Anie došla až k hlídkařům kteří se ihned otočili. "co tu chceš?" zeptal se nepřátelsky větší pes. "já bych se k vám chtěla přidat. Stratila jsem se své smečce kterou už jsem nenašla." pronesla smutně. "tak v tom případě pojď se mnou k alfovi je to dobrý pes určitě tě rád přijme k nám." řekla starší fenka. "já ti nevím neměli by jsme ji zneškodnit Lizi?" zeptal se starší pes. "na to zapomeň Korine!" odvětila mu fenka. "a ty pojď s námi k alfovi." řekla, otočila se a šla k táboru.
Jakmile byli v táboře tak se na ně všichni otočili a potom k nim došel alfa a zeptal se "kdo to je a co chce?" "já jsem Anie a chci být ve vaší smečce protože tu svou jsem stratila." odpověděla mu. "no tak v tom případě se přidáš k lovcům protože Candy momentálně nemůže lovit. Je někdo proti?" "ano já." řekla větší černá fena která přestoupila a otočila se k alfovi. "smím vědět proč beto?" "protože je mladá, nezkušená a hloupá." "tohle je předsudek beto bude to jak říkám. Candy seznam jí tu se všemi a vše jí ukaž prosím." "ano alfo a ty pojď se mnou" řekla fenka Anie. "proč už nemůžeš lovit? Stalo se ti něco?" Candy se zasmála "dá se to tak říct čekám štěňata víš." "aha to jsem nevěděla. A s kým?" zajímala se "s velitelem lovců je to čtvrtý nejvýše postavený pes hned pod Pohromou. A teď ti to tu ukážu.". To je teda velká smečka a všichni mě tu příjmuli až na jednu výjimku pomyslela si a koukla se na betu. "večeře" zaštěkal alfa. No jasně mezitím co jsem byla s Candy šli lovci lovit řekla si. Candy je k ní už od začátku hodná a to je v hierarchii nad ní bude z ní dobrá máma to Anie už věděla. Po jídle kde jedla jako poslední lovec. Se šlo rovnou spát protože měsíc nebyl vidět. Šla do doupěte lovců kde se k ní přidali Candy, Aki, Řezák, Max a Áron. Ráno vstala a šla Řezákem a zeptala se ho kdy půjdou na lov. "na lov chodíme večer ráno chodíme jen když není co jíst. Ale jestli chceš tak se můžeš zeptat Jiskry jestli nechce pomoct ona to určitě ocení." "tak jo díky Řezáku". Jakmile byla u Jiskry tak se jí Jiskra omluvila "promiň že jsme tě moc mile nepřivítali ale teď každý ví že jsi dobrá fenka a je od tebe milé že jse bavíš s Candy přes den nemá co dělat a tak je ráda že si s někým popovídá jindy se baví s omegou ale ta vetšinou nemá čas. Jo a Anie my pomoc nepotřebujeme ale bež za omegou nebo Candy." "tak jo" rozhodla se že půjde za omegou. Už z dáli viděla že s ní je i Candy. Jak si mohla nevšimnout že čeká štěňátka vždyť měla celé zakulacené břicho. "ahoj" pozdravila obě fenky. Pomáhala jim až do večera než musela jít lovit. Anie se moc těšila tohle je její první lov v nové smečce.
ČTEŠ
Psí přežití Nový člen
AdventureOdvážná fenka Anie je odrostlé štěně které se stratí své smečce. Anie ví že už je možná neuvidí. Dokáže si najít nebo založit vlastní smečku nebo se pokusí je najít za každou cenu?