00.02

5.4K 273 265
                                    

tearsmyfears:Jeon Jungkook
Senden nefret ediyorum.

Kahretsin.

fuckerjk : Bende seni seviyorum.

Bana iltifatlar etmen hoşuma gidiyor.

tearsmyfears: Şu an gülüyorum.

fuckerjk : Görüyorum.

tearsmyfears:CİDDEN SENI MAHVEDECEĞİM.

fuckerjk :Seni bekliyorum güzelim.

~

Elimdeki telefonu sertçe sıktım ve masada oturan Jungkook ve götteşlerinin yanına ilerledim ve masanın önünde hırsla durdum. Yanındaki kızdan bakışlarını çekip yüzüme baktı ve birkaç saniye sonra kızın kulağına bireyler fısıldayıp bana geri döndü.

"Bir sorun mu var bebeğim."

Söylediği kelimelerden sonra midemin bulanmasına engel olamadım.

"Var Jungkook. Herkese doğruyu söyle."

Masadakiler gülmeye devam ederken kaşlarımı çatıp onlara döndüm.

"Çok mu zevkli. Beynini siktiklerim."

Hepsi birden sırıtırken Jungkook ayağa kalkıp bileğimi tutmuştu. Beni peşinden sürüklerken insanların bizi yanlış anladığını farkındayım.

" Jung-"

Sesimi kesen şey beni okulun arka bahçesindeki duvara güzelce yapıştırmasıydı.

" Ananı sikeyim Senin"Acıyan sırtıma inleyip sözlerime hakim olamazsan gözlerim aldığım acıyla kısa bir süre kapanmıştı ki aklıma gelen düşünceyle gözlerimi hızla açıp işaret parmağımı savurdum.

" Sen bir orospusun Jeon Jungkook. Biz seninle değil yatmak yan yana bile gelmedik."

Sırıtması yüzünde büyürken gözlerim sinirden dolmaya, başım ağrımaya başlamıştı. Ellerim titrerken dayanamayacağım hissediyordum.

"Beni rahat bırak."

Çatallaşmış sesimle, baygın gözlerimle sabahki neşeli halimden eser kalmamış benle cevap verdim ona.

Gülümsedi ve bir elini hızla bacaklarından diğerini ise sırtımdan geçirip beni kucakladı. Engel olamıyordum.

"Seni yorduğum için özür dilerim bebeğim"

~

fuckerjk : daha iyi misin?

tearsmyfears:artık değil

fuckerjk : üzdün.

bu gün seni fazla yordum.

keşke başka şeyler yaparken yorulsaydın

tearsmyfears:

intihar etsene sen.

yak kendini hatta

yakma sen nasıl ölmek istediğini söyle ben gelir öldürürüm güzelce.

fuckerjk :

Yatakta ölmek istiyorum.

seninle uzanırken

bed¦a rosekook fic. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin