" چایی"

213 52 41
                                    

هنوز چند دقیقه ای وقت مونده سعی میکنم توی دقایق باقی مونده به اومدن اونها وسایل مورد نیاز رو سفارش بدم. بی حوصله به سمت اشپزخونه میرم تا چایی درست کنم این روز ها برام اتفاق عجیبی میوفته مرد من ! احساس میکنم دارم فراموشی میگیرم تنها چیزی که بعد از گرفتن لیوان داغ چایی یادم میاد بخار هایی هستن که ازون بلند میشن و وقتی به خودم میام من میمونم و چایی که دیگه اثری از گرما در اون وجود نداره.

به ارومی چایی ساز رو روشن میکنم و منتظر دم کشیدن چایی میشم ناخوداگاه نگاهم به سوختگی روی دستم میوفته و لبخند محوی مهمون لبهام میشه. روز های بی تو زیادی سخت گذشت آرامشم.

سعی میکنم همه کارهارو به سریع ترین حالت ممکن انجام بدم . پنجاه تا شاخه گل ؟نه نه کمه !صدتا ؟اونم کمه دویست تا اره دویست تا شاخه گل . تو همیشه عاشق گل ها بودی و میگفتی که دوست داری توی خونه پر از گل زندگی کنی .

هیچ وقت روزهایی که تازه به این خونه اومدیم رو فراموش نمیکنم روزهایی که تو اصرار داشتی خونه رو پر از رز های ابی کنم و من همیشه گل کاکتوس رو ترجیح میدادم ولی شاید اگه بودی... راستشو بخوای نمی‌دونم اگه بودی چی، نمی‌دونم اگه بودی دیگه چی رو می‌خواستم،یا چمی‌دونم اگه بودی چی‌کار می‌کردم، اصلا می‌دونی؟ اگه بودی دیگه هیچی نمی‌خواستم ...

بعد ازاینکه همه وسایلی که دوست داری رو برات سفارش میدم  نگاهی به ساعت روی دیوار میندازم دوروز دیگه وسایل به دستت میرسن و من دلم میخواد دوباره قیافه کنجکاو و خوشحالت رو ببینم تنها چیزی که در این لحظه میخوام اینه که بغلت کنم و مثل همیشه سرم رو توی موهات فرو کنم و فقط به اندازه یک نفس زندگی کنم .

صدای سوت چایی ساز توی خونه میپیچه راهم رو به سمت اشپزخونه کج میکنم و شروع به ریختن چای توی لیوان ها میکنم . دستم رو به سمت لیوان سبز رنگی که برای تولدم هدیه داده بودی میبرم نگاهم به جوجه تیغی خندون پیچیده شده توی شالگردن ابی میوفته ناخوداگاه تک خنده میکنم با برگشتنم به سمت میز لبخند روی صورتم محو میشه و قطره اشکی جای اونرو میگیره : هیچ حواسم نبود؛دو فنجان ریختم

_________________________________________
خب پایان این قسمت :) هیچ حدسی درباره اتفاقی که برای هری و لویی افتاده ندارید؟فقط همین الان بگم موضوع داستان خیانت نیس چون من به شخصه متنفرم از خیانت پس چیزی نمی نویسم دربارش پس نگران نباشید و اینکه اگه سوالی دارید حتما حتما بپرسید و عکس این قسمت😎حتما حتما ببینید و تو چش لری هیترا فرو کنید و واقعیه عکس همین

_کلییی قلب ابی 💙👀نرگس

fly with me (L.S)Where stories live. Discover now