Bölüm-5

220 14 1
                                    

Zaynin Ağzından__

Justin piçi demek benim okula kayıt yaptırdığımı öğrendi. Onu burdan hemen göndermeliyim. Onu miranda'dan uzak tutmalıyım. Arabadan atlayıp ona sıkı bir yumruk indirdim.  1 haftadır beslenmememe rağmen gücüm yerindeydi. Justin birden arabamın önüne atlayınca aniden fren yapmak zorunda kaldım. Miranda nın kafası sert bi şekilde torpido ya çarptı. ama bunu düşünmeden arbadan atlamıştım. İlk önce şu piçi halletmeliydim çünkü. Justinle yumruk yumruğaydık. Tam arkamdan bir gürültü koptu. Birden miranda'nın kafasını çarptığını hatırladım. Arkamı döndüğümde miranda yerdeydi.

Justinle kavgayı bırakıp miranda'nın yanına koştum. Onu hemen kucağıma alıp arabaya yerleştirdim. Kötü birşey olduğunu zannetmiyordum ama yinede onun için endişeleniyordum. Onu hemen hastaneye yetiştirmeliyim. Kafasına baktığımda ufak bir yara vardı ama kanıyordu. Umarım iyidir. Eğer kötü birşeyi varsa ona birşey olmaması için herşeyi yaparım. Hemde herşeyi...

Justin'in Ağzından___

Zaynin neden okula kaydolduğunu  şimdi anlamıştım. O kız... Onu gördüğüm anda kalbim duracak gibi oldu. Nefesim kesildi. Vamprler gerçekten böyle hissedebilirmiydi. O kız için herşeyi yapardım hemde herşeyi. Galiba bu şehirde Tarih Tekerrür edecekti. Ama busefer farklı olacaktı. Geçmişte ne yaşanmış olursa olsun bu kız farklıydı. O hiçkimseyle karşılaştırılamazdı. Yüzyıllardır Zayn benimle olmayan birşey yüzünden bana düşman olmuştu. Ama bu sefer bu gerçektende olacaktı. Ne pahasına olursa olsun bukızı bırakmayacaktım. Daha adını bile bilmiyordum. Ama olsun. Zayn muhtemelen kızı hastaneye götürüyordur. Ziyaret zamanı.

Zaynin Ağzından__

Hastaneye varmamıza çok az kalmıştı. Son gaz gidiyordum. Miranda'nın durumunu kontral etmek için yüzüne baktım. Hala baygındı. Ama yarası... Hayır bu olamaz. Bu imkansız. Onu arabaya yerleştirdiğimde başında yarası vardı hatta kanıyordu. Ama şimdi yaradan eser yok. Hayal görmüş olmam imkansız. Ben arabayı durdurup yüzüne baktığımda miranda kendine gelmeye başladı. Ve gözlerini açtı.

"Zayn ne oldu bana?"

"Arabayı ani frenleyince başını çarptın. Çok garip seni kucakladığımba başında yara vardı ve kanıyordu ama şimdi yok."

"Ne zayn şakamı yapıyorsun. Başım kanıyodu. Kana dokundum. Sonrada bayıldım."

"Bilmiyorum Mir. Belkide küçük bi sıyrıktı ve başın döndü. Ama biz yinede bi doktora gidelim."

"Gerek yok zayn gerçekten kendimi iyi hissediyorum."

"Olmaz miran da doktora girdicez"

"Tamam zayn tamam."

Miranda'dan__

Zaynin ısrarı yüzünden hastaneye gelmiştik. Kendimi iyi hissediyordum. Ama zayn yinede kontrol amaçlı birşeyim olmadığı halde beni zorla hastaneye getirmişti. Doktor beni muayene odasına aldı. Ve tabiki zayn kapıda kaldı.

"Merhaba miranda şikayetin ne?"

"Arkadaşımla okula giderken ufak bi kaza yaptık. Ani fren le arabayı durdurunca başımı çarptım ve bayıldım. Kendimi iyi hissediyorum ama Zayn yinede tedbir amaçlı beni hastaneye getirdi."

"Delikanlı seni hastaneye getirmekle iyi yapmış. İç kanama yada herhangi kötü birşey olabilirdi. Ama görünürde birşeyin yok. Biz yinede bir kaç test ve film çekeceğiz. Tedbirden zarar gelmez. Sen şimdilik  dinlen. Serumun bitmesi gerek. Test sonuçlarında da bir şey çıkmazsa seni taburcu ederiz."

"Teşekkür ederim doktor bey." Doktorun odadan çıkmasıyla aynı anda zayn de içeriye girdi. Ve doktoru kapıda yakaladı. Duyduğum kadarıyla doktora benim durumumu soruyordu. Sesi çok endişeli çıkıyordu. Benim için endişelenmesi çok tatlıydı ama yinede çok abartıyordu. Zayn doktorla konuştktan sonra odaya yanıma geldi.

"Mir kendini nasıl hissediyorsun."

"İyiyim zayn şu serum bitsede biran önce çıksak hastaneden."

"Olmaz Mir test sonuçlarını beklememiz gerek."

"Off zayn birşeyim yok diyorum."

"Mir doktor birşeyi yok diyene kadar burdayız. Ben aşağıya kafeterya ya iniyorum kahve alıcm birşey istermisin. "

"Su. Su alırmısın zayn."

"Tabiki birazdan dönerim."

Zayn gideli 3 dakika olmuştu ama hala dönmedi. Bir su getirmek nekadar sürerki. Belki yine doktorla konuşuyordur. Umarım test sonuçları biran önce çıkarda bide şu hastaneden kurtuluruz. Bunları düşünürken odanın kapısı tıklatıldı ve içeriye arabanın önüne atlayan ardından da zayn le kavga eden çocuk girdi. Çocuk oldukça yakışıklıydı. Uzun boylu. Sarıya çalan açık kahve rengi saçları beyaz bir teni vardı. Gözleri kehribar rengindeydi. Kesinlikle muhteşemdi.

"Selam "

"Selam"

" Nasılsın. Yani kendini nasıl hissediyorsun. Uhmm burada olman tamamen benim hatam. Yani ben arabanın önüne öyle atlamasaydım zayn ani fren yapmayacaktı ve sende başını çarpmayacaktın bunun için çok üzgünüm."

"Ahh senin hatan değildi. Kimsenin hatası değildi. Zayn'i nereden tanıyorsun.?"

"Biz zayn'le çok uzun zamandır tanışıyoruz. Baya uzun da bir geçmişimiz var. Biz zaynle çok yakındık. Ama o bir yalan uğruna beni hiçe saydı. Ahh neyse sorun bu değil. Senin iyi olman bu arada adım Justin. Okulunuzun yeni öğremcisiyim."

"Bende miranda. Okulumuza hoş geldin justin seveceğine eminim."

"Bende bundan çok eminim Mir. Uhmm şuan gitmem gerek. Zayn beni burada görürse sinirlene bilir. Okulda görüşürüz."

"Görüşürüz justin." Bana şuana kadar Mir diye zayn den başka kimse seslenmemeişti. Ayrıca zayn le şuanlık sadece arkadaştık. Tamam ondn hoşlanıyordum. Ama gerçek anlamda bi randevuya çıkmamıştık. Bu yüzden de kimle görüşüp görüşmeyeceğime karışamazdı.

Selam arkadaşlar. Biraz kısa bi bölüm oldu bekleyenler için. Ama bi sonraki bölüm daha uzun olacak. Okulda yazıyorum ve elimden ancak bukadarı geldi kusura bakmayım. Uzun zamandır yb koymadığımı biliyorum. 2 haftadır böyle oldu fakat haftaya pazartesiden itibaren her  hafta pazartesi ve cuma olarak bölümleri düzenli yazacağım. Vote ve yorumlarınızı unutmayın. Bi sonraki bölümde görüşürüz. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

IMMORTAL WARRIORSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin