DestinyDraco

44 9 12
                                    

Dnes tu máme rozhovor s vyjímečnou Autorkou DestinyDraco :)
Na svém profilu má tyto díla:
- Jak vycvičit svého Zběsilce
- DRIVE
-Nalezené pouto
-Dárek od dračí duše
-Dračí duše
-Svět pod mými křídly
-Tag

1.Kdo nebo co tě přivedlo na Wattpad?

Moje nejlepší kamarádka. Řekla jsem jí,že ráda píšu a tak mi řekla o Wattpadu. Zprvu jsem nechtěla zveřejňovat, a pak jsem jí poslala jednu povídku a ta se jí strašně líbila. Do té doby jsem psala jen pro sestru a ta chtěla samé milostné příběhy a já měla i jiné nápady. Kamarádce jsem řekla o Dračí duši a nápad jí velmi zaujal. A už to bylo. Jsem tady a jsem ráda.
2.Zajímalo by mě odkud bereš nápady? Nebo, lépe řečeno jestli jsi se inspirovala i něcím jiným než z filmu jak vycvičit draka?

Páni, kde začít? Už jako malá jsem koukala na televizi nebo
četla knihy a z postav jsem si vytvářela lastní příběhy. Jak vycvičit draka je můj svět a tak pro mě není těžké něco vymyslet, protože myslím jen na to
Nevím, odkud se ty nápady berou, ale mám jich ještě více jak 20 a do zásoby určitě budou přibývat.

3.Na svém profilu píšeš že máš dětský autismus, nechci do toho moc zasahovat protože chápu že ti to nemusí být příjemné a tak se jenom zeptám, jak se to u tebe projevuje?

Napadlo mě, že se zeptáš a neboj, neobtěžuješ mě s tím.Žiju s tím, i když je to někdy těžké.Například nemůžu být ve větší společnosti, nikdo nesmí být blízko mě a cizí člověk na mě nemůže někdy ani promluvit. V těchto případech nastupuje hrozná panika, psychické zhroucení, ale to zřídka. Hlavní je asi to, že přemýšlím jinak. Nejsem ani dítě, ale ani dospělá. Mám své neobvyklé názory.To se věřím projevuje i na mých příbězích.

4.Plánuješ v blízké době novou knížku?

Jak jsem říkala,mám spousty nápadů, a proto je na pořadníku spousta knížek, ale momentálně se soustředím jen na jak vycvičit svého zběsilce.  Když jsem totiž psala jenom do bloku, měla jsem toho rozděleného víc a nevěděla jsem kam dřív. Když dělám jen na jednom, mám v tom pořádek a tak to mám ráda.

5.Máš nějakého oblíbeného Wattpad spisovatele?

Těch je víc.Na Wattpadu je dost talentů a nechci nikoho vynechat. Z hlavy mě napadají:

Nerthiana : Two world (příběh plný zvratů, lásky a draků)
Tereki11 : Jedinečná zima a Amnesia (kouzelné yaoi na jak vycvičit draka a legendární partu)
xXJaneYaoiXx : Dračí duše [YAOI] (Příběh o chlapci který bojuje za svou svobodu)
Kerny_citron72 : ~Čtveřice čelistí- Volání dálek~ (Sem tam sice překlep, ale tento spisovatel má naprosto úžasné nápady)

6.Na jakou svojí knihu jsi nejvíce pyšná? A proč?

Je mi líto, ale nemůžu si vybrat.Každý můj příběh má něco do sebe.
Nejen důležitý ale v každém je i něco na co jsem pyšná. Dračí duše třeba byla i můj první příběh na Wattpadu, Svět pod mými křídly je zase originální a Jak vycvičit svého Zběsilce je pro starší publikum atd...

7.Kdyby jsi si měla udělat reklamu na svojí tvorbu nebo profil, jak by zněla?

Reklama? Asi by zněla nějak takhle:

Uzavíráte se do vlastního světa?

Máte rádi draky?

Věříte na lásku a přátelství?

Přejete si roztáhnout křídla a najít někoho kdo vám rozumí?

Já vám rozumím.

8.Psala jsi někdy knížku s jiným autorem?

Málem jsem psala, ale pak mi došlo, že mám v plánu tolik příběhů a že nemám to srdce je oddálit. Navíc  mám nad svým psaním ráda jakousi kontrolu  a tu zvládám jen sama.Ale nebudu lhát. Někdy, když si nevím rady tak napíšu tomu kamarádovi a on mi pomůže, ale to je opravdu jen občas.

9.Jaký máš názor na RPG?

Nikdy jsem ho nehrála, ale párkrát byla pozvána. Bohužel to není nic pro mě. Ale neúčastní se pro dobro ostatních. Já se totiž znám. Je to pro mě bohužel moc zmatečné. Nechci nikomu působit problémy. Mám ráda svůj řád.Ale tenhle problém mám i v míčových hrách, nejen v RPG.

10.Jaký máš názor na článek 13 a 11?

Mám z toho hrozný strach. Víc asi říct nemůžu. Jenom ten strach. Jestli to ohrozí Wattpad, nevím, co budu dělat. Chtěla bych se se světem podělit o další mé příběhy a další bych si i ráda přečetla.

11.Prozradíš čtenářům nějaký malý spoiler ke své knížce?

Dobře, prozradím toto: Později se v Jak vycvičit svého Zběsilce objeví další shipy a tyto shipy budou mít v budoucnu na svém profilu i vlastní knížky.

12. Máš nějaký cíl kterého by jsi chtěla na Wattpadu dosáhnout?

Původně to bylo, aby Svěst pod mými křídly byl objeven a vydán jako tištěná kniha, ale od toho jsem upustila. Teď jen chci aby se mé psaní lidem líbilo a aby jim také něco dalo.

13.Na konec dávám lidem možnost se vyjádřit je něco co by jsi chtěla říct o tomto rozhovoru nebo čtenářům o tvojí tvorbě?

Rozhovor s tebou jsem užila a ráda bych tímto poděkovala všem svým čtenářům, sledovatelům, že si mě všimli. Psaní pro mě hodně zna.ená a to, že jím někomu délám radost, mi dává jakýsi smysl.

Dékuji ti za rozhovor :3

Na kafíčko se Sůšou Kde žijí příběhy. Začni objevovat