Kör -45-

1.7K 93 51
                                    

*Şarkı: Samet Burak Ay - Gülmekten Ölücem🎶

Tarihin en uzun bölümüyle geldik efenim! 4250 kelime!

Bu bölüm herkese ithafen.🌹

İyi okumalar.♥️

🌈

2 yıl sonra... (2022)

12 Haziran, Pazar. (Sabah 08.30)

-Ufuk-

"Emin misiniz oğlum bak, yanmayalım şimdi?" diye soran Berkay'ın ağzına geçirme isteğimi tuttum.

"Bir bokluk olacağını bilsem yapmazdım değil mi sayın geri zekalı? Takılın bana işte. Güzel bir şeyler var aklımda."

Ne kadar böyle söylesem de kafam bir milyondu şu günlerde. Hayır, bu şeyi yapabilmem için para sıkıntım yoktu. Sadece büyük bir riskti. Belki de değildi.

Of.

Üzerimdeki heyecanı atamamışken, Işıl, "Ben seninleyim bro." diyerek omzumu sıktı.

"Ben de seninleyim." diyip kolumun altına yerleşen İlay'ın saçlarını karıştırdım.

Umuyordum ki her şey güzel olacaktı.

"Hepimiz seninleyiz kanka."

Ben de kendimle olduğuma göre... Gazamız mübarek olsun.

***

12 Haziran, Pazar. (Öğle 13.00)

Pride haftası olduğu için sokaklardaki hareketlilik başlamıştı. Yürüyüş yarım saate başlayacaktı. Ankara'da yıllar sonra Pride yürüyüşü olması gerçekten heyecan vericiydi ve ellerimin titremesini durdurabileceğimi sanmıyordum.

Herkesin ortasında elinde megafon olan genç adamın yanına gidip bugün için yardım istedim. Kolay olmamıştı ama bir şeklide olayları kısa yoldan özetleyerek anlatmıştım. Genç, yardım etmeyi seve seve kabul edip, megafondan duyuru yaptıktan sonra her şey hazırdı.

Barış'ı aradım ve gelip onu alacağımı söyledim. Birlikte ilk Pride yürüyüşümüzdü. Benim ilk Pride yürüyüşümdü...

Kaldırımın köşesinde elinde lgbti bayraklarıyla bekleyen Cem ve Alperen'in yanına adımladım.

"Her şey hazır olduğuna göre ben Barış'ı alıp geliyorum."

Alperen bayrağı şöyle bir sallayıp, "Hadi," dedi. "Biz de son ayarlamaları yapalım."

Yarım saat kadar sonra Barış'ı evinden aldım ve birlikte Kızılay'a geldik. Polis arabaları etrafımızı çoktan sarmıştı ve yürüyüş başlamıştı. Her yer rengarenk olmuşken, bu yürüyüşün halka verdiği tek bir zararı aradım.

Yoktu.

"Senin ilk onur yürüyüşün... Ve benimle geliyorsun. Ne kadar mutluyum anlatamam." dedi Barış ve bu defa kimseden korkmadan öptü dudağımdan.

KÖR | Texting •B×B•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin