hedwikk

5 2 0
                                    

Vítám vás u rozhovoru s autorkou hedwikk :3
Autorka má na profilu tyto knihy:
-Matual happiness [dokončeno]
-Lyrics/text ~Shawn Mendes
-Particular taste [dokončeno]
-Lost in you [dokončeno]
-Forbidden love /CZ/
-The love story /CZ/
-Sunflowers🌻 ~S.M.~
-Po-kec s autory

1.Jak jsi se dostala nebo kdo tě přivedl na Wattpad?

To bylo rak před třemi lety, někam má kamarádka sdílela svůj příběh, A já objevila Wattpad. Chvíli jsem jen četla a pak začala pár příběhů sama sepisovat.

2.Všimla jsem si, že máš na profilu docela dost knih a některé jsou i dokončené. Na jakou knihu jsi ze svého pohledu nejvíce pyšná? Ať už ze steany sledovanosti či vztahu k příběhu?

Největší sledovanost má trilogie fanfikce. Je to má prvotina a proto ji mám ráda, ale není dokonalá. Nejraději mám asi knihu Thunder a Sunflowers. Na Sunflowers už mám vymyšlený celý příběh a hrozně se na další těším. A taky jsem pyšná na knihu The love story.

3. Máš na Wattpadu nebo v reálném světě nějakého oblíbeného autora?

V poslední době jsem si na WP oblíbila autorku batshitasian . A v reálu to bude pak Louisa May Alccatova, Jane Austenová a z novodobých pak Becky Albertalli a Rachael Lippincott a samozřejmě John Green.

4. Kde bereš inspiraci? Z hudby, knih, filmů...?

Většinou podle knih a inspiruji se taky písničkami většinou pomalými. A taky romantickými filmy.

5. Jaká byla první kniha, kterou jsi napsala? A můžou jí čtenáři pořád najít na tvém profilu?

První kterou jsem začala psát nesla v té době název "I love her, she loves me" a na profilu už není.

6. Mohu se zeptat, proč jsi jí smazala?

Nikdy jsem ji nedopsala, ale možná se k ní později dostanu.

7. A o čem byla? Také fanfikce na S.M?

Byla to LGBT kniha o dívce, která má bohatou a konzervativní rodinu a zamiluje se do nové holky, která nastoupí na její školu. Snaží se bojovat se svými city a nechce si přiznat, že ji přitahuje.

8. Jaká je tvá oblíbená kniha? Ať už na wp nebo v tištěné podobě?

Na WP to teď bude Life of the Party a A secret place, tištěné pak Vypálená nenávist, Malé ženy, Červená, bílá a královsky modrá a srdcovka Hvězdy nám nepřály a Harry Potter.

9. Máš rozdělanou/rozepsanou nějakou knihu? Jestli ano, tak o čem je?

Mám rozepsané tři, první Sunflowers je fanfikce na S.M., popisuje obyčejné strasti, radosti a problémy šestnáctiletých. Kniha Forbidden love je taktéž fanfikce, ale tentokrát na H.P. Ta popisuje život Eleanor, která chodila s Harrym Potterem, rozešli se a v šestém ročníku nastupuje do dalšího ročníku v Bradavicích,  potýká se s problémy obyčejných studentů Bradavic, řeší strasti vztahu s Harrym a možná na ní čekají další problémy spojené s kouzelnickou situací a v té době a novou láskou. A třetí kniha The love story je o dívce Belle, jejž umřela matka a musí se přestěhovat ke svému otci, kterého nikdy nepoznala, z Itálie do Prahy. A o klukovi Sebastianovi, který žije v Praze se svou nevlastní matkou.

10. A co ty a rpg? Jaký na ně máš názor? Hrála jsi už nějaké, nebo tě to neláká?

Nejsem úplně nejpovolanější člověk na toto téma, jelikož mě hry celkově moc nenaplňují. Lákala by mě ale RPG Harry  Potter. Tu bych si určitě chtěla zahrát. Chápu všechny co to  baví, ale já se v hraní nenašla.

11. Jak vznikla tvoje přezdívka na wp? Má nějaký význam?

Je odvozená od mého jména. Od mala když mě někdo poznal, všichni říkali "jé ty se jmenuješ jako sova z Harryho Pottera" no a já pak HP četla a viděla filmy asi milionkrát. Poté jsem  nějakým způsobem zjistila, že Hedvika je anglicky Hedwig a mně se líbilo to jméno s "k". V té době jsem měla úchylku na zdvojování (která v menší míře přetrvává) a tak vzniklo Hedwikk a já byla šťastná, že mám nějaké výstižné jméno.

12. Trochu netradiční otázka, máš nějaký oblíbený citát,  ať už z filmu, z knihy nebo od jinud?

Z Malého prince: "Vše, co je člověk krásné, je očima neviditelné" potom Hvězdy nám nepřály "I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once" a pak citát, který mi v hlavě zůstal od Marka Twaina "Klasické jsou knihy, které chce mít každý přečtené, ale nikdo nechce číst."

13. Dobře, v závěru ti chci moc poděkovat za fajn rozhocor. Je něco, co chceš vzkázat svým (budoucím) čtenářům? Nějakou radu nebo poselství?

Také děkuji za rozhovor, bylo fajn vyměnit roli. Svým čtenářům bych vzkázala jen to, že jsem a vždy budu ohromně vděčná za každý vote, komentář a přečtení. A radu mám pro začínající pisálky. Nehleďte na ostatní, pokud vás baví psát fanfikce, horory, thrillery, tak pište! Čteným autorem se můžete stát přes noc, anebo ne. Věřte mi, bude pár měsíců trvat, než si někdo všimne vaší knihy, ale pak si stokrát více užijete to, když pak někdo zahlasuje nebo napíše komentář. Plňte si své sny a čtěte! ❤

Na kafíčko se Sůšou Kde žijí příběhy. Začni objevovat