I Love You.

158 10 5
                                    

Ik weet niet wat ik moet zeggen.

'ik voel iets voor je Kade' zeg ik op een hoge toon, Ik lijk wel een eekhoorn.

Zijn gezicht versteend. Het lijkt alsof hij niet weet wat hij moet doen. Hij heeft al zo veel ervaring met meisjes,  maar ik denk niet dat hij ooit al zoiets heeft gehoord van een jongen.

Opeens zegt hij het:

'ik voel ook iets voor jou' fluisterd hij, 'ik weet het al langer, elke keer als ik je zie wil ik je knuffelen.

Ik ontplof vanbinnen, opeens is m'n beste vriend verliefd op mij en ik op hem. Wat moet ik doen, ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben toch niet homo, of wel...

' maar Kade, ik weet niet hoe ik homo moet zijn. ' zeg ik.

Er verschijnt een schattig lachje op zijn gezicht en zijn ogen fonkelen.

' Dan zal ik je dat wel leren. ' fluistert hij.

We klimmen terug naar beneden en ik werp een blik op de boom waar we onze namen in hebben gekrast. Hij ziet er nog steeds hetzelfde uit als hij er 5 jaar geleden uitzag.

We stappen terug op de brommer en  rijden naar huis. Ik leg m'n armen rond zijn zij terwijl we rijden. Het maakt me niet meer uit of mensen me aankijken als ik hem vasthoud,  ik ben mezelf en dat is het enige wat telt.

We stappen van de motor en ik zet mn helm af, Kade doet hetzelfde.

Zijn haar ligt nog altijd perfect. Terwijl dat van mij lijkt op de kont van een hond.  Ik snap niet wat Kade zo leuk aan me vind, ik ben echt niet mooi. 

Ik stap binnen en loop naar de koelkast om een blikje cola te nemen.

'jij ook een blikje? ' vraag ik. Geen antwoord.

Ik draai me om en zie dat Kade me staat aan te staren,  hij staat nog altijd in de woonkamer. 

' wat sta je zo te kijken? ' vraag ik.

' je bent gewoon zo mooi... ' zegt Kade.

Ik lach en gooi een blikje cola naar hem.

Zijn ogen fonkelen nog steeds en in zie dat hij me nog steeds aankijkt.

Ik zet de televisie op en ik ga in de zetel zitten. Kade zet zijn helm op het tafeltje in de hal en komt naast me zitten.

'wat is er op tv?' vraagt Kade

'ik weet het niet' zeg ik droog.

Ik duw op een random nummer op de afstandsbediening en zie opeens dat 'The Fault In Our Stars ✨' opstaat. Ik leg de afstandsbediening weg en ga terug in de zetel zitten.

Terwijl de film bezig is legt Kade opeens zijn arm om mijn schouders. Ik kijk hem aan recht in zijn ogen, en hij kijkt in die van mij. Hij kijkt naar mijn lippen...

Different.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu