Kör -14-

7.7K 448 198
                                    

M.m: Ufuk Yıkılmaz

🌈

Müdürün yeniden bizi çağırması üzerine odasına gelmiştik. Şuan, bize öldürücü bakışlar atan okul müdürümüze ıslak yavru köpek bakışı atıyorduk. İki tane dev gibi erkeği bu şekilde düşünün, evet, düşündüğünüz gibi hiç işe yaramıyordu.

Dışarıda bizi bekleyen diğer arkadaşlarımızın da soğuk terler döktüğünü çok iyi biliyordum çünkü, okulumuzun müdürü normal bir müdür değildi.

Beklediğiniz o göbekli, kel ve tatlı müdürlerden hiç değildi.

Genç, dinamik ve oldukça yakışıklı bir adamdı ama tek sıkıntısı çok fazla ceza vermesiydi. Tabiri caizse ota boka bir ceza keserdi ve bu cezalar kesinlikle canımızı okuyacak kadar büyük olurdu.

"Size... Ne ceza vermeliyim diye düşünüyorum," dedi Fatih hoca. İsmi ve yüzü dahil o kadar gençti ki; müdür koltuğunda olması çok saçma geliyordu.

Peki ben ceza almaya adım adım yaklaşırken, neden hâlâ Müdür Bey'in yakışıklılığını düşünüyordum?

Eliyle masasında ritim tutmaya başladı. Bu sırada gözlerini üzerimizden ayırmıyordu.

"Neden bu kavga?" dedikten sonra hiç durmadan ekledi. "Ya da, neden Boran'ı dövdünüz diyebilirim... Evet, neden Boran'ı ağzı yüzü yamulmuş gençler? Bir açıklama bekliyorum!"

Sessizce başımı öne eğip bekliyordum çünkü Ufuk, bu meseleye kesinlikle karışmamam gerektiğini söylemişti. Onu dinleyecek değildim ama bir de onunla kavga edelim istemiyordum.

"Hocam," dedi Ufuk ve ardından ellerini önünde bağlayıp, saygısını bozmadan devam etti.

"Boran ve ben hiçbir zaman iyi anlaşamadık. Bir yerde patlak verecekti zaten ve o da dün olan kavgaya denk geldi. Barış... Barış..."

"Ne Barış oğlum, ne?"

Adımı duyduğum anda kulaklarımı iyice konuşulanlara verdim çünkü hakkımda söylediği her şeyi merak ediyordum.

"Hocam, Barış..."

Yerinden kalkan müdür tam karşımıza dikilip elini Ufuk'un omuzuna koydu.

"Barış ne lan? Eğer şimdi bana mantıklı bir şeyler söylemezsen cezalar ikiye katlanacak."

Bunu duyar duymaz, parmağımla Ufuk'un belini dürtüp konuşması için işaret verdim.

"Hocam Barış benim arkadaşım. Evet evet, o benim arkadaşım ve ben onu çok seviyorum. Ona gelecek hiçbir söze katlanamıyorum. Boran, Barış'a küfür ettiğinde dayanamadım ve vurdum. Yine olsa yine aynı şeyi yapardım hocam. Barış için her şeyi yapardım."

Barış için her şeyi yapardım.

Barış için her şeyi yapardım.

Barış için her şeyi yapardım.

Ufuk, seni... Her neyse!

"Mazeretin ne olursa olsun, bu okulda kavga istemiyorum Ufuk. Siz de cezanızı alacaksınız."

Ben, gözlerimi dikmiş sadece Ufuk'a bakıyordum. Ceza ya da her neyse işte! Dünya batsa umrumda olmazdı şuan.

"Hocam Barış hiçbir şey yapmadı. Tüm suç benim. Bırakın cezamı kendim çekeyim."

Sen nasıl bir insansın öyle...

"Oğlum şu çocuğu korumayı bırak lan artık! İkinize de ceza vereceğim hatta Boran'a da vereceğim. Ama önce suratı bir şekle girsin çocuğun, dağıtmışsın ulan!"

Sesimi çıkarmak bir yana dursun ben gözlerimi yüzünden ayıramıyordum ki konuşayım!

"Toplasın hocam... Cezamız nedir?"

Ne güzel konuşuyorsun sen... Ne güzel bir ses tonudur o?

"Cezanız... Basket takımı! Evet evet, sizi basket takımından atıyorum, şimdilik. Bir maç düzenleyeceğiz, eğer bu maçı sadece ikiniz bir takım olarak kazanamazsanız bir daha basketbol yok."

Duyduklarımla saçma transımdan çıkıp sordum.

"Ne yani? Sadece ikimiz bir takım mı olacağız?"

Fatih hoca kafasını ağır ağır salladı ve ekledi.

"Siz iki kişi olacaksınız... Boran ve Demir de bir takım olacak. Sporu dostluğa çevireceğiz, anlaştık mı?"

Bilmem, anlaştık mı sayın geri zekalı müdür? Bizi öldür aynı sahaya sokma müdür! Ne diyeyim sana daha müdür?! Canını alırız o Boran'ın müdür!

Sesli söyleyemedim...

Zaten ben neyi sesli söyleyebildim ki?

"Hocam maç falan tamam ama bizi bu Boran'la aynı sahaya koymayın lütfen."

Düşüncelerime tercüman olan Ufuk'a içimden bir teşekkür daha ettim.

"Dua edin ağır bir ceza vermedim, hatta ben size ceza vermedim lan! İyi tarafıma denk geldiniz. Bu kadarla yırtmanız mucize o yüzden sakın itiraz etmeyin. Boran'ın ağzı yüzü iyileştikten sonra maça çıkacaksınız."

İtiraz edemedik... En baba odayı terk edebildik.

###

Minnoşlarım oy verip yorum yapmayan kuzularım, ben insan yemiyorum, yorum yapın da cevap vereyim. Arkadaş oluruz ay lajnxndnxjdjx ♥️ Hepinizi love

KÖR | Texting •B×B•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin