Ach jo tohle je moje první noc bez smečky pomyslela si Anie. "co to bylo?" Anie okamžitě vyskočila na nohy. "cítím naší lovkyni hurá!" Anie se rychle rozběhla za pachem lovkyně
který byl silnější a silnější až byla u ní ale to co viděla ji šokovalo. Lovkyně jménem Sweetie tam ležela mrtvá a kolem ní byl silný pach kojotů až se jí z toho dělalo špatně. "co jí to udělali to byla moje kamarádka a teď je mrtvá. Musím být silná ale pořád jsem nenašla svoji smečku musím ji najít ale teď musím dát Sweetie zeměpsici. Musím zahrabat svou kamarádku nikdy mě nenapadlo že se to může stát."
Po zahrabání:
"zbohem lovkyně, oddaná kamarádko a třetí pse v hierarchii smečky. Teď jdu spát dobrou noc Sweetie." řekla Anie a rozběhla se pryč od mrtvého těla. Doběhla až do středu lesa kde se stočila do klubíčka a usla. Když se ráno probudila pokračovala do hor odkud vanul lehký vánek. Každý pes by tam šel to je jasné pomyslela si Anie. Šla celý den v kuse až se večer ocitla na vrcholu hory. "páni to je výhled ale nikde svou smečku nevidím. Sice jsem slíbila že smečku budu hledat dva dny ale už vím že ji nenajdu. No nic musím si najít jinou myslím že jsem cestou cítila psa. Zítra se vydám dolů si hledat smečku.".
Ráno:
No nic jdu dolů pomyslela si. Šla celý den a nakonec sešla dolů. "nikde tu nevidím psy asi jsou dál u těch luk."
Šla dva dny až narazila na hlídku. "konečně" řekla a šla za nimy byli to větší a starší psi a ti by ji mohly snadno porazit nebo zabít ale nic jiného jí nezbývalo a neměla na výběr.
ČTEŠ
Psí přežití Nový člen
AdventureOdvážná fenka Anie je odrostlé štěně které se stratí své smečce. Anie ví že už je možná neuvidí. Dokáže si najít nebo založit vlastní smečku nebo se pokusí je najít za každou cenu?