Selamm. Çok beğendiğim tanıtım sizlerle
Umarım benim gibi düşünen vardır 🔥
....Belkide bilmiyordu onu hissettiğimi kaybetmekten korktuğumu .
Rüzgar'ı yaşamak ve ona kapılmak , korktuğumu belli etmekti , ona yaklaşmak ise derin bir okyanusun dibine batmaktı
Soğuk , acımasız ve bir o kadarda Mavi
O benim " Okyanus gözlümdü "
Kokusu cennetteki en güzel kokulardandı hiç kuşkusuz .
Tuhaflıklarla dolu hayatıma bir yenisi daha eklenmişti
" MELEKLER "
Kendimle olan iç savaşım açılan yeni bir savaşa daha göğüs geriyordu .
Başıma gelen en güzel hissin ve aşksın " Rüzgar Nova "
Gelmişti işte bulmuştu beni
" Merhaba ben aşk sadece biraz canını yakmaya geldim. "
Canımın yanacağını bile bile
" merhaba" dedim.🔥🔥🔥
Ruhumun derinliklerine kadar sızan acıya aldırış etmedim.
Biliyordum o yanımdaydı
Korkuyordum , ondan değil gitmesinden , yok olmasından korkuyordum. Acı tüm bedenimi hapsetmişti . Ben sadece yalvarıyordum . " ne olur yapma gitmek istemiyorum. " ama biliyordum. Canı pahasına dahi olsa beni gönderecekdi bu ıssız , soğuk ve bir o kadarda karanlık dünyasından ' melekler şehrinden'
Burada kaldığım her saniye onu fazlasıyla sinirlendiriyordu . Korkuyordu beni kaybetmekten çok korkuyordu. Ama biliyordu onu bırakıp gitmeyeceğimi biliyordu . " seni seviyorum . Okyanus gözlüm , ama sen acı çekerken yaralarını sarmama izin ver " bırak o yaraları tüm bedenimle sarayım . Beni içine hapset ve koybolmama izin verme .
" seni çok seviyorum . Kır papatyası . Seni o kadar çok seviyorum ki , ama yapamam senin kayboluşunu izleyemem " sesi buruk çıkmıştı .
" kaybolmamdan korkuyorsan , kaybolmakdan neden korkayım?"" Anla beni Kır papatyası , sen yaşayacaksın , yaşamalısın . O pislik herifin sana zarar vermesine izin veremem. "
Gözlerimle son kez derin okyanusa baktım.
Hızlıca koşup kollarımı sıkıca boynuna sardım. Kokusunu içime çektim uzunca . Parmak uçlarımla yükseldim. Gözlerinin içine tekrar baktım avuçlarım iri ve kemikli olan çenesini esir aldı. Alnımı alnına yapıştırdım.Ellerini yanaklarıma doğru çıkardı . Soğukdu , fazlasıyla soğuk. Alışamadığım bu his tekrar içimi kaplamıştı. Dayanacak güç arıyordum.
Ayak uçlarımdan destek aldım. Mora kaçan dudaklarını dudaklarımın esiri altına aldım.
Büyük bir özlemle öpmeye başladım. Yakaladığı alt dudağımı uzunca öptü . Son busemi kirli sakallarının kapladığı soğuk yanaklarına bastırdım.
Nefesi saç diplerimde gezindi ve oraya küçük bir buse kondurdu .
Beni kendisine son kez sıkıca bastırdı . Burnuma gelen acı kahve ve tarçın kokusunu içime çektim. Dudağımın deydiği göğüs boşluğuna uzunca buseler bıraktım.
Hızlıca geri çekildi. Omuzlarımdan tuttu ve son derece güven verici sesiyle " artık gitmelisin , güvende olacaksın .beni unutma Kır papatyası "
Gidemezdim. " gitmek iste- " gözleri kısıldı . Anladım ne yaparsam yapayım fayda etmeyecekti. " nasıl unutabilirim ki , okyanus gözlüm. " ....***
Lütfen kurguya başladığınız tarihi yazar mısınız
07.07.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KANATLAR
FantasySiz hiç imkansız bir aşka inandınız mı ? Ya da hiç ruhsuz ve ölümsüz olan bir ' Meleğ'e ' âşık oldunuz mu ? O kaybedeceğini , sonsuz bir uçurumun tam içine düşeceğini bile bile oldu Karanlığa doğru sürüklenen bedeni o kadar güçsüzdü ki tut...