4.BÖLÜM

37 5 2
                                    

Daha dersin başlamasına 1 saat vardı. Öğrenciler yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Yarım saattir Yusuf'a kafamı bir kere bile çevirmeden bakıyordum. Ne yapıyorum ben. Aptal gibi hareket ediyorum. Konu Yusuf olunca sürekli aptallaşıyorum. Ama bu şeklide olmaması gerekir. Kendime hâkim olmam lazım. Kafayı yiyeceğim ya. Bu çocuk beni deli edecek. Ya insan bir kere bile dönüp bakmaz mı? Geldiğinden beri oturup yüzünü kapatacak şekilde bir tane şapka taktı. Uyuyor mu acaba. Hiç hareket bile etmedi. Düşündüm de acaba gece yatağına uzanıp uyurken nasıl uyuyor. Düzenli mi yoksa çok hareketli bir uykusu mu var. Onun hakkında bilmediğim o kadar çok şey var ki. Gerçi bir şey biliyorum desem de yalan olur. Bazen gidip konuşasım geliyor sonra gene duruyorum. Aklıma ya o seni sevmiyorsa, ya sana karşı en ufak bir hissi yoksa, ya seninle hiç ilgilenmiyorsa. Bunları düşündükçe kötü oluyorum.

" Sevmesin seni ne olmuş "

" Ne mi olmuş. Şaka mısın sen. "

" Yooo değilim "

" Ben onu seviyorum ve onun bana karşı biraz bile hisleri yoksa yıkılırım.

" Kimse senden çocuğa gidip hemen sevdiğini söylemeni beklemiyor. Aklını kullansana ya. Çocukla arkadaş ol önce. Ona yakın ol. Böylelikle eğer seni sevmiyorsa bile kendini ona sevdire bilirsin. Anladın mı? "

" Gayet iyi ve net "

Sonra arkamdan bir ses duydum.

" Sen kiminle konuşuyorsun?"
Bu gelen Deniz di. Ben gene kendi kendime konuşmaya başlamıştım. Ve her zaman ki gibi Deniz e yakalandım.

" Kendi kendime "

" Geldiler galiba gene "

" Ne zaman gelmiyorlar ki "

" Haklısın "
Sonra birlikte gülmeye başladık.

" Geldiğini fark etmedim. "

" Normaldir güzelim. O kadar dalmıştın ki Yusuf a ve kendi kendinle konuşmaya gelip oturup seni izlediğimi bile fark etmedin. "

" Oov! Ne yapayım ki kendimi alamıyorum ondan. "

" Sana her seferinde git konuş diyoruz. İnatçı keçisin işte dinlemiyorsun. "

" Aslında kendi kendimle konuşurken bunu düşünüyordum."

" Eee sonuç "

" Benim ona sevdiğimi söylemem tuhaf kaçar bana göre çünkü biz onunla arkadaş bile değiliz. "

" Yani biraz öyle Arkadaş bile değilsiniz. Eeee ? "

" Ben onunla önce arkadaş olayım diye düşündüm ki daha kolay olsun ona sevdiğimi söylemek. Hem belki o da beni sever belki. "

" Belki yok. Sevecek. Başka seçeneği yok. "
Birlikte gülmeye başladık.

" Ya sevmezse ne yapacaksın ki "

" Çeker vururum gardaşımı niye sevmiyorsun vulen derim ve bam diye vururum. "

" Seni çok seviyorum biliyorsun dimi"

" Biliyorum çünkü bende seni çok seviyorum. "

Birbirimize sarıldık.

Yasemin: " Ama bana ne ya kıskandım bende istiyorum. "

Yasemin de gelmişti. Hemen dibimizde bitmişti.

Deniz: " Gel buraya bakalım "

Yasemin de aramıza katıldı ve üçümüz birbirimize kocaman sarıldık.

Yasemin: " Maral seni çok özledim. Tatilde pek göremedik seni. Sürekli çalışıyorsun. Biraz ara vermen gerek. Kendini bu kadar yorma. "

Ben: " Bende seni çok özledim. Neden çalışmam gerektiğini zaten biliyorsun. Ve haftanın 5 günü garanti beni görürsün. Bu şekilde tatilde beni görememenin telafisi olur. "

Koluma hafifçe vurup

Yasemin: " Deli kız seni "

Ben: " Deliyim dimi "

Deniz: " Hemde öyle böyle değil "

Birlikte kahkahalarla gülmeye başladık.

Yasemin: " Damla geliyor "

Birlikte damla ya el salladık. Geldi o da yanımıza oturdu.

Damla: " Naber kızlar "

Yasemin: " iyidir senden "

Deniz: " Daha ölmedim. Senden "

Damla: " Bende daha ölmedim. Eee iyi hepimiz daha ölmedik. İyiyiz yani. "

Hepimiz başımızı salladık.

Damla: "Maral ım seni görmek güzel. "

Ben: " Seni de öyle . "

Damla: " Eee aşk kelebeği seninki aynı bankta. "

Ben: " Bana öyle deme ya lütfen. "

Damla: " Ama öylesin. Yalan mı kızlar"

Deniz, Yasemin: " Değil "

Ben: " Ama ya "

Deniz: " Ne ama aşk kelebeği "

Sonra hepsi gülmeye başladılar. Onlar gülünce bende onlarla gülmeye başladım. Canım arkadaşlarım ya onları çok seviyorum. Onlar bana arkadaştan öte oldular. Bir aile oldular. Tama Yusuf' a bakınca onunda bana baktığını gördüm. Acaba ne zamandan beri izliyordu. Ben ona bakınca hemen başını çevirdi. Şuan ölebilirim. Bana baktığını gördüm ya. Yetti bana.

Yasemin: " Hadi kızlar sıraya geçelim. Herkes sıraya geçmiş. "

Hep birlikte kalkıp sıraya geçen öğrencilerin olduğu tarafa yöneldik.

Arkadaşlar eğer beğendiyseniz yıldız vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar eğer beğendiyseniz yıldız vermeyi unutmayın. Eksik ve fazla olan şeyleri yorum yaparak belirtirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler 🖤🦋

sonsuz mutluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin