Kör -39-

1.9K 109 119
                                    

*Şarkı: Cem Adrian ~Zeynep Karababa: O Yâr Gelir 🎶

*Fotoğraf: Ufuk YIKILMAZ 🌸

Bu bölüm, otukencicegi için yazılmıştır. Yanımda olduğun için teşekkürler güzelim, seni seviyorum.♥️

🌈

Ufacık bir çizik kalmıştı, mutlu olmama. Acılarımın yok olması için minicik bir çizik gerekliydi.

Damarıma ulaşan...

Bileğimde gezdirdim, keskin cam parçasını. Bu hissi tam olarak yaşamak istiyordum.

Ölmeden önce son kez yaşıyor gibi hissetmek, bedenimin çektiği acıyı sonuna kadar yaşamak...

Küçük bir çiziği bileğime attığımda sadece beyaz bir iz kapladı bileğimi. Derim soyulmuştu ama kanatacak kadar ileri gitmemiştim.

Şimdi tam sırasıydı. Cam parçasını iyice bileğime bastırdım... O kısım hafifçe kanlandı. Gözüm hiçbir şeyi görmüyordu. Çizgiye devam edeceğim sırada, bunun keyfini sürmek istemiştim, kapım hızla açıldı.

Barış...

Neden gelmişti?

"Siktir! Ne yapıyorsun lan?!"

Sorulacak soruların en gereksizini sorduğunda bayık gözlerimle son kez gözlerine baktım.

Öyle çok özlemiştim ki iki günde... Bitik halimi yeğlercesine gözlerim doldu. Gözümden akan yaşlar görüş açımı bulanıklaştırırken, "Neden?" diye sordum.

"Neden geldin?"

Hafifçe kanayan bileğimden bir damla süzüldü.

Acımadı. Barış'ın acıttığı kadar acımadı hiçbir acım.

"Ne yaptığını sanıyorsun, dedim sana! Delirdin mi sen?"

Bomboş bakan gözlerimi gözlerinden kaçırdım. Ona bakarsam yenilirdim.

"Cevabını bildiğin soruları sorma."

Yanıma gelip dağınık odada gözlerini gezdirdi.

"Kolunu saracak bir sik yok bu odada ya!" diye yakındı.

Bilmiyordu ki, önce kalbini sarmayı öğrenmeliydi.

"Akacak kan damarda durmazmış, Barış Bey. Siktir git şimdi, işimi böldün." dedim soğukkanlılıkla.

Bana bir cevap vermeyi es geçip üzerindeki tişörtü bir çırpıda çıkarttı. Gözlerim döndüğü için ne yaptığını sonradan kavramıştım ama bu bir piç gibi konuşmama engel değildi.

"Annem hâlâ evde olabilir bebeğim, beni kötü emellerine alet mi edeceksin?"

İçmemiş ama deliler gibi sarhoş olmuştum. Geçirdiğim bu saçma krizin bir etkisi olabilirdi. Sapıkça ve düzgün çıkmayan cümlelerime aldırmadı, Barış.

KÖR | Texting •B×B•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin