Dnes tu máme příjemný rozhovor s autorkou PirkoZS1.
Ná svém účtu má 4 díla:
-Poslední psi - INFO
-Covers
-info-aneb.co se tu děje
-Poslední psi-nekonečná cesta1.Jak jsi se dostala nebo kdo tě přivedl na Wattpad?
Už jako malá jsem si zapisovala různé nápady na knihy a později,myslím v devíti letech,jsem začala hledat nějaké aplikace na psaní knih. Původně jsem si zapisovala do nějakých poznámek a jednou jsem našla Wattpad a už jsem u něj zůstala do teď.
2.Na svém účtu máš momentálně 4 díla,všimla jsem si že se věnují zejména psům.Prozradíš nám důvod?
Ano,jde o to že mám psi opravdu moc ráda.Nejen psi ale i vlky a ostatní šelmy.Nejraději ovšem psy.Myslím,že jde zejména o to,že jsem se narodila do rodiny kde jsem od narození viděla pejsky i ostatní různá zvířátka.A u psů už jsem zůstala.😄
3.Na jaké své dílo jsi nejvíce pyšná? a proč?
Momentálně mám jedn týkající se opravdového příběhu.Přiznávám,že mám více příběhů v konceptu,ale i přesto jsem nejvíce pyšná na knihu Poslední psi-nekonečná cesta.Je to zatím první kniha,jež jsem dostala až takhle daleko. (Na 10 kapitolu).
4.To mě přivádí k další otázce,chystáš v blízké době nějaká další díla?
No.. Na to se těžce odpovídá,protože mám vždy spoustu příběhů a nápadů,ale většinou to dopadne tak že dané dílo smažu nebo celé přepíšu.V celku mám v plánu,některá díla zveřejnit,ale prozatím zůstanu raději u jednoho příběhu a až později přidám nějaké další.
5.Prozradíš čtenářům nějaký menší spoiler k tvojí knize?
No,nějaký menší spoiler.Tak abych neprozradila veliký kus děje tak bych prozradila asi to,že už za nedlouho vypukne sněhová bouře,při které někteří psí přijdou k vážným úrazům,ale kteří to už zůstane tajemstvím.
6.Máš nějakou svojí uzavřenou Wattpad komunitu? Nebo se nesoustředíš jenom na skupinu lidí a Wattpad máš opravdu jenom na psaní?
No Wattpad mám především kvůli psaní a čtení knih. Na komunitu se nějak úplně nesoustředím.Ovšem nemohu zapřít, že někomu někdy nenapíšu :D
7.Máš nějakého oblíbeného autora nebo dílo?
První a jedna z oblíbených knih je zde na Wattpadu kniha Pejsi z Venkova. Ovšem tato kniha má již čtyři díli a opravdu je to jedna z mích oblíbených knih.
Tedy knih mám oblíbených zde mnoho.Toto byl jeden příklad.Dále čtu knihy od TrickyMudi a nebo kniha od tebe Síla v nás.V reálu mám nejraději Zákon Smečky a tím pádem i spisovatelku Erin Hunter a nebo volání divočiny po stopách minulých životů od Jacka Londona.To že jsi mě zmínila je pro mě pocta :)
8.Máš nějaký cíl kterého by jsi chtěla na Wattpadu dosáhnout?
:D
Ano mám.Chtěla bych dokončit min.jednu knihu.O sledující ani přečtení mi nejde.Můj cíl je jen dopsat tu knihu :D
9.Proč jsi si vybrala zrovna tohle jméno?Tuhle konkrétní přezdívku?
Tak to vůbec netuším.Myslím,že jsem zrovna sledovala lapač snů u mě v pokoji a jak se tam tak pohupovala ta pírka tak mě to prostě střelilo do očí a už jsem měla vymyšleno.
10.Máš v plánu psát i o něčem jiném než jsou psi?
Na tak docela.Mám v plánu,a vlastně už v konceptu píši knihu o lidech.Tedy jde o knihu kde jsou v hlavní roli lidi, ale psi a jiná zvířata tam také hrají podstatnou roli.Jde o knihu,jež se točí kolem veteriny a tak je jasné,že tam o zvířata půjdu také.
To zní velmi zajímavě :)
11.Kdyby jsi si měla udělat reklamu na svůj profil,jak by zněla?
Děkuji :D
O tom jsem zatím myslím nepřemýšlela,ale určitě bych se nevychvalovala.Spíše by tam bylo,že ráda píši a v mích knihách/dílech jsou hlavními hrdinami zvířata,především psi.
12.Slyšela jsi někdy o RPG? A jestli ano tak jaký na to máš názor?
Slyšela. Dokonce myslím že teď je to na Wattpadu hodně veliký "trend".Mám na to názor pozitivní.
Myslím,že zahrát si takhle a poté z toho udělat i knihu není špatný nápad.Dokonce i já sama jsem měla na profilu kdysi dávno RPG,ale neměla jsem na to dost času ani postav a tak skončilo kde jinde než "V koši" :D:D
13.Nakonec dávám prostor autorům se vyjádřit.Chtěla by jsi něco říct ohledně rozhovoru nebo čtenářům? :)
No tak rozhovor mě rozhodně bavil.Bylo to zajímavé a čtenářům se chci omluvit za mou gramatiku,ale na tabletu (Kde momentálně píši) nemám autokorekci a když už se to rozhodně něco opravit špatně :D
To je asi vše :D
Ještě jednou ti moc děkuji za rozhovor :)
ČTEŠ
Na kafíčko se Sůšou
RandomJsi málo známý autor a chceš se zviditelnit? Nudíš se? Nebo tě zkrátka baví rozhovory a chceš si se mnou popovídat? Není problém! Ráda tě zde uvidím ^^