Boxer-Thursday.

208 10 5
                                    

Ik maak hem wakker. Het is donderdag, geen les vandaag. Vandaag is de dag die we meestal doorbrengen door te gamen en niets anders te eten dan fastfood. Dan lopen we een half uur tot aan een café , eten daar onze lunch en lopen we weer naar huis. Dan kijken we nog een film en spelen we voor de rest videospelletjes tot middernacht. Dat is eigenlijk al zo voor de laatste 3 jaar.

Dus ik bid dat deze dag niet gênant gaat zijn.

Ik spring net naast Kade op bed, net hard genoeg zodat hij wakker word en uit bed spartelt, maar niet zo hard dat hij een arm breekt ofzoiets. Zoals ik verwachte wordt hij niet wakker, dus ik schud hem heen en weer. Hij wordt wakker en bokst tegen mijn borst. Die klap zorgt ervoor dat mijn hele lichaam tintelt, een tinteling die ik nog nooit heb gevoeld op zo'n donderdag.

We liggen allebei in onze boxers op bed, daarom is het vandaag eigenlijk "Boxer-donderdag". Altijd al zo geweest. Ik neem een kussen van onder zijn bed en ram zo hard ik kan een paar keer tegen zijn borst. Ik wil recht gaan staan maar wordt tegengehouden door Kade, hij trekt me terug op bed en komt op me liggen.

Ik wil hem een keer voelen denk ik in mezelf, maar toch voelt het zo verkeerd. Hij wil me kussen, ik zet mijn handen tegen zijn borst en er gaat een warme tinteling door me heen. Hij komt dichter met zijn gezicht en onze lippen raken elkaar net niet.  Opeens staat hij recht en loopt hij de kamer uit. Hij blijft staan in het deurgat, draait zijn hoofd langzaam om en knipoogt naar me.

Waarom voel ik me zo alleen nu hij weg is gegaan?

Eenmaal beneden, staat het ontbijt al klaar op de tafel. Dit is niet normaal. Maar deze keer is het wel véél uitgebreider.

De gordijnen zijn dicht en de deur sluit nadat ik de keuken binnenkom. Mijn ogen dwalen rustig over de kleine tafel die net groot genoeg is voor 2 personen. Perfect voor Kade en ik. Ik schud de gedachte weg, en probeer rustig hetgeen wat op tafel staat te bekijken. En nee, Kade ligt niet in een of andere benarde sexy bedoelde positie, maar er staat een heel uitgebreid ontbijt op tafel.

Er liggen warme croissants, toastjes en er is fruitsalade. Alle dingen waarvan Kade weet dat ik ze graag lust.

'Eten we niet gewoon fastfood vandaag?'

'Ik wou eens wat anders' zegt Kade met zijn warme stem.

Ik denk terug aan de moment dat Kade me zonet wou kussen, Allebij in onze boxers.

Toen gingen de lichten uit en lijdt Kade me naar tafel, hij schuift de stoel achteruit en laat me zitten. Dan vertelt hij me dat ik mijn ogen moet sluiten. Wanneer ik ze terug open, branden er kaarsen op tafel, maar alles lijkt veel te... romantisch.

'Kade, wat is dit?'

Hij twijfelt, het lijkt alsof dit veel voor hem betekent, en dat mijn mening nog meer betekent voor hem.

Ik besluit de waarheid te vertellen.

Different.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu