Arabada garip bir sessizlik hakimken gözlerimi sol tarafa çevirdim. Ne zamandan beri bu kadar agresif olmuştu?
Yutkunup önüme döndüğüm sırada sesi kulaklarıma ilişti.
"Bir sorun mu var Rose."Derin bir nefes aldım.
" İsmim Chaeyoung. Park Chaeyoung. "
Başımı geriye atıp dudaklarımda dilimi gezdirdim. Kıkırtısı kulağıma ilişiği an gözlerimi açtım ve ona 'Ne gülüyorsun?' der gibi baktım." Park Chaeyoung'muş. Yakında bir Jeon olacaksın. " Gözlerim dolmaya başlarken sinirleniyordum. Ve bu gerizekalı antilop buna en büyük etkendi.
"Rüyanda görürsün şûrsuz pezevenk." Söylediğim şeyle çene hatları kasılırken zaferle gülüp dışarıyı seyretmeye başlamıştım.
Jungkook söylediklerime anlam veremediğim bir şekilde sessiz kalmıştı. Biraz gittikten sonra ona döndüğümde yoldan gözlerini ayırmıyordu. Parmakları direksiyonu sıkmış, parmak uçları beyaz olmuştu.
"Sıkma şunu kangren olacaksın." Benim neredeyse yüzüm kadar olan ellerine bakıp konuştuğumda derin bir nefes aldı. Açık konuşmalıydım ki şu an mükemmel bir erkek arkadaş gibi görünüyordu. Birkaç saat önce beni sapık bir adamın elinden kurtarmıştı. Ona teşekkür etmemiştim.
Etmezdim... Bu adam benim hayatımı kararttığında benden özür dilememiş hatta kaçmıştı. Teşekkür etmezdim...
"Çok umurunda değil mi Rose-shii"
Sinirle elimi torpidonun üstüne vurdum.
"SANA İSMİM CHAEYOUNG DEDİM. ANLAMA KITLIĞIN MI VAR?" Sesim beklediğini aksine yüksek çıkmış olmalıydı ki birkaç saniye yüzüme bakıp tekrar yola odaklandı.
Onu kızdırıyordum. Ve kızgınken yanında olmak istemediğim kişiler listesinde üç kişi vardı, bunların üçü de elbette" Jeon Psikopat Jungkook" olarak doluydu.
Birşey söyleniyordu. Öfkelenmeme hak veriyor muydu? Yoksa ben abartıyor muydum?
Gözlerim dolmaya başlarken başımı cama yasladım. Başım ağrıyordu. Gözlerim kararıyordu, uykum vardı. Gözlerim kapanmaya başlarken saçlarımda ufak bir baskı hissetmiştim...
-
Gözlerimi açtığımda birkaç saniye beyin yollarımın açılması için tavanı izleyip kısık gözlerle etrafıma baktım.
Burası benim evim değildi. Fakat burnuma gelen erkeksi kokudan kimin evi olduğunu anlamam pek uzun sürmemişti.
Üzerimde akşamki kıyafetlerimi göremeyince birkaç saniye boş boş bakındım. Dün geceyi tarttım aklımda. Birşey yapmamıştık. Ben arabada uyumuştum ve o da muhtemelen rahat edebilmem için üzerimi değiştirmişti.
Üzerimi
Üzerim
Alt tarafı beni çıplak görmüştü!!Gözlerim aklıma gelen şeylerle büyürken odanın kapısının açılmasıyla kaşlarımı çatıp hızla ılık zemine ayaklarımı bastım. Üzerimde ona ait siyah bir t-shirt vardı. Alt tarafı elbise gibiydi, ne içinde kaybolması.
Hızla yakalarını tutup parmak uçlarımda yükseldim.
"O pis ellerinle bana bir şey yaptıysan seni mahfederim. "
Derin bir nefes aldı. Ellerimi tutup yavaşça yakalarını benden kurtardı.
Sanki benden bıkmış bir havası vardı."Kahvaltını et, seni evine bırakayım arabanı bu gün yollatırım." Şaşırmıştım.
Jeon Jungkook olsa beni bu evde tutmak için türlü bahaneler arardı. Hasta rolü yapardı.
"Teşekkür ederim ama kahvaltı etmeyeceğim." Derin bir nefes alıp bir adım geriye gittiğimde bileğimi tutup sıktı. Acıyordu...
"J-Jungkook, a-acıyor." Acıyla konuştuğumda yüzüne daha dikkatli bakma fırsatı buldum.
Göz altları kızarırken kendini sıkıyordu anlaşılan. Kendini sıkmış haliyle bile bileğim kırılıyor gibi hissediyordum.
Derin bir nefes alıp bileğimdeki baskısını azalttı. Titrek bir nefes aldı. Ben ise put gibi durmuştum.
Ondan korkmuyordum.
Korkacak birşey yoktu.VARDI!
Kızarmış beleğimi sol eline alıp sağ elini, bileğimin üzerinde gezdirmeye başladı.
"Özür dilerim Rosè." Bileğinde hissettiğim dudaklarıyla kalbim depar atmaya başlamışken bacaklarımın titremesi beni hiç iyi hissettirmiyordu.
Derin bir nefes alıp başını kaldırdı ve bir adım daha attı bana doğru.
"Yaptığım ve yapacağım hatalarım için."
-13.01.2016
"Sevgili günlük,
Siyah güller benim için soluyor."-
Sizi kıramadım, normalde CUMARTESİ-PAZAR paylaşacaktım ama dayanamadım. Okuyup güzel yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Birde şu yıldıza bir tık dokunmayı.
Kurguda her türlü öneriye açığım öneriler bana ilham veriyorSİZİ SEVİYORUM. Teşekkür ederim..
Medyaya düşüyoruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bed¦a rosekook fic.
Fanfictionfuckerjk:Yatağım benim için fazla boş beraber doldurmaya ne dersin. fuckerjk:Güzel sesini odamda duymak istiyorum. fuckerjk: Sen uzanırken ve ben tam senin üzerindeyken. - 31.04.19🕛 𝕷𝖞𝖘𝖎𝖆𝖘