Kapitola 3. nová role- Upraveno

49 12 3
                                    

Je to už dlouho co jsem šla lovit poprvé ale přesto si to pamatuji moc dobře běželi jsme za zajícem pak jsem skočila a byl mrtvý. Za tu dobu jsem dospěla. Ale teď chci nové postavení nejlíp Beta protože tahle mě nikdy neměla ráda. "Beto vyzívám tě o pozici bety!"zaštěkala "klidně umři si teď, mě je to jedno konečně se tě zbavím.". Po chvilce souboje začala Beta prohrávat a nakonec se vzdala "vzdávám se a odcházím ze smečky. " "jsi si jistá?" zeptal se jí Alfa. "ano jsem a teď odcházím pryč.". Najednou se ozvalo vyjeknutí které patřilo Candy. "co je ti?" zeptal se Alfa "štěňátka chtějí ven!" Ještě toho večera se konečně narodily dvě malé štěňátka. Jedna fenka a pes. A protože byla Anie Beta tak byla s Candy a štěňaty. "ty jsou tak krásné. Vidím v nich tebe i Řezáka. Doufám že z nich vyrostou silní lovci jako ty." "
Díky Anie a protože jsi dobrá fenka můžeš nám je hlídat." "vážně bych mohla? To je super už teď je mám ráda děkuji ti za všechno. Kdykoliv se na mě můžeš obrátit já ti určitě pomůžu.". Další den byl klidný, to se ale změnilo hned ten další když bylo vyvádění štěňat. "tohle je naše fenka Duha a tohle je náš pes Trn." Řekl Řezák velmi hrdý na své štěňátka. Potom předstoupila Anie "ať vás psí duchové ochraňují stejně jako tuhle smečku a my nezapomeňme že tyhle štěňátka jsou naše budoucnost. A tímhle skončilo vyvádění štěňat. Můžete jít.". Po oslavě šli lovci lovit, hlídkaři na hlídku a malá Omega šla čistit doupata. měla bych za ní jít? Uvažovala ale než se rozhodla zavolal si ji Alfa "chtěl jsem se tě zeptat jestli budeš mou družkou" Anie to zarazilo ale bylo normální že Alfa a Beta jsou druhové a tak řekla "ano" "to jsem rád a ještě bych tě chtěl požádat jestli by jsi mohla pohlídat Duhu a Trna. Musím něco probrat s Candy a Řezákem" "ano už se těším jsou tak roztomilá." řekla a už byla pryč. Jakmile k nim došla tak spustila "ahoj máte jít za Alfou. A já vám pohlídám ty dva." "díky už jdeme." odvětil Řezák.
"ahoj já jsem Anie vaše Beta a teď vás budu hlídat." řekla a lehla si vedle štěňat která k ní došla ale byli tak malí že hned usli. To není ani pořádné hlídání pomyslela si ale to je teď normální jsou hodně malí nikam neodejdou řekla si pro sebe ale přesto si lehla k východu. Po chvilce se vzbudila a k jejímu překvapení vedle ní byla štěňata. V tom zaslechla dusot tlapek a ochranitelsky si před ně stoupla ale vzápětí se uvolnila protože to byla jen Omega. "promiň Beto ale musím vyměnit podestýlku nevadí ti to?" "ale to ne víš co já je vezmu k sobě tam ještě nikdy nebyly. Ty ji mezitím vyměníš." řekla jí a vzala štěňátka do zubů a odnesla je do svého doupěte. Když tam dorazila už tam byl Alfa. "Alfo kde jsou Candy s Řezákem? Myslela jsem že jsou s tebou." "šli prozkoumat okolí hlídka narazila na pach kojotů." Anie se otřásla při vzpomínce na Sweet. "už by se měli vrátit, štěňátka se potřebují najíst. A my taky.". "pomoooc" ozvalo se zavytí. "jdu tam Alfo ty prosím hlidej štěňátka ano!" řekla a uháněla za vytím jakmile narazila na louku naskytl se jí znovu ten známý pohled její kamarádka ze smečky leží na zemi a kolem kojoti ale tentokrát se dá něco dělat. Bez přemýšlení vtrhla mezi kojoty a začala se prát. Najednou ji něco silného odhodilo a packou jí projela neuvěřitelná bolest ale i tak nepřestávala bojovat. Najednou kojoti začali ustupovat pronesli jen "přicházejí další psi ústup!". Ale ne! Candy je zraněná mrkla na Řezáka tomu nic nebylo byl jen vystrašený bál se o svou družku. "Řezáku musíme jí pomoct. Candy zůstaň tu s námi, s tvými štěňaty prosím." najednou se tiše ozvalo "neboj se Beto já to zvládnu ale tvá packa....". Anie se na ní podívala a zhrozila se "vždyť krvácí! Je mi nějak slabo." pak už jsi pamatovala jen to jak tam doběhla celá smečka až na Jiskru která asi hlídala štěňata.

Psí přežití Nový člen Kde žijí příběhy. Začni objevovat