Dnes tu máme rozhovor s autorkou StafiTHEStafordshire ^^
Na svém účtu má 4 díla:
-Cute Paws (Dog Game) (PLNO) (POZASTAVENÉ)
-Infokniha
-Dogs and People
-Prihlášky1.Kdo nebo co tě přivedlo na WP?
Tak asi... Papaja_of_SP
2. Na svém účtu máš 8 děl, v jakém žánru nejraději píšeš?
Nejraděj píšu dobrodružné nebo akčné. Měla jsem účet před LPSJazevcik a tam jsem psala takové věci.
3.Na jakou svojí knížku jsi nejvíce pyšná a proč?
Zatím ještě na žádnou. Moc ted knížky nepíšu. Ale zatím mám ráda Storm Pack
4. Máš nějaký cíl kterého chceš na WP dosáhnout?
Dopsat Storm Pack
5. Dělala jsi někdy nebo jsi přemýšlela o spolupráci s jiným autorem?
Nedělala a zatím na to nemyslím.
6. Máš na WP nějakého oblíbeného spisovatele nebo dílo?
Oblíbený WP spisovatel...tak toho nemám ale oblíbené wp dílo je Nejsem vrah jen posel smrti, Prokleti osudem a Ice Pack.
7. Jak dlouho jsi na WP?
Tak asi...2 měsíce jsem tu a na LpsJazevcik asi rok.
8. Proč jsi si vybrala tuhle přezdívku?
Tak na yt mám kanál kde jsem chtěla natáčet se psem. Ale nestalo se XD A ten účet byl nejvhodnější.
9. Řekneš lidem nějaký spoiler ke tvé knížce?
No...tak zatím asi ne. Řekla by sem ke Storm Packu ale zatím jsem ješté nevidala ani jednu kapitolu. Darka vyhodí ze smečky, víc neřeknu.
10. Kdyby jsi si měla udělat reklamu na tvojí tvorbu, jak by zněla?
No tak... Máte rádi psy a vlky? Tak to jste na správném účte. Budete číst akční nebo dobrodružné příběhy. Budu ráda za Follow
11. Máš v realitě nějakou oblíbenou knihu?
Zákon smečky a kočicí válečníci
12.Nakonec dávám prostor autorům se vyjádřit je něco co by jsi chtěla říct o tomto rozhovoru nebo čtenářům o tvojí tvorbě?
Děkuju za rozhovor. Jsem moc ráda a přeju ti 1 000 followerov. Máte všichni nádherné příběhy. Jo píšu tady blbosti XD. Budu ráda když si přečtete ňáké moje příbehy. Omlouvám se za všechny chyby.
To já děkuji za rozhovor Stafi :)
(Upozornění: V tomto rozhovoru bylo pouze 12 otázek a nebyla provedena jakákoliv úprava textu. Odehrál se před již ne příliš malou dobou. Věci se mohou lišit od současnosti)
ČTEŠ
Na kafíčko se Sůšou
RandomJsi málo známý autor a chceš se zviditelnit? Nudíš se? Nebo tě zkrátka baví rozhovory a chceš si se mnou popovídat? Není problém! Ráda tě zde uvidím ^^