Anie přišla k alfovi tak rychle jak jí to její nemocné tělo dovolovalo. Alfa tam ležel bez hnutí a oči měl obrácené dozadu. "Pomozte mu někdo prosím!" začala štěkat Anie která se o svého alfu a druha velmi bála. "Ustup beto!" zaštěkal Max který se rozběhl a v plné síle vrazil do alfova nekritého břicha.
Anie okamžitě začal vrčet: "Nech ho!"
ale Max nepřestával. Asi po pátém úderu se alfa vyzvracel a s velkou námahou vstal a řekl: "Omego! Laňko! Smečka je na tom velmi špatně a proto potřebuji abyste šli lovit. A tobě Maxi patří velké díky za to že si mi zachránil život." hned na to si lehl a těžce oddychoval. "Díky alfo!" řekl Max nadmutý pýchou. List došel k alfovi a zeptal se ho jestli může na lov taky. "Já myslel že ti je špatně Liste." "Ne není. Předtím mi bylo trochu ale teď už ne." "No tak potom můžeš." "Díky alfo.". Alfa vstal a řekl: "Pro ty kterým je špatně bych doporučil aby si šli lehnout do doupat. Kdo má žízeň tak půjde se mnou k jezírku.". Seřadili se u něj všichni kromě Anie, Jiskry, Candy a Řezáka. "Ti kdo tu zůstávají půjdou se mnou." řekla Anie. Ti co šli lovit se rozběhli lovit. Jakmile byli u doupat řekla: "Mám nápad. Půjdem všichni do doupěte hlídkařů."
"To je dobrý nápad beto, pojďme." pochválila ji nápad Jiskra. "Candy není ti něco? Divně se motáš a vůbec nemluvíš." "Já já nevím beto. Je mi špatně. Moc špatně a......" Candy to nestihla doříct protože se zhroutila na zem. "Candy!" zavyl Řezák. "Musí jít do pelechu!" řekl a začal ji táhnout do pelechu lovců. Candy se probrala a začala: "Řezáku nejspíš odcházím k zeměpsici. Prosím starej se o naše štěňata a nikdy na mě nezapomeň." "Ne prosím zůstaň tu se mnou!" "Jiskro pojď ven. Musíme je nechat o samotě." zašeptala zdrceně Anie. Obě dvě odešli mlčky ven. "Beto přece musíme něco udělat je to moje kamarádka, známe se už od dob kdy jsme byly štěňata!" zavyla Jiskra. "Jiskro, je mi to tak líto ale bohužel se nedá nic dělat! Život je nefér proč Candy? Proč ne kojot.." "Candy! Né!" zavyl Řezák. Anie s Jiskrou vyrazili ke Candy. Jakmile tam doběhly uviděly bezvládnou kamarádku. "Řezáku je nám to tak líto!" "Beto..Jiskro..dejte mi ještě chvíli musím se s Candy naposledy rozloučit." "Proč by si se měl loučit s maminkou? Ona někam jde?" Anie se prudce otočila a uviděla: omegu, Lista a Laňku. Laňka s Listem se rozběhli k místu kde ležela Candy. "Počkejte!" štěkla Anie ale nikdo ji neposlechl. "Mami?!" vyštěkla Laňka.Moc se omlouvám že dlouho nic nevyšlo ale tahle kapitola měla být původně úplně jiná.
ČTEŠ
Psí přežití Nový člen
AventureOdvážná fenka Anie je odrostlé štěně které se stratí své smečce. Anie ví že už je možná neuvidí. Dokáže si najít nebo založit vlastní smečku nebo se pokusí je najít za každou cenu?