PajaDeeJaka

18 2 2
                                    

Vítám vás u rozhovoru s autorkou PajaDeeJaka :3
Autorka má na svém profilu tyto knihy:
-Ovládaná láskou
-Chladná duše ✔

1.Začneme s klasickou otázkou. Jak jsi se dostala nebo kdo tě přivedl na WP?

No, přivedla mne sem kamarádka. Psala jsem nějaké příběhy ale pak jsme se pohádali a já po pár dalších tajných účtech udělala tento konečný :3

2.Na svém profilu máš 2 příběhy, jeden dokončený a druhý ne. Chystáš nějaký další příběh? Nebo až dopíšeš ten druhý stávající? A o čem by případně byl?

Chystám další ale moc ho neplánuji vydávat dokud alespoň jeden z nich nedopíšu.

3. A prozradíš nám, o čem bude? Alespoň téma nebo anotaci?

Maximálně to, že tam bude bratr a sestra a nebude to hlavně o romanci x3 jinak ne.

4. Dobře :) Takže další otázka, jak jsi si vybrala svojí přezdívku na WP? Má nějaký význam?

No, Paja jelikož se tak jmenuji, dee je spojka a Jakaznamená z jednoho jazyka síla. Podobně se jmenuji skoro všude, akorát je tam něco jiného než Jaka.

5. To by mě třeba nenapadlo :D. Jaké  knihy preferuješ z pohledu čtenáře? Jaký žánr? Papírové nebo digitální?

Mám ráda hodně romantiku a ohledně života. Mám radši papírové ale u digitálních ráda komentuji.

6. Máš nějakého oblíbeného autora či autorku?

Maximálně Mattie od které mám i papírovou knížku, ale jinak asi n3. Od Danielle Steela se mi hodně jedna knížka líbila.

7. Zkoušela jsi někdy svojí knihu poslat do nějakého nakladatelství?  Pokud ano, jak to dopadlo?

Právě, že ne. Chtěla bych nějakou poslat ale vím, jak na tom moje knížky jsou a pořád se jakoby učím psát.

8. Zkušenosti jsou samozřejmě důležité.  Pokud to někdy zkusíš, tak ti přeji ať to vyjde :3
Chtěla by jsi někdy  napsat knihu ve spolupráci s jiným autorem?

Už píšu právě ten třetí příběh s kamarádkou :3

9. Tak to se mají čtenáři jistě na co těšit ;3. Kdyby jsi se měla popsat třemi slovy, jaká by jsi použila?

Jeej, tím jsi mne zaskočila. Asi negramotná, nechápavá sledovatelka :3

10. Zajímavé :D, a co takhle inspirace? Kde jí bereš? Z hudby či něčeho jiného?

Spíše tím, že koukám ve škole do blba x3 právě mám problém bez té školy nepsat.

11. To dobře znám :D Moje nejlepší nápady také vznikají při hodině matiky :D A co takhle oblíbený seriál/film, máš nějaký?

Koukám hodně na anime, ale jinak moc ne.

12. A moje poslední otázka, máš i jiné zájmy než psaní, třeba nějaký sport nebo tak něco? ;3

Maximálně tak hraju hry. Jinak nic jiného než psaní asi nemám.

13. A nakonec ti jako všem dávám možnost se vyjádřit. Je něco, co by jsi chtěla čtenářům vzkázat? :3

Pokud píšete hejtící komentář tak pište, že je to váš názor a pokud na něj odpovídáte tak buďte milí :3

Díky moc za rozhovor ♡

Na kafíčko se Sůšou Kde žijí příběhy. Začni objevovat