin