"je to už týden co jsem se poprvé po souboji probudila a beru to jako druhou šanci žít. Dnes při jídle navrhnu smečce výcvikový plán který naší smečce zajistí disciplínu a soulad. Každý den dopoledne budu trénovat lovce protože jdou lovit večer a odpoledne budu trénovat hlídku protože chodí hlídkovat ráno. Tak zajistím aby všichni trénovali ale nebyli unavení a dobře plnili své povinnosti. Co si o tom myslíš alfo?“
“ zní to dobře ale kdo bude hlídat štěňata když Candy a Řezák budou trénovat? Omega nemůže má moc práce s táborem." " no jo to jsem nedomyslela buďto budou se mnou sledovat jak cvičím psy anebo je pohlídáš ty nebo třetí pes. To by šlo." "tak jo. Kdy začneš cvičit smečku?" "chtěla bych začít zítra ráno s lovci hned jak hlídka odejde. Těším se až se se všemi pořádně zblížím. Ano znám pořádně jen tebe, Řezáka, Candy, Omegu a štěňata a trochu Lizi a třetího psa."
"smečko poslouchejte mě!" zaštěkala Anie. "já a alfa jsme přemýšleli jak posílit smečku a došli jsme k názoru že je nutné víc trénovat protože to jak Candy a Řezáka napadli kojoti se může opakovat. Jsou to zlé časy smečce už nezáleží tolik na svých členech jako dříve." Anie píchlo u srdce když si vzpomněla jak ji její stará smečka nechala samotnou v dešti. "proto každé ráno budu trénovat lovce a večer hlídkaře. Má někdo nějaké otázky?" zeptala se. "já" "dobře ptej se omego." "Beto a já nebudu trénovat?" zeptala se jí malá omega. "je pravda že s tebou bohužel nepočítám protože nemáš čas a když už ho máš tak jsi se štěňaty ale jestli někdy budeš mít čas tak přijď večer na tréning hlídkařů ráda tě tam uvidím." "dobře Beto a děkuji". A tím se ukončila diskuze o tréningu a následovalo velké vytí. Začal alfa pak se k němu přidala Beta a pak už vyli všichni spolu v dokonalé harmonii.
Další den ráno ji vzbudila štěňata svým vysokým štěkotem. "mamí my chceme taky trénovat." Beta vstala a došla k nim "na to abyste trénovali jste ještě moc malincí ještě nemáte ani dospělé jméno ale nebojte určitě se můžete dívat jak cvičení probíhá mám jen jednu podmínku půjdete pomoct omeze s její prací dobře." "děkujeme moc Beto." "a já ti taky děkuji štěňátka se aspoň něco naučí."
"lovci ke mně trénink začíná!" nemusela je dvakrát pobízet všichni lovci se k ní přihrnuli celí natěšení. "nikdo nechybí tak jdeme trénovat. Každý si utvořte dvojice." Anie se podívala kdo s kým je. Candy je s Řezákem a Áron s Maxem. Aki byla sama protože lovců bylo pět a vypadala smutně. "Aki ty budeš trénovat se mnou." řekla jí Beta a Aki se razjasnila tvář. "vážně děkuji ti Beto." Anie stejně nechápala proč si ji nikdo nevybral a tak se jí musela zeptat. "Aki proč si tě nikdo nevybral? Maxe si vybral Áron i když je Max pod tebou.". "víš Beto než jsi přišla ty tak jsem tu byla nová. Dřív jsem byla s dlouhými packami."
ČTEŠ
Psí přežití Nový člen
PrzygodoweOdvážná fenka Anie je odrostlé štěně které se stratí své smečce. Anie ví že už je možná neuvidí. Dokáže si najít nebo založit vlastní smečku nebo se pokusí je najít za každou cenu?