About.

192 10 1
                                    

Ik voel iets trillen in mijn achterzak, en wanneer ik mijn telefoon uit mijn achterzak haal , zucht ik .

'Justin?' dat is het enige wat hij zegt.

'Kade?' natuurlijk is hij het, ik moet dringend de beller lezen voor ik opneem.

'Waar ben je? Wat is er ? Are you okay?' Wanneer hij diep ademhaalt, besluit ik te antwoorden.

'Alles gaat goed, ik ben gewoon aan het nadenken.'

'Ik ben meteen daar.' Ik krijg nog niet eens de kans om iets terug te zeggen als hij de lijn ophangt. De jongen die me veel te goed kent. Hij weet waar mijn nadenkplekje ligt, en hij gaat me vermoorden als hij ziet dat ik ben vertrokken. Eigenlijk zal hij me eerst komen zoeken en dan vermoord hij me, en met het feit dat hij al mijn schuilplekjes weet liggen zal dat heel moeilijk zijn.

Een paar minuten later , op het moment dat ik naar de geluiden rond mij aan het luisteren ben, brengt het gebrul van een motor me weer tot bewustzijn.

Ik trek er me niets van aan dat Kade van zijn motor stapt en zijn helm over zijn stuur gooit. hHij is te lui om hem op slot te doen. Niemand zou het zelfs in zijn hoofd halen om iets te stelen dat eigendom van Kade is. Desondanks zijn sexy looks , kan hij soms een monster zijn. Iedereen weet dat maar al te goed.

Ik hoor dat hij naast mij komt zitten voor zijn lichaamswarmte het mijne verwarmd. Ja, hij is hot, héél hot. Heeft homo zijn mijn gedachten dan zo hard veranderd? Misschien begin ik jongens echt te bekijken zoals ik meisjes bekijk. Behalve op dit moment , ben ik niet naar hem kijken, ik voel hem gewoon.

'What the fuck was that mate?!'

'Niets.' Ik fluister het woord bijna

'Niets?','Fucking niets?!' Jij noemt dat niets? Je bent gewoon opgestaan en weggelopen, en jij noemt dat niets ? Hij kijkt me kwaad aan, ondertussen al opgestaan van zijn plekje. Zijn woorden zijn niet enkel gevuld met gif, ze zijn gif. Zeker voor mij. Hij staat op punt te ontploffen.

Grappig genoeg heb ik hem nog nooit zo kwaad gezien. Vol woede sta ik op, duw hem zo hard ik kan tegen de muur. Er komen vier woorden uit m'n mond. 

'Je 

bent 

fucking 

hot.'

'Wat doe je?' Hij stikt bijna terwijl hij de woorden uitspreekt. Ik ben er zeker van dat hij wél van dit moment geniet.

Zijn ogen zijn gevuld met lust en ik stop gewoon met bewegen om te zien of hij echt gay is. Maar nee, ik stop niet met bewegen. En voor een van ons door heeft wat er gebeurt doe ik het ontdenkbare.

Ik kus hem

Different.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu