MichaelaM1

14 5 3
                                    

Dnes vám sem přináším rozhovor s autorkou MichaelaM1:)
UPOZORNĚNÍ: tento rozhovor se uskutečnil už v roce 2019, některé věci se mohou lišit od současnosti.
Na svém účtu má 7 děl:
-Naděje
-Rozhovory s autory
-Láska přes internet
- Je to osud?
-Dvojí identita
-Zázračné pouto
- Nezkrotná láska

1.Jak jsi se dostala nebo kdo tě přivedl na WP?

Na Wattpad jsem narazila čistě náhodou. Když jsem dopsala svojí úplně první dilogii s názvem Nezkrotná láska a Zázračné pouto. Tehdy jsem jen tak projížděla  internet. Už ani nevím co jsem hledala, ale vykoukla na mě stránka Wattpadu a jsem tu.

2.Jakou knížku považuješ ve tvých očích jako nejvíce úspěšnou?

To je těžké. Každá z knížek si našla své čtenáře, ale pokud bych to měla brát podle svého pocitu, myslím si, že příběh Naděje. Sice jsem ho ještě nedopsala ale jsem na něj nejvíce pyšná.

3.Děláš kromě psaní taky něco jiného? Například grafiku nebo korekci?

To nee. Nedělám nejsem tak zručná jako někteří zde na wp. Přiznám se, ale, Že jsem vytvořila pár coverů ale nenabízím své služby. Jak říkám najdou se zde lepší práce. Jinak korektora bych sama potřebovala tak kdyby se zde někdo našel prosím, potřebuji Korektora :D

4. Stotožnila jsi se někdy s nějakým příběhem?

Každý můj příběh obsahuje kousek mě samotné. Například příběh Naděje
Ne tomto příběhu si dávám obzvlášť záležet, protože obsahuje situace z reálného života. Jsou to situace,  které se ve světě dějí a i když jsem si jimi neprošla musela jsem brát inspiraci od lidí co tím prošli, ale aby měl příběh duši vkládám do toho své pocity, nálady.

5.Z čeho je odvozená tvoje přezdívka?
Má nějaký příběh?

Víš, že ani ne. Nejsem moc na vymýšlení přezdívek a tak jsem zvolila svoje Křestní jméno a začátek svého přijímení, ale tato přezdívka byla obsazená tak jsem k tomu přidala číslo a vznikla moje přezdívka. Nic složitého :D

6. Věříš v magii a nadpřirozeno? Přemýšlela jsi, že by jsi o tom někdy napsala knihu?

Věřím v to, že ve vesmíru nejsme sami. Že něco nadpřirozeného se na zemi dít může. Takže v něco takového věřím. Když jsem začínala se psaním v mých složkách se najde plno různých žánrů. Bohužel nedokončených, protože mi to nějak nešlo. Nelíbilo se mi to a tak jsem nakonec zakotvila u romace/ drama ze života. Ale teď jsem stařší a nevyvracím to, že bych to nikdy nezkusila :D

7. Považuješ se za profesionální spisovatelku?  Nebo píšeš spíše pro zábavu?

Vůbec nejsem profesionál. Mám nedostatky, na kterých se snažím pracovat. Psaní je pro mě útěk od všedního dne, i když mé příběhy píše sám život a jsou podle pravdivých událostí. Je to koníček, který mě baví a naplňuje. Je to jako droga, můj endorfin.

8.Máš nějakého oblíbeného autora, ať už na wp či normálně?

Ano mám. V papírové formě jsem si oblíbila spisovatelky Kathe Koja díky ní jsem dostala ke psaní a Zoey Dean. Četla jsem jejich knihy když mi bylo šestnáct a proto, že jsem díky tomu začala psát je mám i teď pořád nejradši.

Na wp jsem si oblíbila autorky ,MichaellkaB a její příběhy. Což doporučuji přečíst, protože to stojí za to. A autorku MartinaD_88 která má též parádní příběhy. Obě autorky do nich dávají kousek sebe. U jejich knih se zasmějete, rozpláčete, ale i zamyslíte nad tím jak to bude pokračovat dál.

9. by mě jestli dáváš spíše přednost českým a slovenským knížkám nebo radši čteš anglické? Popřípadě jestli máš néjakou oblíbenou ^^

Dávám jim přednost, protože moje angličtina není na takové úrovni, že bych si troufala přečíst celou knížku v angličtině, ale pokud je přeložena do češtiny či slovenštiny nevadí mi číst i zahraniční autory.

10. Zkoušela jsi nějakou svou knihu vydat? Třeba v nakladatelství nebo jen tak pro sebe?

Ano zkoušela, ale tohle je běh na dlouhou trať. Setkala jsem se s pozitivními slovy, ale bohužel to nevyšlo. Pro sebe jsem si vytiskla svou první dilogii, která brzy začne vycházet na WP a též jsem si vytiskla příběh Je to osud? a to samé plánují i s příběhem Naděje.

11.Všimla jsem si, že na tvém profilu je nová kniha. Prozradíš nám něco o ní?

Jednodílovka Láska přes internet vznikla ve spolupráci s autorkou MartinaD_88 Co bych vám o něm řekla.Příběh vznikl čistě náhodou, když jsme s Marťou jako vždy debatovaly. Chtěla jsem ji navodit inspiraci ke psaní a napsala pár řádků. Bylo vtipné, že nechápala jak tak rychle jsem něco sesmolila a navrhla, že bych mohla sepsat short story, ale já si nebyla jistá protože toho sama mám moc ale nakonec jsme spojili síly a spolu napsaly tento příběh.

12.Nakonec dávám prostor autorům se vyjádřit je něco co by jsi teď chtěl říct mě nebo svým čtenářům?

Chtěla bych moc poděkovat za možnost rozhovoru. Užila jsem si ho. Ráda bych všem čtenářům, ať už mých knih nebo jiných, poděkovala za to, že tu s námi jsou. Že nás podporují v tom co píšeme :D
Myslím, že nemluvím jen za sebe ale za všechny. Jste naší podporou nevzdávát se, když máme pocit, že to nemá cenu. Děkuji moc a děkuji i tobě.

Já ti také děkuji, za rozhovor i za trpělivost :)

Na kafíčko se Sůšou Kde žijí příběhy. Začni objevovat